Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Täällä seurataan urheilua
joey_t:
Kohtahan tuo Suomi-Saksa käynnistyy ja tulee katsottua. Laitan kohta makkaran uuniin ja syön sen nautiskellen peliä seuraten. Tämä kuuluu ikäänkuin yleissivistykseen. Veikkaan että viiksimies Björninen on ottelussa hyvä ja ratkaisee Suomelle voiton. Pelin jälkeen voidaan yhdessä naureskella kuinka väärässä olinkaan.
Mutta nyt tuosta potkiksesta. EM-kisat ovat jo ovella, odotan niitä innolla. Jalkapallossa olen aina ollut arvokisaseuraaja, muuten on ollut tällaista satunnaisseurantaa. Mietinkin että olenko Gloryhunter kun en ole täyspainoisesti seuraillut maajoukkueemme edesottamuksia vuosien ajan. No, perinteeksi muodostunut arvokisaseuranta oikeuttaa katsomiseni mutta onhan se ihan eri asia kun joukossa on myös Suomi, jonka mahdollisuuksiin en ole oikein ikinä uskonut. Minulla on oikeastaan vain yksi suosikkijoukkue ja se on Oulun Lippo pesiksessä, joten kaikenlaista kurjaakin olen nähnyt mukaanlukien joukkueen kaksi konkurssia. Mulla on työkaveri joka on aina fanittanut Suomen jalkapallomaajoukkuetta joten hatunnosto hänelle uskosta joka ei ole horjunut. Potkiksen arvokisoihin kuuluu se että lohkovaiheessa on jopa kolme ottelua päivässä, kaikki eri aikaan joten vaaditaan turnauskestävyyttä seurata ne kaikki. Ehkäpä seuraankin.
Tämä työkaverini joka on asioista hyvin perillä kertoi että Suomen tärkein pelaaja on Glen Kamara - hänen mahdollista loukkaantumista ei voi korvata kenelläkään toisella. Hän kertoi että sama pätee myös Teemu Pukkiin mutta paremmin se onnistuu kuin korvata Kamara. Uskon tähän koska en osaa asiaa kiistääkään. Ai niin, vaikka kerroin että mulla on vain yksi suosikkijoukkue niin on mulla suosikkina myös Suomi, lajista riippumatta kannatan aina Suomea. Miksenpä siis nytkin.
Vieras0234:
^Tuo Glen Kamara unohtui minulta aivan täysin. Todistaa sen, että en ole mikään kovin hyvä jalkapalloasiantuntija. Varmasi on totta, että Glen Kamara on aivan korvaamaton pelaaja Huuhkajille. Hänen kauttanhan sitä peliä paljolti rakennetaan Teemu Pukille.
Villerius:
Mulla on hitto pöytävaraus klo 19 täytyy napostella vauhdikkaasti, koska ainakazn koko peliä ei voi missata.
teme696:
Marginaalilajin välierän tulokset voi lukea huomenna hyvin netistä ja käyttää senkin ajan ihan oikean urheilun seuraamiseen. :drinking:
Jos Suomi tänään voittaa niin sitten voi sen ainoan Suomen pelin vielä jääkiekon MM-kisoissa katsoa. Jos ei niin ei en paljon menettänyt.
joey_t:
Mitenkähän tavallista on se että jääkiekon MM-kisoja pelataan kesäkuussa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta