Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Täällä seurataan urheilua
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Toukokuu 13, 2022, 20:42:31 ---MM-höntsät alkoivat, Suomi-Norja.
--- Lainaus päättyy ---
Oli muuten kaikkien aikojen paskin Suomen kansallislaulun versio.
JPC:
--- Lainaus käyttäjältä: Jekyll - Toukokuu 13, 2022, 22:37:03 ---Kahdet ulosajot MM-tasolla samassa pelissä. Milloin viimeksi 🤔
--- Lainaus päättyy ---
Näitä sattuu kun heikko ja vahva kohtaavat. Vaikka on Norja kyllä kehittynyt viimevuosina.
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Toukokuu 13, 2022, 22:44:20 ---Oli muuten kaikkien aikojen paskin Suomen kansallislaulun versio.
--- Lainaus päättyy ---
Juu, hieman arvokkaampaa esitystä olisin toivonut.
Vaikka ei HH huono ole, mutta tyrkättiin tälläkertaa ehkä väärille lauteille.
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 13, 2022, 22:25:23 ---Wau, kunnon tappelu :headbang:
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tällanen Enkulimainen näkemys, enkä yhtään tykkää tappeluista jääkiekossa. Kun mun mielestä nyrkkeily on ihan oma lajinsa 🙈
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Toukokuu 13, 2022, 23:01:25 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Toukokuu 13, 2022, 22:25:23 ---Wau, kunnon tappelu :headbang:
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on tällanen Enkulimainen näkemys, enkä yhtään tykkää tappeluista jääkiekossa. Kun mun mielestä nyrkkeily on ihan oma lajinsa 🙈
--- Lainaus päättyy ---
Testosteroni kunniaan. :headbang:
Azazello:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Toukokuu 13, 2022, 23:01:25 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen samaa mieltä. Kamppailulajit on erikseen. Ilmeisesti nämä tappelijat saavat ottelukiellon, mikä on ihan hyvä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta