Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21092 kertaa)

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #20 : Heinäkuu 21, 2021, 23:52:26 »
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä.
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.
Jep, pitää paikkansa valitettavan useasti. Toinen saman tyyppinen juttu on se, että hyvin/melko epäviehättävät miehet saattavat sanoa viesteissään olevansa komeita. Ja oikeasti komeat melkein koskaan eivät mainitse asiaa. Komean miehen ehkä kannattaisi vähän kehaista ja ei yhtään komean/tosi erikoisen näköisen ei ehkä kannattaisi puhua ihan puppua. Tuo on todella hämmentävää, sillä kertaakaan ei ole komeus ollut kriteerinä näissä puuhissa ja ihan oma-aloitteisesti ovat ne erikoisen näköiset itseään aina kehaisseet. 

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #21 : Heinäkuu 21, 2021, 23:57:20 »
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä.
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.
Jep, pitää paikkansa valitettavan useasti. Toinen saman tyyppinen juttu on se, että hyvin/melko epäviehättävät miehet saattavat sanoa viesteissään olevansa komeita. Ja oikeasti komeat melkein koskaan eivät mainitse asiaa. Komean miehen ehkä kannattaisi vähän kehaista ja ei yhtään komean/tosi erikoisen näköisen ei ehkä kannattaisi puhua ihan puppua. Tuo on todella hämmentävää, sillä kertaakaan ei ole komeus ollut kriteerinä näissä puuhissa ja ihan oma-aloitteisesti ovat ne erikoisen näköiset itseään aina kehaisseet.

Niinpä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #22 : Heinäkuu 22, 2021, 06:39:52 »
Olen helvetin komea ja minulla on saatanan iso kyrpä!
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #23 : Heinäkuu 22, 2021, 08:23:03 »
Eräs foorumille kirjoitteleva "nainen" lähetti mulle joku aikaa sitten yksäriä ihan pyytämättä saadakseen avautua siitä kuinka ruma olen. En ole ikinä tavannut tätä "naista" mutta hän oli kerran seurannut ikkunasta kun olin menossa käymään "hupakkoystävättärensä" luokse.
No kysyin tältä "naiselta" joitakin tuntomerkkejäni kuten olenko pitkä, lyhyt, lihava, laiha ja millaiset ja minkäväriset hiukset minulla on vai olenko kalju? "Nainen" sanoi että ei osaa vastata koska näki minut niin "kaukaa". Ainoa erottuva tuntomerkki taisi olla tuo rumuus.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #24 : Heinäkuu 22, 2021, 08:32:44 »
^
 :laught:
Tällä "naisella" on ongelma.  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #25 : Heinäkuu 22, 2021, 08:49:26 »
^^ ja ^
Eli NiinaK vauhdissa  :o

No mutta hän on "nainen" jos niin asian kokee  :laught: Tää on hänelle suojapaikka. Vittumoista olla raksalla kun kaikki sanoo Jykäksi  :laught:

Laita joey se viesti yllöpidolle niin ehkä saadaan toi mt poka jäähylle  :laught:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 08:55:42 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #26 : Heinäkuu 22, 2021, 09:09:52 »
Eräs foorumille kirjoitteleva "nainen" lähetti mulle joku aikaa sitten yksäriä ihan pyytämättä saadakseen avautua siitä kuinka ruma olen. En ole ikinä tavannut tätä "naista" mutta hän oli kerran seurannut ikkunasta kun olin menossa käymään "hupakkoystävättärensä" luokse.
No kysyin tältä "naiselta" joitakin tuntomerkkejäni kuten olenko pitkä, lyhyt, lihava, laiha ja millaiset ja minkäväriset hiukset minulla on vai olenko kalju? "Nainen" sanoi että ei osaa vastata koska näki minut niin "kaukaa". Ainoa erottuva tuntomerkki taisi olla tuo rumuus.
Häh?! Ja mun kun on vaikea muistaa miltä omatkaan pokat näytti  ;D Meni melkein aamuenergiajuomat väärään kurkkuun tästä, toivottavasti munkin ulkonäkö herättää jossakussa yhtä vahvoja tunteita!
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2391
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #27 : Heinäkuu 22, 2021, 10:16:25 »
Eräs foorumille kirjoitteleva "nainen" lähetti mulle joku aikaa sitten yksäriä ihan pyytämättä saadakseen avautua siitä kuinka ruma olen. En ole ikinä tavannut tätä "naista" mutta hän oli kerran seurannut ikkunasta kun olin menossa käymään "hupakkoystävättärensä" luokse.
No kysyin tältä "naiselta" joitakin tuntomerkkejäni kuten olenko pitkä, lyhyt, lihava, laiha ja millaiset ja minkäväriset hiukset minulla on vai olenko kalju? "Nainen" sanoi että ei osaa vastata koska näki minut niin "kaukaa". Ainoa erottuva tuntomerkki taisi olla tuo rumuus.

"Naisen" logiikkaa. :laught:

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #28 : Heinäkuu 22, 2021, 11:42:21 »
Eräs foorumille kirjoitteleva "nainen" lähetti mulle joku aikaa sitten yksäriä ihan pyytämättä saadakseen avautua siitä kuinka ruma olen. En ole ikinä tavannut tätä "naista" mutta hän oli kerran seurannut ikkunasta kun olin menossa käymään "hupakkoystävättärensä" luokse.
No kysyin tältä "naiselta" joitakin tuntomerkkejäni kuten olenko pitkä, lyhyt, lihava, laiha ja millaiset ja minkäväriset hiukset minulla on vai olenko kalju? "Nainen" sanoi että ei osaa vastata koska näki minut niin "kaukaa". Ainoa erottuva tuntomerkki taisi olla tuo rumuus.
Ja mä niin olin odottanut että joku rapsaisi NiinaK:n...
Saitin Bud Spencer

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #29 : Heinäkuu 22, 2021, 11:44:16 »
Olen helvetin komea ja minulla on saatanan iso kyrpä!

että voisin käyttää tätä lausetta asioidessani hupakoiden kanssa, mutta alkuosa paljastuu valheeksi heti oven avauduttua ja loppuosa viimeistään muutaman minuutin kuluttua... :o

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #30 : Heinäkuu 22, 2021, 11:48:36 »
Eräs foorumille kirjoitteleva "nainen" lähetti mulle joku aikaa sitten yksäriä ihan pyytämättä saadakseen avautua siitä kuinka ruma olen. En ole ikinä tavannut tätä "naista" mutta hän oli kerran seurannut ikkunasta kun olin menossa käymään "hupakkoystävättärensä" luokse.
No kysyin tältä "naiselta" joitakin tuntomerkkejäni kuten olenko pitkä, lyhyt, lihava, laiha ja millaiset ja minkäväriset hiukset minulla on vai olenko kalju? "Nainen" sanoi että ei osaa vastata koska näki minut niin "kaukaa". Ainoa erottuva tuntomerkki taisi olla tuo rumuus.
Ja mä niin olin odottanut että joku rapsaisi NiinaK:n...
Vaikuttaako NiinaK vielä Lappeenrannassa? Voisin käydä panemassa kuivana perseeseen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #31 : Heinäkuu 22, 2021, 12:05:45 »
Olen helvetin komea ja minulla on saatanan iso kyrpä!

että voisin käyttää tätä lausetta asioidessani hupakoiden kanssa, mutta alkuosa paljastuu valheeksi heti oven avauduttua ja loppuosa viimeistään muutaman minuutin kuluttua... :o
Anna palaa vaan. Pääasia että ovi aukeaa!

SiviiliLissuille valehtelen aina korvat heiluen kuinka hyvä ja kestävä olen sängyssä ja kuinka massiivinen varustus multa löytyy. Parin minuutin panon jälkeen ne sitten rupeaa valittaa mutta mä vastaan - mitä väliä sillä enää on.
Why so fragile?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #32 : Heinäkuu 22, 2021, 12:29:35 »
^^ ja ^
Eli NiinaK vauhdissa  :o
Ei kukaan niin sanonut vaan "nainen"  :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #33 : Heinäkuu 22, 2021, 12:33:16 »
Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.
Jep, pitää paikkansa valitettavan useasti. Toinen saman tyyppinen juttu on se, että hyvin/melko epäviehättävät miehet saattavat sanoa viesteissään olevansa komeita. Ja oikeasti komeat melkein koskaan eivät mainitse asiaa. Komean miehen ehkä kannattaisi vähän kehaista ja ei yhtään komean/tosi erikoisen näköisen ei ehkä kannattaisi puhua ihan puppua. Tuo on todella hämmentävää, sillä kertaakaan ei ole komeus ollut kriteerinä näissä puuhissa ja ihan oma-aloitteisesti ovat ne erikoisen näköiset itseään aina kehaisseet.

No mitäs paskaa. Käytöksestä voi tilittää, samoin hygieniasta, koska niihin ihminen voi vaikuttaa itse ja niitä on osittain mahdollista mitata objektiivisesti. Ulkonäkö on mielipidekysymys, ja sen arvosteleminen pyytämättä ei ole koskaan ok, varsinkaan huoralta.
Eläkkeellä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #34 : Heinäkuu 22, 2021, 13:03:58 »
^ Mutta "naiselle" se on ok. 8)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #35 : Heinäkuu 22, 2021, 13:16:07 »
 ei ole.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 18:21:22 kirjoittanut Mummo »
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #36 : Heinäkuu 22, 2021, 13:19:38 »
Jos arvostelee itse ensin pyytämättä ja vieläpä ikävästi toisen ulkonäköä, niin samalla hyväksyy sen, että omaakin ulkonäköä voidaan pyytämättä kommentoida. Ratkaisu on se, ettei luvatta enää kommentoi muiden ulkonäköä. Eihän sellainen peli vetele, että jotkut tyypit saavat käyttäytyä miten huonosti haluavat ja muiden pitää tuppisuina hyväksyä se.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #37 : Heinäkuu 22, 2021, 13:44:35 »
Ei tappajiakaan kannata tappaa, vaan pistää vankilaan. Samaten ällöille tyypeille ei auta olla ällö takaisin, vaan mieluummin voi sanoa esim. että "mene muualle". Kosto ja hyväksyminen ovat molemmat paskoja, mutta onneksi eivät ainoita vaihtoehtoja.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15015
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #38 : Heinäkuu 22, 2021, 13:59:44 »
ei ole.
::)
Et nyt ymmärtänyt. "Naiselle" se on.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 22, 2021, 18:22:57 kirjoittanut Mummo »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #39 : Heinäkuu 22, 2021, 14:05:44 »
Jos arvostelee itse ensin pyytämättä ja vieläpä ikävästi toisen ulkonäköä, niin samalla hyväksyy sen, että omaakin ulkonäköä voidaan pyytämättä kommentoida. Ratkaisu on se, ettei luvatta enää kommentoi muiden ulkonäköä. Eihän sellainen peli vetele, että jotkut tyypit saavat käyttäytyä miten huonosti haluavat ja muiden pitää tuppisuina hyväksyä se.

Hyvä Niina