Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muuten olen sitä mieltä...  (Luettu 21632 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #120 : Heinäkuu 31, 2021, 11:35:16 »
Me turskat ollaan putkiaivoja, minä mukaan lukien, emme usko ennen kuin tiedustellaan henkilökohtaisesti, että oletko nyt varmasti pois pelipaikalta jos kuitenkin olisit vielä vaikka 5min... :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #121 : Heinäkuu 31, 2021, 12:27:48 »
Minä olen sillä lailla vanhan kansan ihminen, että ilmo näkyviin silloin, kun ollaan tavattavissa, ja pois näkyvistä silloin, kun ei olla. Nytkin kun kohta saavun Tampereelle, ja Jyväskylän ilmo on ollut torstai-illasta asti pois näkyvistä, minulle on tullut parikymmentä kyselyä Jyväskylään. Ihmiset eivät siis ole edes huomanneet, että ilmoa ei ole, kun he ovat lukeneet sen jo joskus aiemmin.

Minusta se olisi paljon vaikeampaa, jos ilmoni ja siinä lukevat toimintaohjeet aina muuttuisivat. Asiakkaat ovat jo ihan tarpeeksi pyörällä päästään, kun eri tytöillä on niin eri toimintatavat, että yritän pitää huolen siitä, että edes omat toimintatapani säilyisivät johdonmukaisina.

Jyväskylän ilmoa ei sitä paitsi edes tarvitsisi muokata miksikään, jos keikkailmoihini yhteyttä ottavat ihmiset vain suostuisivat ilmoittamaan haluamansa tapaamiskaupungin.

Mikä se alkuperäinen "ongelma" oli?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #122 : Heinäkuu 31, 2021, 14:11:48 »
Me turskat ollaan putkiaivoja, minä mukaan lukien, emme usko ennen kuin tiedustellaan henkilökohtaisesti, että oletko nyt varmasti pois pelipaikalta jos kuitenkin olisit vielä vaikka 5min... :headbang:

Et sinä nyt tosissasi voi väittää, että minä olen vaikea siksi, koska miehet eivät osaa mitään. Tai voit puhua omasta puolestasi, mutta monet miehet ovat kivoja ja fiksuja ja osaavat lukea+kirjoittaa.
Eläkkeellä.

Poissa Monsieur Helsinki

  • Full Member
  • Viestejä: 145
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #123 : Heinäkuu 31, 2021, 15:09:11 »
No, onneksi et käy Helsingissä. Haluan maistella pillua, mutta wn sentään paskaasi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #124 : Heinäkuu 31, 2021, 15:18:24 »
No, onneksi et käy Helsingissä. Haluan maistella pillua, mutta wn sentään paskaasi.

Kylläpä sinua nyt harmittaa, että minulla on seksuaalinen itsemääräämisoikeus ja saan itse valita, vastaanotanko suuseksiä vai en.

Olet nyt päivän toinen ihminen, jota minun on kehotettava muuttamaan jonnekin haistavittumaahan, jossa naisilla ei ole ihmisoikeuksia. Siellä ei kukaan kiellä sinulta mitään, panet nuolet vaan kaikkia jotka kiinni saat juostua.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2021, 15:27:04 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #125 : Elokuu 01, 2021, 17:28:31 »
Puhukaa vaan omasta puolestanne. Tekstillä ja sen sisällöllä on merkitystä monellekin.  :sheep:

Samaa mieltä. Minulle tekstillä ja sisällöllä on iso merkitys. Itse arvostan pidempää ilmoitustekstiä (kuvat kyllä myös tärkeitä), josta käy hieman tarkemmin ilmi, mitä on tarjolla ja mitä ei ja myös hieman, minkätyyppisestä palveluntarjoajasta on kyse ja mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä (rajat myös). Se parantaa itselläkin osumatarkkuutta, vähentää itseltäni kysymysten ym. tarvetta ja kun päätän ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, tiedän jo isommalla varmuudella, että sieltä on saatavissa sitä, mitä olen hakemassa ja että yhteydenotto todennäköisemmin johtaa tapaamiseen. Ainakin itselleni seikkaperäisempi ilmoitus lisää myös palveluntarjoajan luotettavuutta. Jos samalla palveluntarjoajalla on ilmoitus useammassa kategoriassa tai paikkakunnalla, luen yleensä ne kaikki saadakseni mahdollisimman kattavat pohjatiedot.

Ihan sama kuin missä tahansa myynti-ilmoituksissa: jos ilmoituksessa on kerrotu myytävänä olevan laitteen malli, ominaisuudet, mitat ym. tiedot, missä tuote on, saako sen postitse vai pitääkö noutaa jne. ja on vielä kunnon kuvat, kaupat tehdään helposti. Mutta jos lukee vain esim. "myydään tietokone", mutta ei muuta, niin edessä on pitkä viestittely, jonka lopputulemana todennäköisesti on se, ettei kone on ihan erilainen kuin olin hakemassa, sijaitsee toisella puolella Suomea jne. (en tarkoita tässä rinnastaa seksipalvelua johonkin laitteeseen vaan tarkoitan analogiaa kaiken myynti-ilmoittelun logiikassa).
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #126 : Elokuu 01, 2021, 19:28:34 »
Puhukaa vaan omasta puolestanne. Tekstillä ja sen sisällöllä on merkitystä monellekin.  :sheep:

Samaa mieltä. Minulle tekstillä ja sisällöllä on iso merkitys. Itse arvostan pidempää ilmoitustekstiä (kuvat kyllä myös tärkeitä), josta käy hieman tarkemmin ilmi, mitä on tarjolla ja mitä ei ja myös hieman, minkätyyppisestä palveluntarjoajasta on kyse ja mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä (rajat myös). Se parantaa itselläkin osumatarkkuutta, vähentää itseltäni kysymysten ym. tarvetta ja kun päätän ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan, tiedän jo isommalla varmuudella, että sieltä on saatavissa sitä, mitä olen hakemassa ja että yhteydenotto todennäköisemmin johtaa tapaamiseen. Ainakin itselleni seikkaperäisempi ilmoitus lisää myös palveluntarjoajan luotettavuutta. Jos samalla palveluntarjoajalla on ilmoitus useammassa kategoriassa tai paikkakunnalla, luen yleensä ne kaikki saadakseni mahdollisimman kattavat pohjatiedot.

Ihan sama kuin missä tahansa myynti-ilmoituksissa: jos ilmoituksessa on kerrotu myytävänä olevan laitteen malli, ominaisuudet, mitat ym. tiedot, missä tuote on, saako sen postitse vai pitääkö noutaa jne. ja on vielä kunnon kuvat, kaupat tehdään helposti. Mutta jos lukee vain esim. "myydään tietokone", mutta ei muuta, niin edessä on pitkä viestittely, jonka lopputulemana todennäköisesti on se, ettei kone on ihan erilainen kuin olin hakemassa, sijaitsee toisella puolella Suomea jne. (en tarkoita tässä rinnastaa seksipalvelua johonkin laitteeseen vaan tarkoitan analogiaa kaiken myynti-ilmoittelun logiikassa).

Täällä on usein mahdotonta saada asiallista vastausta asiaan kuin asiaan. Kiitos tästä. 😘 Mut saa kiinni yv:llä, jos siltä tuntuu.  :kiss:

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #127 : Elokuu 01, 2021, 22:14:21 »
kuvat kyllä myös tärkeitä

Varsinkin tänne foorumille postatut kuvat on nousseet arvoon arvaamattomaan: monta ovelta kääntymistä säästetty.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa MrNaisKai

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #128 : Elokuu 01, 2021, 23:27:06 »
Puhukaa vaan omasta puolestanne. Tekstillä ja sen sisällöllä on merkitystä monellekin.  :sheep:

Samaa mieltä. Minulle tekstillä ja sisällöllä on iso merkitys. Itse arvostan pidempää ilmoitustekstiä (kuvat kyllä myös tärkeitä), josta käy hieman tarkemmin ilmi, mitä on tarjolla ja mitä ei ja myös hieman, minkätyyppisestä palveluntarjoajasta on kyse ja mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä (rajat myös).

Täsmälleen samaa mieltä. Teksti antaa kuvan kirjoittajastaan, pitkä teksti vielä paremman ja tarkemman kuvan kuin lyhyt. En oikeastaan edes harkitse muita ilmoittajia kuin niitä, jotka pystyvät ilmaisemaan itseään kirjallisesti ja antamaan kirjoittamalla itsestään fiksun ja mukavan kuvan. Pidänhän sellaisista naisista myös siviilissä.

Poissa Vieras0190

  • Newbie
  • Viestejä: 34
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #129 : Elokuu 02, 2021, 11:47:35 »
Puhukaa vaan omasta puolestanne. Tekstillä ja sen sisällöllä on merkitystä monellekin.  :sheep:

Samaa mieltä. Minulle tekstillä ja sisällöllä on iso merkitys. Itse arvostan pidempää ilmoitustekstiä (kuvat kyllä myös tärkeitä), josta käy hieman tarkemmin ilmi, mitä on tarjolla ja mitä ei ja myös hieman, minkätyyppisestä palveluntarjoajasta on kyse ja mitkä asiat ovat hänelle tärkeitä (rajat myös).

Täsmälleen samaa mieltä. Teksti antaa kuvan kirjoittajastaan, pitkä teksti vielä paremman ja tarkemman kuvan kuin lyhyt. En oikeastaan edes harkitse muita ilmoittajia kuin niitä, jotka pystyvät ilmaisemaan itseään kirjallisesti ja antamaan kirjoittamalla itsestään fiksun ja mukavan kuvan. Pidänhän sellaisista naisista myös siviilissä.
:kiss:

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #130 : Elokuu 02, 2021, 12:17:55 »
Oon muuten sitä mieltä, että... Jos ja kun ilmossa lukee, ettei ole omaa paikkaa eli outcall, miksi pitää kysyä ja selostaa, ettei hänelläkään ole omaa paikkaa..? Mua kiinnostaa se miksi? 🤪
Ja, että jos joku muu on halvempi, teen sillä tiedolla mitä? Jos sul ei oo pätäkkää maksaa hotellihuoneesta, niin... 🤷🏻‍♀️Luuleeko joku tosiaan, että maksan satasen huoneen vain odottaaksenu siellä jotakuta, joka todennäköisesti mykistyykin eli ei vastaa viestiin? Ihan hyvin voisin olla himassa sen aikaa ja köyhtyä 0euroa. 🤦🏻‍♀️
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä. 😅
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Tähän voisi lisätä, että olen muuten sitä mieltä, että ilmoitus kannattaa oikeasti lukea. Suurimmalla osalla (kai?) on siellä vaan infoja, niin ei tarvitsisi uudestaan viesteissä kysellä samoja asioita. 🤦
Olen myös sitä mieltä, että tinkiminen on törkeää. Jos sulla ei oo varaa, sanot kohteliaasti kiitos mutta ei kiitos ja etsit sen halvemman jos sellainen löytyy! 😊
Joo näinpä!  :headbang:  Juuri tämä, ettei ilmoitusta voi lukea ihan ajatuksella. Jokaisella on päässä aivot. Kai.  :laught: 😆

Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta epäilen välillä vahvasti että onko?? 😅 Itsellä lukee ilmotuksessa esim että kerrothan jo ekassa viestissä mitä olet hakemassa, ja silti vähintään puolet kyselijöistä laittaa vaan tyyliin "moi" tms.. Niinku oikeesti?? 🤦😂

Todella monella lukee tuo että ekassa viestissä pitäisi kertoa mitä haluaa.

Mutta tähän kysymykseen on mielestäni mahdotonta vastata ennen kuin tietää mitä palveluita on tarjolla ja mitä ne maksaa.

Esimerkiksi tapaamis aika, joillakin on edullinen tunti hinta verrattuna 30min hintaan, tai edullinen 15min verrattuna muihin aikoihin, mistä voin tietää kauanko haluan tavata jos en tiedä mikä aika ko. Palvelun tarjoajalla on edullisin.

Tai toinen suihin otto ilman kumia on monella extraa ja joillakin ei, jos tämä palvelu kuuluu hintaan niin ehdottomasti sen haluan, mutta jos se on extraa niin silloin en sitä halua, sama homma suuhun laukeamisen kanssa.

Tai kolmas esimerkki vaikka anaali jollakin se voi kuulua hintaa ja toiset ottaa siitä jopa 100e extraa.
Jos se kuuluu hintaan tai maksaa vain vähän extraa haluan tämän palvelun, mutta jos se maksaa paljon extraa niin sitten en sitä halua.


Eli se mitä olen hakemassa riippuu täysin siitä mitä on tarjolla ja mihin hintaan, ei sitä voi sanoa ennen kuin on nähnyt jonkin laisen hinnaston.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15218
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #131 : Elokuu 02, 2021, 14:59:09 »
Muuten olen sitä mieltä, että veerakselle pitää antaa banni. Syy on noi kuvat, joita se laittaa. Mää hypin vittu seinille.  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #132 : Elokuu 02, 2021, 21:19:50 »

Asiat voi tehdä itselleen helpoksi tai vaikeaksi. Tai tehdä asiat asiakkaalle helpoksi tai vaikeaksi.

Keikkaile rauhassa, 8miljadin asiakkaan kanssa.

Jos on tavattavissa vain yhdessä kaupungissa, niin yhteydenottajat valittavat, miksi ei keikkailla.

Jos keikkailee, niin asiakkaat valittavat, kun en osaa lukea heidän ajatuksistaan, missä kaupungissa he haluavat tavata.

Mikä ihme siinä on, että ensin halutaan tyttöä sinne ja tänne ja tuonne, ja sitten kun tyttö tulee paikalle, niin ei suostuta kertomaan, missä kaupungissa halutaan tavata?

Saatana huora-akrobatian uusin temppu, ajatustenluku.

Asiat voi tehdä vaikeaksi tai helpoksi.
Jos ilmoituksessa lukee jo alussa hinta, mitä tarjoaa ja missä kaupungissa on niin silloin ei tarvitse edes harjoittaa mitään telepatiaa.
Jos asiakas lukee ilmoituksesta että on kaupungissa x niin miksi pitää laittaa sama ilmoitus joka kaupunkiin näkyviin epäselvästi.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #133 : Elokuu 03, 2021, 07:44:55 »

Asiat voi tehdä itselleen helpoksi tai vaikeaksi. Tai tehdä asiat asiakkaalle helpoksi tai vaikeaksi.

Keikkaile rauhassa, 8miljadin asiakkaan kanssa.

Jos on tavattavissa vain yhdessä kaupungissa, niin yhteydenottajat valittavat, miksi ei keikkailla.

Jos keikkailee, niin asiakkaat valittavat, kun en osaa lukea heidän ajatuksistaan, missä kaupungissa he haluavat tavata.

Mikä ihme siinä on, että ensin halutaan tyttöä sinne ja tänne ja tuonne, ja sitten kun tyttö tulee paikalle, niin ei suostuta kertomaan, missä kaupungissa halutaan tavata?

Saatana huora-akrobatian uusin temppu, ajatustenluku.

Asiat voi tehdä vaikeaksi tai helpoksi.
Jos ilmoituksessa lukee jo alussa hinta, mitä tarjoaa ja missä kaupungissa on niin silloin ei tarvitse edes harjoittaa mitään telepatiaa.
Jos asiakas lukee ilmoituksesta että on kaupungissa x niin miksi pitää laittaa sama ilmoitus joka kaupunkiin näkyviin epäselvästi.

Minun teki mieli kirjoittaa tähän viesti, jossa selitän sinulle Suomen lakia ja sitä, että yksi ihminen voi vierailla useissa eri kaupungeissa matkustaminen-nimisen ilmiön avulla. Jätin kuitenkin kirjoittamatta, koska minusta kehitysvammaisten kiusaaminen on alhaista.
Eläkkeellä.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #134 : Elokuu 03, 2021, 18:04:40 »
Ja sitten vielä: jos olet ”herrasmies”, miksi lähettää munakuva tai heilurivideo? Seota onkin herrasmiesmäistä.
Oli mulla muutakin, mut en ny enempää tässä.  :drinking:

Olen muuten sitä mieltä, että yleensä "herrasmiehiksi" itsensä tituleeraavat henkilöt ovat karseimpia tinkaajia, vinkujia, kilahtelijoita ja häiriköitä. Selvä enemmistö vaikeuksista tulee heiltä, jotka aloittavat keskustelun kehumalla omaa mukavuuttaan ja luotettavuuttaan, ja yleensä ongelmista kehittyy sitä suurempia, mitä enemmillä adjektiiveilla mies itseään kehuu. Oikeat kivat herrasmiehet eivät yleensä jaarittele itsestään, vaan menevät suoraan asiaan.

Jostain syystä huoratkin ylistävät itseään ilmoituksissa kilpaa nuoriksi, timmeiksi, kauniiksi ja luotettaviksi ja kuvat otetaan kuvakulmista vaikka ovella onkin vastassa vähintään +10 ikäinen ja eri mittainenkin kuin ilmoituksessa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 03, 2021, 18:08:05 kirjoittanut basti »

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #135 : Elokuu 03, 2021, 18:15:08 »

Asiat voi tehdä itselleen helpoksi tai vaikeaksi. Tai tehdä asiat asiakkaalle helpoksi tai vaikeaksi.

Keikkaile rauhassa, 8miljadin asiakkaan kanssa.

Jos on tavattavissa vain yhdessä kaupungissa, niin yhteydenottajat valittavat, miksi ei keikkailla.

Jos keikkailee, niin asiakkaat valittavat, kun en osaa lukea heidän ajatuksistaan, missä kaupungissa he haluavat tavata.

Mikä ihme siinä on, että ensin halutaan tyttöä sinne ja tänne ja tuonne, ja sitten kun tyttö tulee paikalle, niin ei suostuta kertomaan, missä kaupungissa halutaan tavata?

Saatana huora-akrobatian uusin temppu, ajatustenluku.

Asiat voi tehdä vaikeaksi tai helpoksi.
Jos ilmoituksessa lukee jo alussa hinta, mitä tarjoaa ja missä kaupungissa on niin silloin ei tarvitse edes harjoittaa mitään telepatiaa.
Jos asiakas lukee ilmoituksesta että on kaupungissa x niin miksi pitää laittaa sama ilmoitus joka kaupunkiin näkyviin epäselvästi.

Minun teki mieli kirjoittaa tähän viesti, jossa selitän sinulle Suomen lakia ja sitä, että yksi ihminen voi vierailla useissa eri kaupungeissa matkustaminen-nimisen ilmiön avulla. Jätin kuitenkin kirjoittamatta, koska minusta kehitysvammaisten kiusaaminen on alhaista.

No niin. Kuningatar perseen kirjoituksia ei saa kukaan kommentoida täällä foorumilla kun se on kehitysvammainen ja se on alhaista.  :sheep:
Selittää kyllä yksiselitteisesti miksi siihen ilmoitukseen on niin vaikeaa kirjoittaa selkeästi missä kaupungissa on milloinkin.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #136 : Elokuu 03, 2021, 18:21:25 »
Ilmossa lukee, missä minä olen. Asiakas tietää sijaintini. Mutta asiakkaan pitäisi kertoa minulle, missä haluaa tavata, koska muuten minä en tiedä hänen sijaintiaan. Minulle voi lähettää viestiksi vsikka "Moi Tampere", ja siinä olisi jo kaikki tieto, minkä tarvitsisin kommunikoinnin siinä vaiheessa. Kumpi noista kahdesta sanasta on bastille liian vaikea?
Eläkkeellä.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #137 : Elokuu 03, 2021, 18:25:44 »
^
Molemmat?!? 😁
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #138 : Elokuu 03, 2021, 18:34:03 »
Ilmossa lukee, missä minä olen. Asiakas tietää sijaintini. Mutta asiakkaan pitäisi kertoa minulle, missä haluaa tavata, koska muuten minä en tiedä hänen sijaintiaan. Minulle voi lähettää viestiksi vsikka "Moi Tampere", ja siinä olisi jo kaikki tieto, minkä tarvitsisin kommunikoinnin siinä vaiheessa. Kumpi noista kahdesta sanasta on bastille liian vaikea?

Jos ilmoituksessa lukee että on maanantaina jyväskylässä niin miksi asiakkaan pitäisi tähän ilmoitukseen vastatessaan olevansa myös juuri samana päivänä jyväskylässä.
Ilmeisesti samanlaiset vetävät kuitenkin puoleensa ja kuningatar perse viestittelee päivästä toiseen kehitysvammaisten kanssa saamatta selvää kumpi olikaan väärässä kaupungissa. :sheep:

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muuten olen sitä mieltä...
« Vastaus #139 : Elokuu 03, 2021, 18:38:27 »
^
Molemmat?!? 😁

Ilmeisesti. Jos ei ymmärrä, että aikoja voi varata sekä päivystyksenä että ennakkoon, niin saattaa tuo yksitavuinenkin sana olla haastava.
Eläkkeellä.