Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vakkari neito haussa Tampere Pirkanmaan alueelta ?  (Luettu 1939 kertaa)

Poissa Vieras0309

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vakkari neito haussa Tampere Pirkanmaan alueelta ?
« : Heinäkuu 05, 2021, 13:41:01 »
Olisi mukava löytää neito, joka olisi kiinnostunut tapailemaan ilman sitoutumista ja 100%luottamuksella. Mikäli kemiat kohtaa ja homma toimii niin ois kiva jos saisi luotua jonkun näköistä pidempi aikaista tapailua

Ois hyvä jos voitais tapailla luonasi..

Itsestäni sen verran eli
Olen kolmekutonen perheellinen mies jonka seksielämä on lapsien saamisien jälkeen ollut aika hiljaista kotipuolessa.

Minulla on ollut aiemmin yksi vajaat pari vuotta kestänyt tapailusuhde erään kivan opiskelijatytön kanssa mutta kun hänen opiskelunsa loppui Tampereella muutti hän takaisin kauemmas kotikuntaansa..
Olisikin siis tosi jees löytys joku uus kiva tyyppi jonka kanssa voitais tapailla esim. noin 2-4 kertaa kuussa jne..
Ei siis tosiaan mitään sen kummempaa sitoutumista perusseksiä täydellisellä luottamuksella puolin ja toisin.

Omaan normaalivartalon ja olen hyväkäytöksinen ja täysjärkinen mies ja minulle on tärkeää että myös kumppani nauttii seksistä joten osaan myös ottaa toisen tunteet huomioon hyväilyn muodossa jne..

Laitahan pian pian viestiä alla olevaan sähköpostiin jos kiinnostus heräsi!

seuramies1@gmail.com

Poissa missredlips37

  • Newbie
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vakkari neito haussa Tampere Pirkanmaan alueelta ?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 29, 2021, 10:36:09 »
moikka olen 37v uhkea nainen vailla seksiä :)
missredlips vailla herraseuraa tampereella