Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen kansikuva ilmoituksessa herättää huomiosi  (Luettu 2405 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen kansikuva ilmoituksessa herättää huomiosi
« Vastaus #20 : Heinäkuu 06, 2021, 22:23:48 »
Rinnat ja vatsa pitäisi näkyä selkeästi.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen kansikuva ilmoituksessa herättää huomiosi
« Vastaus #21 : Heinäkuu 11, 2021, 13:39:49 »
Teksteistä sen verran, että ymmärtääkseni ne on usein kopioituja toisten ilmoituksista. Jotta en niille anna muuta merkitystä kuin mitä on tarjolla.
Vähän ihmetyttää ulkomaisten ilmoituksissa jatkuvasti mainittu hygienia ja suihkut ennen. Etteköte saatanan tolvanat käy pesulla ennen kun menette toisen ihmisen luo ihokontaktiin! Hyi yök niille jotka ei vaan ymmärrä. Itse haluan olla mahdollisimman vähän epämiellyttävä toiselle ihmiselle jonka kanssa olen intiimisti, maksoin tai en. Turha muutenkin valittaa jos nainen oli vähän tympeä jos vehkeestä tippui esinahkajuustot lattialle pläts äänähtäen kun sitä yleensä esittelit. Varsin jos on joku nuori arka juuri aloittanut joka ei uskalla sanoa. Voisin noissa tapauksissa olla hälytettynä rapunovella vapaaehtoisesti ja töräyttää kunonna käkättimeen, moisia mulkkuja.

Toisaalta tuli mieleen joku aika sitten kovasti jo ilmoituksessa hygienian perään kyselevä neito joka huolellisen suihkun jälkeen ja kun olin juuri hänen nähden ruiskauttanut SB12 suunraikastajaa ennen lähtöä pestyihin hampasiinni. Pyysi ottamaan listeriniä ja purkuttamaan, ei muuten paha mutta hänen oma hengitys haisi röökille ja muulle pahalle jotta pakettiin kuulunut suutelu ja minun toimesta yhteen pikku pesuun.....?