Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Täällä seurataan urheilua

<< < (60/405) > >>

Vieras0087:

--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Elokuu 23, 2020, 20:59:33 ---Voihan jekylit sentään!  Täällä väitetellään jostain PESÄPALLOSTA, ja kohta alkaa mestarien liigan loppuottelu: PSG vastaan Bayern Munchen.   

--- Lainaus päättyy ---

No me DeeDee:n kanssa aina kerran viikossa intetään jostakin. Aihe ei ole niin kovin tärkeää, se voi olla Praha, politiikka tai vaikka sitten pesäpallo. Tai sitten joku muu. Tärkeintä on itse inttäminen. Kokeillaan, että antaako jompikumpi joskus periksi. Oli muuten hyvä fudismatsi. Vaikka toivoinkin hieman PSG:n voittoa. Se minua ihmetytti, että mistä se yleisön kannustus, hoilaaminen, taputukset ja töminä oikein kuului. Kun ainakaan minä en televison kuvasta huomannut, että Lissabonin stadionilla olsi ollut mitään yleisöä  :-\.

bbwnanna:
^ Ne äänet on nauhoituksia vanhoista peleistä ja niitä  ajetaan livetilanteita mukaillen. Näitä New Normal -juttuja.

Vieras0087:
^Kiitti. Hyvä että tämäkin asia selvisi. Näin minäkin ajattelin tapahtuvan. Vaikka epäilys kävi myös siitä että minulla viheltää jo päästä. Aika taitavasti toimittu kuitenkin, koska ne "yleisön reaktiot" vastasivat niin hyvin kentän pelitapahtumia. Siunattu teknologia  :D.

bbwnanna:
Joo, ne on musta hyvin toteutettu. Menee omille aivoille ihan täydestä. :)

Vieras0095:
Minuuttiakaan en matsista nähnyt työkiireiden vuoksi, mutta mieluisampi vaihtoehto voitti. Perinteikäs seura vastaan muovinen öljyrahahässäkkä. Helppo valinta.

Nyt sitten nähdään mitä tekee  Baijerin Thiago...onko mies tulossa Liverpoolin keskikentälle kuten kuiskitaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta