Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Duo Ilona & Anniina  (Luettu 6859 kertaa)

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Duo Ilona & Anniina
« : Heinäkuu 02, 2021, 01:01:22 »
Tapasin mä naiset, söötin ihanaiset,
meni jalat alta, tuntui ihanalta.  :headbang:

Pakko vieläkin hehkuttaa kun pääsin tapaamaan nämä kaunottaret, heistä liikkuva kuvakokoelma on kuin Traileri Oscar palkitusta elokuvasta  :kiss:

Sitten tarinaan: (sisältää juonipaljastuksia)
Mahassa alkoi kurnimaan, joten päätin lähteä ruokatauolle.
Oli pakko kuitenkin päästä suoraan jälkiruoan kimppuun koska tiesin etten pystyisi haukkaamaan evästä joten kiidin siipien kantelemana Mäkkäri kaistan ohitse kohti suoraan Tammerfesterin Ydintä.

Vaikka matkalla oli hieman hidasteita/pysäyttelijöitä, löysin perille ja salapoliisin elkein olin hetken päästä oven takana.
Ovi avautui ja kurkistin varovasti sisään, siellä oli kaksin kappalein Enkeleitä minua odottamassa nauravin ilmein  :inlove:
Tiesin olevani oikeassa paikassa, päässä soi "Poika on tullut kotiin"...
Isä varjele sitä vastaanottoa ja käsien määrää eteisessä, onneksi pääsin käymään kylmässä suihkussa jotta en pyörtynyt siihen.

Palatessani takaisin eteiseen kaunokaiset olivatkin sängyllä minua odottelemassa.
Kauniiden kasvojen kutsumana olin hetken kuluttua heidän välissään.
Melkein revin King Kongin tapaan heiltä vaatteet päältä kun maltti ei ole vahvoja puoliani  :o
Tässä kohtaa taisi olla ensimmäinen kerta elämässäni kun jouduin laskemaan Jouskarini sivuun jotta sain 2 kättä käyttööni, nämä Enkelit pitivät minusta kyllä todella hyvää huolta monella eri tavoin.  :blowjob: :kiss:
Luulin että tämä on vain mahdollista elokuvissa..  :behind:

Ajantaju meni kokonaan, havahduin kun minulle ilmoitettiin että on aika palata Maanpäälle tehtäväni pariin.
Äkkiä viileään suihkuun miettimään mitä hetki sitten tapahtui.

Pienen Smalltalkin ja Jäähyväisten saattelemana poistuin ovesta, enkä muista koska olisin viimeksi eksynyt rappukäytävään :D

Tämä oli kokemus joka piti kokea, en kadu ja tulen muistamaan tämän eläkkeellä ollessani  :inlove:


Kohdelkaa näitä Enkeleitä hyvin niin kohtelevat varmasti takaisin  :kiss:
Kokisin uudestaan jos siihen mahdollisuus tulee..

Sää ulkona:
Aurinkoinen ja lämmin 25C, ei kuitenkaan polttava
Ilman kosteus 73%

Sää sisällä:
21-32C, Sisällä ilmastointi
Kosteaa ja liukasta

DUO - kaksikon seikkailuita voi lukea myös alla olevasta linkistä:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2002.0.html

Kiitoksia vielä kerran IT & A, teitte päivästäni täydellisen  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2021, 01:05:37 kirjoittanut Jousimies2012 »
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #1 : Heinäkuu 02, 2021, 07:12:33 »
Hieno rapsa. Molemmat tavanneena, tosin erikseen, on (taas) aivan pakko hehkuttaa näitä naisia. Anniina on söpö, hieman ujonoloinen empaattinen naapurintyttö josta kuitenkin kehkeytyy tarvittaessa todellinen tuhmeliini. Ilona taas on räväkkä mimmi joka todella osaa naida, ja se ihana gfe-asenne...ja hyvännäköinen perse.
Tosi hienoa että suomihupakoista löytyy tällaisia helmiä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Samppa832

  • Newbie
  • Viestejä: 36
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #2 : Heinäkuu 02, 2021, 15:11:49 »
Itsekin tuli nyt sitten vihdoin tämäkin haave toteutettua.

Molemmat ihanuudet tavannut erikseen aiemmin, joten tiesi mitä odottaa... tai niin sitä kuvitteli. Todella upea, kiihkeä, hempeä ja tyydyttävä tapaaminen. Ilona ja Anniina molemmat upeita blondeja, joten mikäs siinä ollessa kuin heittäytä heidän palveltavaksi, gfe-tunnelma tuli vastaan heti ovelta, ehtinyt edes laukkua laskea maahan kun kaksikko kiehnäsi kainalossa ja suudelmia sateli joka suunnalta.  :kiss: Jos jotain erityistä pitää vielä mainita niin olihan näky ja tunne aika mieleenpainuva kun neidot polvillaan tarjosivat parasta kielihoitoa ikinä :blowjob:

Jos tämä nyt jäi omalla kohdalla ainutkertaiseksi kokemukseksi duosta, niin enpä tiedä olisiko paremmin voinut mennä.


Poissa Vieras0215

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #3 : Heinäkuu 03, 2021, 21:43:41 »
Huh huh. Heidän hoivaan täytyy kyllä joskus päästä.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5342
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #4 : Heinäkuu 03, 2021, 22:10:05 »
Huh huh. Heidän hoivaan täytyy kyllä joskus päästä.

Sama haave😊 Ihan huippuja molemmat :inlove:

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2021, 09:52:28 »
Jousimies ja Samppa, kiitos teille tapaamisista, meillä oli ihana päivä Tampereella! 😘❤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #6 : Lokakuu 22, 2021, 15:34:26 »
Jatketaanpa tänne vanhaan ketjuun vaikka tapahtumat sijoittuvatkin vähän etelämpään eli Hämeenlinnaan.
Eilen oli oikein ilon ja onnen päivä kun sain tavata tämän todella ihanan vaaleaverikkö kaksikon  :inlove:
En nyt sen paremmin lähde näitä neitoja kuvailemaan totean vai että ei ole turhaan heidän kauneuttaan ja palveluita kehuttu.
Paneudutaan enemmän siihen millä teemalla tämä tapaaminen toteutettiin.
Anniinan kanssa olin jo vanhoja tuttuja, kerran aijemmin tavannut. Sain kuulla että hänellä olisi ystävä nimeltä Ilona joka olisi halukas tulemaan kanssamme nauttimaan kimppaseksistä. Tuosta tarjouksestahan ei voinut kieltäytyä joten tapaaminen oli äkkiä sovittu. Olimme Ilonan kanssa molemmat hieman ujoja ja varovaisia lähestymään toisiamme mutta Anniinan rohkaisemana ja välillä esimerkkiä näyttämällä uskalsimme lähestyä toisiamme ja tutustua toistemme vartaloihin. Ja tottakai Anniina ja Ilona saivat minulta myös luvan tehdä tuttavuutta toistensa vartaloihin.
Tunti vaan kului ihan liian äkkiä ja paljon jäi vielä näiden naisten kanssa kokematta, mutta uusia tapaamisia odotellessa ja nyt meillä on Ilonan kanssa Anniinalta saatu lupa tavata myös kahden kesken.
Vielä kerran todella suuret kiitokset A&I todella mahtavasta heittäytymisestä roolileikkiin mukaan, aivan ikimuistoinen kokemus ❤
Sää ulkona puolipilvinen +12, makuuhuoneessa kuuma, kostea, hikinen ja liukas.


Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #7 : Lokakuu 22, 2021, 21:04:12 »
^ Kiitos meidän puolesta! ❤ Oli kyllä niin kivaa heittäytyä roolileikkiin! 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #8 : Marraskuu 10, 2021, 11:35:11 »
Pitkän harkinnan ja pienen säätämisen jälkeen pääsin vihdoin tapaamaan näitä neitosia. Odotukset oli suht korkealla mutta silti en joutunut pettymään.

Ehdimme hetken höpistä myös niitä näitä ja siinä tuli puheeksi juurikin odotukset yms. Koska en halua luoda enempää paineita arvon Neideille (vaan mieluummin poistaa niitä) niin totean vain että persemiehen oli erittäin hyvä olla. Myöskin etukäteen jännittämäni duon sulavuus oli täysin turhaa. You know a pro when you see one  :inlove:

Kaiken kaikkiaan erittäin ihana kokemus jonka mahdollisesti uusin. Jos lompsa kestää niin tunti on kyllä ehdoton minimi. Itse otin varovasti puolikkaan ja kyllähän siinä aika loppuu kesken väkisinkin.

Pilvinen sää muttei satanut
Ulkona muutaman asteen plussalla, sisällä tropiikki.

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #9 : Marraskuu 10, 2021, 15:40:57 »
Pitkän harkinnan ja pienen säätämisen jälkeen pääsin vihdoin tapaamaan näitä neitosia. Odotukset oli suht korkealla mutta silti en joutunut pettymään.

Ehdimme hetken höpistä myös niitä näitä ja siinä tuli puheeksi juurikin odotukset yms. Koska en halua luoda enempää paineita arvon Neideille (vaan mieluummin poistaa niitä) niin totean vain että persemiehen oli erittäin hyvä olla. Myöskin etukäteen jännittämäni duon sulavuus oli täysin turhaa. You know a pro when you see one  :inlove:

Kaiken kaikkiaan erittäin ihana kokemus jonka mahdollisesti uusin. Jos lompsa kestää niin tunti on kyllä ehdoton minimi. Itse otin varovasti puolikkaan ja kyllähän siinä aika loppuu kesken väkisinkin.

Pilvinen sää muttei satanut
Ulkona muutaman asteen plussalla, sisällä tropiikki.
Tämä on kyllä sellainen kombo että en tiedä riittääkö 3h:n heidän kanssaan 🤔😜
Kiitoksia rapsasta 👍
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #10 : Marraskuu 10, 2021, 15:48:38 »
Nämä on kyllä tosi ihania naisia molemmat. Vaikka tapaamisista on jo aikaa vierähtänyt niin silti on vieläkin pakko hehkuttaa :inlove:
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Duo Ilona & Anniina
« Vastaus #11 : Marraskuu 10, 2021, 19:54:03 »
totean vain että persemiehen oli erittäin hyvä olla. Myöskin etukäteen jännittämäni duon sulavuus oli täysin turhaa. You know a pro when you see one  :inlove:

Kiitos!! 😘😘🍑🍑
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~