Valtonen kutsui Georgian pääministerin Suomeen ja seuraamaan valitsemaansa mielenosoitusta 

Uutiset:
Katosko täältä Hamasia arvostelevia viestejä? Aikamoista 😁Uskomatonta pelleilyä! Minkälaisia moderaattoripellejä täällä oikein on?
Vasemmanlaidan Palestiinalaiset alkaneet teloittaa vääräuskoisia kansalaisia.
Ja tämä paskavaltio pitäisi tunnustaa?
Minä olen nähnyt foorumilla Hamas-myönteisen kannanoton. Kyseessä on lause "From the river to the sea" jonka merkityksestä voi saivarrella mutta minun silmiini se selkeästi on Hamas-myönteinen kommentti.
Minä olen nähnyt foorumilla Hamas-myönteisen kannanoton. Kyseessä on lause "From the river to the sea" jonka merkityksestä voi saivarrella mutta minun silmiini se selkeästi on Hamas-myönteinen kommentti.
Tuo iskulause viittaa Israelin poistamiseen, se on Hamas-myönteinen ja monien mielestä antisemitistinen tuhoamisuhkaus. Silti se on sallitumpi kuin vertauskuvainnollinen ”Hamasia pataan” -hymiö, joka ylittää moderointikynnyksen. 😁
Jopa 75% palestiinalaisita kannatti iskuja Israeliin 2023. Samoin hamasin kannatus on suurempaa kuin virallisen palstiinaisen hallinnon. Vaikeaksi menee rauhan saaminen alueella ja hamasin aseistariisuminen.
Minulta ei kysytty mutta jos pyrin tuohon vastaamaan niin ainakaan en sano että esitetty väite olisi välttämättä väärä. Tuota väitettä en osaa todistaa oikeaksi mutta kenties ainakin jossakin määrin oikeansuuntaiseksi. Täällä sananotaan:Jopa 75% palestiinalaisita kannatti iskuja Israeliin 2023. Samoin hamasin kannatus on suurempaa kuin virallisen palstiinaisen hallinnon. Vaikeaksi menee rauhan saaminen alueella ja hamasin aseistariisuminen.
Kärsiikö kysyä, että mistä sinä tällaisen luvun repäisit. Eli voisitko ystävällisesti laittaa sen lähteen esille. Että kukahan se tällaisen gallupin on vuonna 2023 ennen hamasin suorittamaa joukkomurhaa käynyt tekemässä.
The poll found that 72% of respondents believe Hamas was “correct” to launch its October 7 onslaught, with 82% in the West Bank and 57% in Gaza backing it.
Helposti löytyy jos viitsii etsiä. Helpommalla pääset kun kiistät tutkimukset koska ne on tehnyt joku "väärä" taho.