Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Täällä seurataan urheilua

<< < (363/388) > >>

Arimani:
Putous hahmo no jonkun elämä on pelkkää putousta

joey_t:
Miten joku Putous hahmo liittyy keskusteluun naisten pesäpallosta?

Arimani:
Ei mitenkään mutta eihän se ole tärkeintä vaan naljailu

Thor Patsas:
Muistakaa hyvät herrat että tiettyjen tahojen mielestä tärkeintä urheilussa ei ole reilu peli vaan lapsellinen näsäviisastelu joka ei edes aina liity itse asiaan. 🙄

Granado:
Edmonton Oilers ja Florida Panthers tahkoavat jälleen tasaista finaalisarjaa kuten viime vuonnakin. Viime vuonna ratkaisu venyi seitsemänteen otteluun, enkä minä kauheasti ihmettelisi vaikka niin kävisi nytkin. Niin tasaisen hyviä joukkueet ovat. Ensimmäisen ottelun voitti Edmonton ensimmäisessä jatkoerässä ja viime yönä ottelu ratkesi Floridan eduksi vasta toisessa jatkoerässä. Itse toivoisin Edmontonin voittoa, koska viimeksi NHL:n Stanley Cupin on voittanut kanadalainen joukkue vuonna 1993, kun Montreal Canadiens oli mestari. Mutta jos pitäisi lyödä rahat veikkaukseen, niin laittaisin roponi likoon Floridan puolesta, sillä Florida on minun mielestäni tasaisempi joukkue ja parempi joukkue tasakentällisin pelattaessa. Pitkässä juoksussa se tasaisuus ehkä sitten kuitenkin ratkaisee. Ja Floridan venäläinen maalivahti Sergei Bobrovski on mielestäni jo vuosia ollut NHL:n paras maalivahti, joka voi torjua ne ratkaisevat voitot Floridalle.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta