Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1356823 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9780 : Lokakuu 24, 2021, 09:35:16 »
oletan että mut on helppo laskea tuohon boomer-sediksi kutsuttuun luuseriporukkaan.
No jos sinulla menee vati nurin jatkojen takia, niin kieltämättä näin voi käydä.  :laught:
Kuka määrittää sen meneekö vatini nurin vai ei?
Ihan lämpimiksesi kauhistelet pääministerin pitämiä jatkoja? Pidät niitä vakavana asiana?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5293
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9781 : Lokakuu 24, 2021, 09:42:40 »
oletan että mut on helppo laskea tuohon boomer-sediksi kutsuttuun luuseriporukkaan.
No jos sinulla menee vati nurin jatkojen takia, niin kieltämättä näin voi käydä.  :laught:
Kuka määrittää sen meneekö vatini nurin vai ei?
Ihan lämpimiksesi kauhistelet pääministerin pitämiä jatkoja? Pidät niitä vakavana asiana?
No katso ketjusta mitä olen asiasta kirjoittanut ja vastaa esittämiisi kysymyksiin itse.
Mulla ei ole sen kummempaa vastausta kuin pidän naurettavana Marinin tekojen puolusteluita. Marinin kohdalla kyseessä on jonkinlainen kaksinaismoraali tms: oppositiossa ärhäkkäänä vasemmistolaisena arvostelee valtaa pitäviä porsasteluista tms mutta kun itse pääsee vallankahvaan kiinni, syyllistyy juuri samaan.
Hallitukseen palkattiin ennätyssuuri avustaja-armeija perusteluna Suomen EU-puheenjohtajuus. Noihin aikoihin Marin lupaili että avustajien määrää tullaan vähentämään ainakin SDP:n osalta. Just. Marin on tasan niin hyvä pääministeri kuin tämä kansa tarvitsee, itsehän me on se sinne äänestetty.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9782 : Lokakuu 24, 2021, 09:45:07 »
oletan että mut on helppo laskea tuohon boomer-sediksi kutsuttuun luuseriporukkaan.
No jos sinulla menee vati nurin jatkojen takia, niin kieltämättä näin voi käydä.  :laught:
Kuka määrittää sen meneekö vatini nurin vai ei?
Ihan lämpimiksesi kauhistelet pääministerin pitämiä jatkoja? Pidät niitä vakavana asiana?
No katso ketjusta mitä olen asiasta kirjoittanut ja vastaa esittämiisi kysymyksiin itse.
Ymmärrän, että tähän olisi ollut kiusallista vastata miehekkäästi suoraan.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2021, 09:54:54 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Reynhard Kaltenbrunner

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9783 : Lokakuu 24, 2021, 09:45:38 »
Taas toi Pekonen on täällä Sanna Marinin kinpussa siks kun Sanna on nainen. Sanna on hyvä pääministeri niinkuin Tarja oli pressa.
Kyllä vanhat kääkät vähän sietääkin saada kuittia niinkuin Jimmy Setä sanoo. Nuoret osaa ottaa rennommin eikä tässä vielä ole raha loppunut. Ja Joey turha sun on valittaa nuoremmilles.
Tää on hyvä hallitus ja pääministeri.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9784 : Lokakuu 24, 2021, 09:53:29 »
Ennenvanhaan oli ...-kortti, tai Hitler-kortti, joka repäistiin esiin kun perustelut loppuivat.

Nykyään esitetään Boomer-kortti.
Saitin Bud Spencer

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5293
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9785 : Lokakuu 24, 2021, 09:55:16 »
oletan että mut on helppo laskea tuohon boomer-sediksi kutsuttuun luuseriporukkaan.
No jos sinulla menee vati nurin jatkojen takia, niin kieltämättä näin voi käydä.  :laught:
Kuka määrittää sen meneekö vatini nurin vai ei?
Ihan lämpimiksesi kauhistelet pääministerin pitämiä jatkoja? Pidät niitä vakavana asiana?
No katso ketjusta mitä olen asiasta kirjoittanut ja vastaa esittämiisi kysymyksiin itse.
Ymmärrän, että tähän oli kiusallista vastata miehekkäästi suoraan.
Ai ymmärrät? Eikös ole reilua antaa vastapuolen antaa asiasta arvionsa sen sijaan että selittelee itse sanomisiaan. Sinun kysymyksesi sanamuoto "ihan lämpimiksesi kauhistelet" jne sisältää arvolatauksen jonka mukaan Marinin biletouhuista ei saisi keskustella tai jos niin tekee, kyseessä on luuseri boomer-setä.
Minusta on ihan hyvä ja paikallaan se että asia puidaan mediassa ja vastustan sitä että puiminen koitetaan hiljentää pilkkaavilla kuiteilla jollaisia Marin itse esitteli. Toivon että keskustelujen lopputuloksena selviää onko bileiden järjestely ihan ok menettely tai liittyykö tähän juttuja jotka olisi pitänyt hoitaa toisella tavoin.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9786 : Lokakuu 24, 2021, 10:02:06 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9787 : Lokakuu 24, 2021, 10:04:23 »
Ennenvanhaan oli ...-kortti, tai Hitler-kortti, joka repäistiin esiin kun perustelut loppuivat.

Nykyään esitetään Boomer-kortti.

Naulan kantaan. Tämä on vasurien ja niitä lähellä olevien yleinen tapa kautta aikojen. Vastapuolta yritetään leimata johonkin ryhmään kuuluvaksi. Se on voinut olla ...kortti, neuvostovastainen, rasisti, sovinisti, persu ja nyt näköjään jo boomeriksi leimaaminen on OK. Ongelma on vaan siinä että Suomi on boomereita täynnä.

Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9788 : Lokakuu 24, 2021, 10:04:36 »


Nykyään esitetään Boomer-kortti.

Kyllä. Aina jos joku esimerkiksi päivittelee jatkojen pitämistä kauheana asiana. Se vain jotenkin kuulostaa niin boomerilta.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5293
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9789 : Lokakuu 24, 2021, 10:09:57 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.
Jos muistat keskustelua tässä ketjussa muutamaa sivua aikaisemmin. Sinä kerroit että Marin on maksanut kaikki bileisiin liittyvät maksut ja asia on kunnossa. Vastasin viestiisi kysyen miten on kansallisen turvallisuuden näkökulmasta? Tuolloin vastasit että et tiedä (ja sain vastauksestasi vaikutelman että kysymykseni on sinällään ok) mutta nyt olenkin tosi boomer-setä.
Sun ei tarvitse olla pahoillasi mielipiteistäsi. Jos sanoisin että ne vaivaavat minua niin valehtelisin.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9790 : Lokakuu 24, 2021, 10:13:48 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.
Vastasin viestiisi kysyen miten on kansallisen turvallisuuden näkökulmasta?

Tämä oli juurikin se hauskin kohta, joka totisesti sai sinut kuulostamaan aivan totaalisen boomer-sedältä.  :laught:

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9791 : Lokakuu 24, 2021, 10:17:03 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.
Jos muistat keskustelua tässä ketjussa muutamaa sivua aikaisemmin. Sinä kerroit että Marin on maksanut kaikki bileisiin liittyvät maksut ja asia on kunnossa.

Ollaanpa tarkkoja. Vastasin Pekoselle, joka oli tehnyt uutisesta tulkintoja, seuraavasti:
"Eikö tuossa lue, että "Pääministeri Marinin Kesärannassa järjestämistä yksityistilaisuuksista ei joko ole syntynyt valtiolle lainkaan kuluja tai niitä ei ole laskutettu asianmukaisesti Marinilta."

Ja sitten että:

"Mitään Marinilta laskutettuja kuluja tilaisuuksista ei ole kanslian mukaan syntynyt."

Ja Marin kommentoi, että"Olen itse vastannut vapaa-aikani tapaamisiin ja tilaisuuksiin liittyvistä kustannuksista.""

Ja sinä aloit sen jälkeen hermoilemaan kansallisesta turvallisuudesta kuten kunnon boomer-sedän kuuluukin.  :laught:

Poissa juhalin

  • Full Member
  • Viestejä: 163
  • ** Piristää muiden päivää
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 24, 2021, 10:23:48 kirjoittanut juhalin »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9793 : Lokakuu 24, 2021, 10:23:06 »


Nykyään esitetään Boomer-kortti.

Kyllä. Aina jos joku esimerkiksi päivittelee jatkojen pitämistä kauheana asiana. Se vain jotenkin kuulostaa niin boomerilta.
Eli kuulostaa suuriin ikäluokkiin kuuluvalta jos arvostelee tapaa jolla Sanna bilettää bileremminsä kanssa "Bile"rannassa. Se on omaa tulkintaasi jos boomerilla tarkoitetaan jotakin muuta. Et tiedä kuten en minäkään keitä Sannan I-kuvassa tarkoitettiin boomerilla joten on oletettava että suuria ikäluokkia kuten yleisesti tarkoitetaan. Kyseessä oli räpin sanat ja kyseinen räppäri on mukana Sannan bileremmissä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5293
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9794 : Lokakuu 24, 2021, 10:23:26 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.
Vastasin viestiisi kysyen miten on kansallisen turvallisuuden näkökulmasta?

Tämä oli juurikin se hauskin kohta, joka totisesti sai sinut kuulostamaan aivan totaalisen boomer-sedältä.  :laught:
Kesärannassa olevista yksityistilaisuuksista on ilmoitettava valtioneuvoston valmiusyksikölle. IL oli tiedustellut asiaa ja oli saanut vastauksen että tuollainen ilmoitus oli tehty kahdesti, ensin heinäkuussa ja toisen kerran elokuussa kun juhlittiin Marinin häitä.
Vissiin ihan turha sääntö, joka pitää moista tarpeellisena on totaalinen boomer-setä.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9795 : Lokakuu 24, 2021, 10:23:51 »
Ja sinä aloit sen jälkeen hermoilemaan kansallisesta turvallisuudesta kuten kunnon boomer-sedän kuuluukin.  :laught:
Kansallisella turvallisuudella ei ole mitään valiä muille kuin boomereille?
Perfektionisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9796 : Lokakuu 24, 2021, 10:29:55 »
^
No niin. Eli sinä olet vähän huolissasi, että tässä saattoi tapahtua jokin teknisluonteinen virhe, kun pääministeri on pitänyt jatkoja. Olen pahoillani, mutta kuulostat edelleen tosi boomer-sedältä.
Vastasin viestiisi kysyen miten on kansallisen turvallisuuden näkökulmasta?

Tämä oli juurikin se hauskin kohta, joka totisesti sai sinut kuulostamaan aivan totaalisen boomer-sedältä.  :laught:
Kesärannassa olevista yksityistilaisuuksista on ilmoitettava valtioneuvoston valmiusyksikölle.

Jos ihan vakavissasi olet tässä kohtaa kansallisesta turvallisuudesta, niin olet kieltämättä kaikkien boomereiden äiti.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9797 : Lokakuu 24, 2021, 10:31:31 »
Viriman piikkiin, viriman piikkiin, sano Sanna kun bileremmi oli taksia tilailemassa.

Pääministerin virka-auto Sanna Marinin julkkisporukan biletaksina

https://www.seiska.fi/kotimaa/silminnakijan-vaite-paaministerin-virka-auto-sanna-marinin-julkkisporukan-biletaksina

Hyvä, että sinun pääasiallinen lähde kaivettiin esiin.

"Silminnäkijöistä yksi väittää olevansa varma siitä, että Sanna olisi poistunut Helsingin Hämeentiellä sijaitsevasta Siltasesta jatkamaan illanviettoa mustilla virka-autoilla yhdessä julkkismuusikoiden kanssa."

Muistaako kukaan taksifirmaa, jolta voi tilata taksi-tunnuksettomia takseja? Alkoi K-kirjaimella.

Pelle.
Sinun mukaasi Sanna onkin siis matkustanut Kovasen taksilla?

Pelle.
Perfektionisti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9798 : Lokakuu 24, 2021, 10:32:51 »
^^Niin ja pääministerin itsensäkin turvallisuus huolettaa. Kun puolenyön jälkeen pikkutunneilla
Kesärannan portista sisään kaahaa ravintolakierrokselta mukaan tarttunut ryyppyporukka pääministerin edustusautolla ja tilatakseilla kenenkään tietämättä  niin mistä sitä tietää millainen murhaaja siellä voi mukana olla.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #9799 : Lokakuu 24, 2021, 10:37:03 »
^ Boomer-setä näkee vaaroja kaikkialla.  :laught: