Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Täällä seurataan urheilua

<< < (7/365) > >>

Vieras0043:
^Mä muistan eräänkin nuoren Jamie Carragher-nimisen nuoren klopin joka onnistui samassa matsissa tekemään kaksi ogelia ja vielä verivihollista vastaan. Et kyllä se joskus voi lipsua.

Vieras0041:
Suomen tennislupaus Emil Ruusuvuori eteni finaaliin Saksan Augsburgin ATP Challenger –turnauksen kaksinpelissä.

Tätä on vähän odotettu, että milloin Emil lyö itensä läpi kansainvälisillä kentillä myös kaksinpelissä.

Vieras0041:
Emma Kimiläinen sijoittui toiseksi naisten formulasarjan W Seriesin historian ensimmäisen kauden päätöskilpailussa Brands Hatchissa.

Emma olis varmaan voittanut koko sarjan ilman loukkaantumista kauden alussa.

Kesava:
^Nää kaikenmaailman formulat sun muut päristelyt sais kyllä lopettaa kokonaan, turhanpäiväistä toimintaa joka vain saastuttaa ja jouduttaa ilmastonmuutosta.

Vieras0036:

--- Lainaus käyttäjältä: DeeDee - Elokuu 11, 2019, 12:00:26 ---^Mä muistan eräänkin nuoren Jamie Carragher-nimisen nuoren klopin joka onnistui samassa matsissa tekemään kaksi ogelia ja vielä verivihollista vastaan. Et kyllä se joskus voi lipsua.

--- Lainaus päättyy ---

Joka jengissä on aina joku kohlo, joka ei osaa pelaa, mutta on silti valmentajan luottomies. Maksa-altaan nuorella Karasen Jamilla tutisi puntti samalla tavalla kuin Norwichin puolustuksella, ja kokemattomalla turskalla ensitapaamisella. Tiedän mikä fiilis on hupsuilla mun tapaamisen jälkeen. Itellä on voittaja fiilis ja hupsut ihmettelee, miten joku voi olla noin lahjaton pelaaja seksin saralla.  Jamista vielä sen verran, että voitti se monta kannua vain ja ainoastaan siitä syystä, että Mypan hyypiö oli liverpoolaisen laivan kippari.  ::) Eipä Chelsean Frankie-boyllä ollutkaan helppo aloitus: turpaan 0-4 avauksessa. Kaikki suhteellista, paitsi se mikä on suhteetonta.       

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta