Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Täällä seurataan urheilua
Vieras0105:
Juniorin kannattaa teipata korvanlehdet😁
Azazello:
Tuosta tyrmäyssäännöstä onkin ollut ihan viime päiviin kahdenlaista juttua, riippuen lähteestä. WBC on vaatinut, tai toivonut, että nää käyttäis pääsuojia, 18 unssin hanskoja (wtf) ja välttäis tyrmäyksiä.
Lifti:
Oli mahtava ottelu tuon ikäisiltä KARJUILTA ja Mike oli paljon pirteämpi, vahvempi ja räjähtävämpi kuin kolme vuotta nuorempi Roy. Roy väsähti. Alkoi puuskuttaa jo ekassa erässä. Mike olis selvinnyt 3min erillä ja kymmenen erää. Roy ei! Olisiko Mike selvinnyt 12 erää 3min erillä? Ehkä ei...
En tiedä miten vitussa ne tuosta tasapelin sai kun Roy ei voittanut yhtään erää ja lähinnä pakeni. Ilmekin oli kuin peuralla ajovaloissa. No oli siellä pari nopeaa Roy Jones Jr. tavaramerkkiä havaittavassa ( Roy on mun all time lemppari)
Mike daaaam boy, jos tuo oli käsityksesi näytösottelusta niin katson sun joka ottelun. Ei pääsuojia, 12 unssin räpylät ja yrität lyödä niin että tuntuu. George Foremanin sanoin - Paras "näytösottelu" mitä olen ikinä nähnyt
Tässä matsi, parempilaatuisena en löytänyt - https://www.youtube.com/watch?v=4JmUf16a4kU
Kunigazz:
Huhuhu mikä onnettomuss formuloissa, onneksi Grosjean on kunnossa.
Vieras0105:
--- Lainaus käyttäjältä: Kunigazz - Marraskuu 29, 2020, 16:29:30 ---Huhuhu mikä onnettomuss formuloissa, onneksi Grosjean on kunnossa.
--- Lainaus päättyy ---
En muista pahempaa vaikka formuloita olen seurannut Häkkisen ajoista. Onneksi noi autot on noin turvallisia nykypäivänä. Motti oli jäänyt siihen kaiteen väliin..
Onneksi se pysyi tajuissaan ja pääsi itse pois, muuten olisi palanut sinne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta