Persut on keksineet taas uuden taikaseinän: "En itse tarvi tätä palvelua joten se on turha ja voidaan lakkauttaa"Tämä ei ole persujen keksintö. Oli käytössä jo ennen kuin persuista oli mitään tietoa.
Tietäjät tietää milloin.

Uutiset:
Persut on keksineet taas uuden taikaseinän: "En itse tarvi tätä palvelua joten se on turha ja voidaan lakkauttaa"Tämä ei ole persujen keksintö. Oli käytössä jo ennen kuin persuista oli mitään tietoa.

Persut on keksineet taas uuden taikaseinän: "En itse tarvi tätä palvelua joten se on turha ja voidaan lakkauttaa"Vassarit on keksineet jo aikaa sitten taikaseinän: toisten rahat josta voi ammentaa loputtomasti vihervassareitten omiin öyhötyksiin. ”Tämä ei maksa kansalaisille mitään, koska valtio maksaa” – T. Uiveloitten kuningatar Kiuru
Mun näkemys on, että hyvä kun poliittinen keskustelu on kerrankin viihdyttävää! Liian usein ne a-studion hölinät on pelkkää hymistelyä, ja sitten kun joku vähän korottaa ääntään niin juontaja sanoo että "eiköhän mennä eteenpäin". Popparit takaisiin politiikkaan.En voisi olla enempää samaa mieltä. Lapatossu Orpon on turha ulista jos ei pääministerinä kestä raikasta mielipiteenvaihtoa.
Edit: ja huutista Orpon "keskustelun tuomitsemiselle". Ei ole tärkeempää asiaa varmastikaan. Pelle.
Sitähän ei tule koskaan, hyppää seuraavaan öyhötykseenArvaukseni on että saat odottaa aika kauan.
^
Odotan yhä vastausta tietämyksesi järjestöistä.
Kapu

Foorumihierarkian huipulla
Hauska seurata somen ja meidän keskustelua Virran ja Rydmanin yhteenotosta, ihan kuin puuttaisiin eri tilaisuuksista. Onneksi näin tämän itsekin niin ei tarvitse arvalla kummat puhuu totta.
Arvaukseni on että saat odottaa aika kauan.
^
Odotan yhä vastausta tietämyksesi järjestöistä.