Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 2620022 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #23940 : eilen kello 17:37:50 »
^mitä tuossa on tuomittavaa? Toivottavasti fasistit saavat vielä isomman joukon vastamielenosoittajia tällä kertaa.
Minä näen tässä todella paljon tuomittavaa:
Lainaus
Vasemmistolaisista, anarkistisista ja antifasistisista mielenosoittajista koostuva joukko muun muassa esti liikenteen moottoritiellä ja otti yhteen poliisin kanssa lauantaiaamuna.
No todellakin.  Jokainen joka estää liikenteen ja ottaa yhteen poliisin kanssa niin 10v linnaa. Kiitos.
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23941 : eilen kello 20:52:36 »
Kansainvälinen äärioikeisto­liike on levinnyt Suomessa nopeasti – Näin toimii Active Club

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011659157.html

Lainaus
Kyllönen sanoo STT:lle, että Active Club edustaa niin sanottua nationalismi 3.0 -strategiaa, jonka tarkoitus on juurruttaa äärioikeistolaisia arvoja yhteiskuntaan. Ideologialtaan Active Clubit ovat äärioikeistolaisia ja etnonationalistisia, ja ne jakavat kanavillaan muun muassa väkivaltaista ja vähemmistöjä epäinhimillistävää sisältöä.

Todella vastenmielistä porukkaa.  :whipping:
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23942 : eilen kello 21:14:09 »
Kansainvälinen äärioikeisto­liike on levinnyt Suomessa nopeasti – Näin toimii Active Club

Lainaus
Kyllönen sanoo STT:lle, että Active Club edustaa niin sanottua nationalismi 3.0 -strategiaa, jonka tarkoitus on juurruttaa äärioikeistolaisia arvoja yhteiskuntaan. Ideologialtaan Active Clubit ovat äärioikeistolaisia ja etnonationalistisia, ja ne jakavat kanavillaan muun muassa väkivaltaista ja vähemmistöjä epäinhimillistävää sisältöä.

Mukavaa nähdä tuollaisia nuoria ja lihaksikkaita karjuja jotka ei turhasta vikise.  Lihasmassan perusteella nämä nuoret miehet syövät lihaa  :inlove:

Eikä Suomella ole tosiaan varaa etnisyyteen. Valtio on veloissa.

Finland First  :headbang: Vahva kannatus.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 21:16:23 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️ Jos kiroilen itselleni ja haukun itseäni tai huumorimielessä rakasta kissaani. Älkää painako bpr nappia. Kiitos ❤️

Poissa Merkonomi

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23943 : eilen kello 21:21:27 »
^ Skinhead vai bonari?
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.

Oliko Kuusankoskella skiniaate vielä voimissaan 2000-luvun alussa? Mun muistikuvan mukaan nämä oli 90-luvun villityksiä. Siellä taidettiin tulla hieman jälkijunassa.
Pidetään vehkeet puhtaina

Poissa joey_t

• Sr. Member
« Vastaus #23944 : eilen kello 21:44:12 »

Lainaus

Varmastikin lopettavat ja vaihtavat mielipidettään jos menet istuskelemaan moottoritielle ja rähinöit poliiseille.  :)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23945 : eilen kello 21:53:40 »
^ Skinhead vai bonari?
Kuusankoskella ei ymmärretä noin hienoa sanaa kuin bonari. Ja kyllä se oli ksnk skinhead club.

Jos olit ulkomaalainen mies niin me hakatiin.  Sitten mä rakastuin sellaiseen hippityttöön joka oli mikstuura mokkapalaa ja aasian taikaa. Pilottitakki jäi pois ja Michael Johnson oli hyvä 200m juoksija,  Jordan oli hyvä koripalloilija ja Samuel L Jackson hyvä näyttelijä. Ja hippitytöllä oli loistava pillu. Siihen tyssäsi mun n a t s i ura.

Toki n a t s i olen vieläkin siinä mielessä että Suomi ensin ja niin kauan kuin ollaan velkaa niin tummat pojat joutuu odottamaan avustuksia

NYT KÄYTÄN N A T S I SANAA ITSESTÄNI. PYYDÄN MODEROINNILTA ANTEEKSI. HÄPEÄN TODELLA PALJON. OLEN TUHMA POIKA.

Oliko Kuusankoskella skiniaate vielä voimissaan 2000-luvun alussa? Mun muistikuvan mukaan nämä oli 90-luvun villityksiä. Siellä taidettiin tulla hieman jälkijunassa.
Kouvolan vasemmistonuoret tuli sinne jälkijunassa. Varmaan siinä vuonna 2003. Kyllä se varmaan oli viimeisin n a t s i porukka.  Ja mä varmaan hyppäsin tästä viimeisestä n a t s i porukasta ensimmäisenä pois koska sain mokka-aasialta pillua.

Viimeistään 2004 se n a t s i aate alkoi sitten kääntyä perussuomalaisuuteen

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #23946 : eilen kello 21:57:19 »

Käännyit 360 astetta?
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #23947 : eilen kello 22:03:31 »

Käännyit 360 astetta?
Ikävää että et ymmärrä minkälainen on perinteinen Suomalainen mies.

Ja hei,  meillä on neljä keskustelua auki jossa odottelen sun perustelua. 

Että jos vaikka menet niihin huutelemaan.

Ensimmäiseen perusteluun olet kohta saanut 2vrk aikaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #23948 : eilen kello 22:03:51 »
^ Skinhead vai bonari?

Kuusaalla ja Voikkaalla skinit oli voimissaan 80-luvulla ns toisessa aallossa.

Been there seen that - Tuppa Kuusaalle!
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23949 : eilen kello 23:49:22 »
Joo mäkin olin siellä ja putkaan kannettiin mut hyvän asian vuoksi.