Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Täällä seurataan urheilua

<< < (360/388) > >>

jan#91:
Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽

Artturi:
Indiana Pacers pisti NBA:n itäisen koferenssin ottelusarjan poikki ja eteni finaaleihin, jossa vastaan tulee Oklahoma City Thunder. Thunder on vahva ennakkosuosikki, jolle ainoa haaste playoffeissa on tähän asti ollut kiven kova Denver Nuggets. Siinä ottelusarjassa pelattiin täydet seitsemän ottelua ja itse pidin sitä varsinaisena NBA:n finaalien ottelusarjana tänä vuonna. Saas nähdä, että pystyykö Indiana edes jollain tapaa haastamaan Thunderia vai meneekö mestaruus helposti Oklahomma Cityyn. Finaalit alkavat kesäkuun 5. päivänä.

jan#91:

--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Toukokuu 31, 2025, 21:42:48 ---Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽

--- Lainaus päättyy ---
En näemmä tiennyt taaskaan mitään 🤭

MariaEnkeli:

--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Kesäkuu 01, 2025, 18:40:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Toukokuu 31, 2025, 21:42:48 ---Tänään ohjelmassa Mestarien liigan finaali PSG - Inter. Toivottavasti luvassa tasainen, viihdyttävä ottelu. Itse ehkä aavistuksen Interin kelkassa, mutta mitäs minä tiedän. Antaa pelin näyttää ⚽

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Joo en katsonut loppuun. Tai katsoin mä sitten loppujuhlintaa kun odotin, että siellä otettais paitoja pois. Pelkkää pettymystä koko ilta!

jan#91:

--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Kesäkuu 01, 2025, 20:10:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jan#91 - Kesäkuu 01, 2025, 18:40:10 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

Joo en katsonut loppuun. Tai katsoin mä sitten loppujuhlintaa kun odotin, että siellä otettais paitoja pois. Pelkkää pettymystä koko ilta!

--- Lainaus päättyy ---
Otetaan joku kerta yhdessä uusiksi, niin takaan, että paidat lähtee päältä.  :kiss:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta