Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Täällä seurataan urheilua
HarryPotter:
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Heinäkuu 14, 2022, 08:55:15 ---Olen katsellut naisten EM-futista. Mukava kun pelaajat keskittyvät pelaamiseen eikä nurmikolla kieriskelyyn.
--- Lainaus päättyy ---
Naisten peli on parantunut paljon, pelejä (lue: ja naisia) on mukava katsella :drinking:
Miesten peleissä fyysisyys on vaan ihan toista luokkaa ja jaloille (=työvälineelle) tullaan koko ajan. Monesti myös siksi kannattaa "vähän" filmata ja hankkia varoituksia parhaille&kaikille pelaajille. Myöskin loukkaantumisia halutaan välttää, muuten on hankala pelata jatkossa. Myöskin täytyy muistaa, että eroja filmaamisessa on myös paljon kulttuurien&sarjojen välillä. Osa rankkarien kalatuksista on lähinnä säälittävän näköistä teatteria :laught: :laught:
Itse tykkään katsoa Englannin valioliigaa, jossa saa pelata ja taklata kunnolla. Siistimpään suuntaan sekin on mennyt ja hyvä niin.
Saas nähdä kuka voittaa naisten turnauksen :drinking:
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: HarryPotter - Heinäkuu 15, 2022, 13:41:23 ---Saas nähdä kuka voittaa naisten turnauksen :drinking:
--- Lainaus päättyy ---
Se on joko nahkabyysat tai pekoninpopsijat.
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoX - Heinäkuu 09, 2022, 11:35:41 ---Linda Sällström!! :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Marko sulla on hyvä naismaku. Samaan naiseen tykästyin, kun pelejä oon katsonut.
Linda on kuuma. Lindassa on sitä jotain.
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Heinäkuu 15, 2022, 16:01:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MarkoX - Heinäkuu 09, 2022, 11:35:41 ---Linda Sällström!! :inlove:
--- Lainaus päättyy ---
Marko sulla on hyvä naismaku. Samaan naiseen tykästyin, kun pelejä oon katsonut.
--- Lainaus päättyy ---
Ja Linda on lesbo.
https://www.wikiwand.com/fi/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Heinäkuu 15, 2022, 16:14:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hese69 - Heinäkuu 15, 2022, 16:01:33 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Ja Linda on lesbo.
https://www.wikiwand.com/fi/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
--- Lainaus päättyy ---
Panettelua. Kaikki missä lukee wiki...tulee suhtautua varauksella.
Sitä paitsi, minäkin lesbo, koska pidän vain naisista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta