Kokoomus( "me tienataan tällä",Orpo 2015)on ollut mahdollistamassa tätä kaaosta missä maa tällä hetkellä on.
Uutiset:
^ Kiitokset myöskin "Kansalliselle" Kokoomukselle. He haluavat maahan runsaasti uutta halpaa työvoimaa.

HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla

No mutku, mutkut - PS "jalkautuu" äänestäjien luo ostoskeskukseenNo ei tietenkään koska yksi on joukosta poissa...
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
No eihän ne edes uskaltautuneet jalkautua Puhokseen, siinä oikein "kansankynttilät"![]()
:
Ahmattilainen

Nauttii muiden arvostusta
Mutta kait se on persuilla kuten suuri ajattelija Slunga-Poutsalo postuloi jo vuosia sitten:^tuossa on jo niin monta valhetta, että ei meinannut lukiessa pysyä perässä.Itis ja Puhos ovat kaksi eri asiaa.
Itis on kyllä todellinen no go zone, eihän siellä käy kun joku miljoona ihmistä viikossa.Mutta kait se on persuilla kuten suuri ajattelija Slunga-Poutsalo postuloi jo vuosia sitten:
"En tiedä onko asia näin mutta niin se koetaan."
Ahmattilainen

HarryPotter

Ahmattilainen

Puotinharjun äänestysalueella persujen kannatus on melkein tuplat heidän koko Helsingin kannatukseen verrattuna, eli nää maakuntien sankarithan siinä kauhistelee puoluetoveriensa huudeja no-go zonena. Vitsit kirjoittavat kyllä itsensä näiden kanssa.
Puotinharjun äänestysalueella persujen kannatus on melkein tuplat heidän koko Helsingin kannatukseen verrattuna,Tuskinpa kuitenkaan siellä Puhoksen alueella.
HarryPotter

Persut pani puoluetuet haisemaan ja lähti näillä dieselin hinnoilla pyörimään bussilla Puhokseen. Ikkunasta näki sitä mitä itse puolueesta puuttuu eli normaalia elämää.

Persut pani puoluetuet haisemaan ja lähti näillä dieselin hinnoilla pyörimään bussilla Puhokseen. Ikkunasta näki sitä mitä itse puolueesta puuttuu eli normaalia elämää.
Ovat jo kyselleet bussifirmoilta seuraavaan puoluekokoukseen useita dösiä.
Mutta eivät kuulemma poistu bussista - se on liian vaativaa ja hankalaa![]()