Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1395895 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8780 : Syyskuu 17, 2021, 14:33:33 »
^ joo, En ajatellut että joku pahoittaa mielensä, jos en ala huoraamista erikseen erottelemaan. Mutta jotta nyt mielesi taas paranisi niin: "Huomio-, media- ja muidenkin (joita en tässä tarkemmin käy erittelemään) huorien laukuista."  ;D

Ps. Kohtahan tässä on se 100 viestiä täynnä siitä repusta. ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15362
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8781 : Syyskuu 17, 2021, 14:46:16 »
Politiikka on taas näemmä popcornin syöntiä kolmannella... :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8782 : Syyskuu 17, 2021, 14:55:55 »


Ps. Kohtahan tässä on se 100 viestiä täynnä siitä repusta. ;D
Ei sentään. Tämä oli keskustelua misogyniasta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8783 : Syyskuu 17, 2021, 14:57:27 »
Tykkään Temen kommenteista aika usein politiikkaketjussa vaikka mielenpidikkeeni usein eroaakin. Teme näkee vaivaa etsiäkseen faktaa ja linkittää usein mistä fakta on peräisin. Sitten on nämä höpöhöpö jutut kahdaksan jätkän kanssa kämpässä, maksumuurin takana, olen jutellut tikun ja takun kanssa ja tiku on lukuja vaille lääkäri.

Mutta politiikkaan - Marinin peppu  :-*

Teme lööperin kommentit: copy kansan uutiset
Älä ole niin herkkis  :-*
Why so fragile?

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8784 : Syyskuu 17, 2021, 15:02:31 »


Ps. Kohtahan tässä on se 100 viestiä täynnä siitä repusta. ;D
Ei sentään. Tämä oli keskustelua misogyniasta.

Jaa. Siis minä keskustelen ja keskustelin repusta. Sinä sitten koit jotain misogyniaa ja käänsit keskustelun siihen.

Seuraavaksi voisin keskustella nahkalompakosta.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8785 : Syyskuu 17, 2021, 15:18:52 »
Teme näkee vaivaa etsiäkseen faktaa ja linkittää usein mistä fakta on peräisin.
Repesin täysin.  :laught: :laught: :laught:

Faktat ja linkitys Kansan Uutisiin sopii yhteen kuin jalka paskaan.  :laught:
Perfektionisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8786 : Syyskuu 17, 2021, 15:23:20 »


Ps. Kohtahan tässä on se 100 viestiä täynnä siitä repusta. ;D
Ei sentään. Tämä oli keskustelua misogyniasta.

 Sinä sitten koit jotain misogyniaa ja käänsit keskustelun siihen.


Kyllä. Kirjoituksestasi paistoi naisviha ja tartuin siihen. Aika omituista kuitenkin.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8787 : Syyskuu 17, 2021, 15:26:03 »
Teme näkee vaivaa etsiäkseen faktaa ja linkittää usein mistä fakta on peräisin.

 :laugh. Tämä jos mikä on hyvä esimerkki siitä oivaltavasta vittuilusta, josta kubinage silloin vuonna miekka ja kirves keltaisella puhui ja modena jopa peräänkuulutti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8788 : Syyskuu 17, 2021, 15:29:01 »
Kyllä. Kirjoituksestasi paistoi naisviha ja tartuin siihen. Aika omituista kuitenkin.

Omituista että aloit kokemuksestasi vinkumaan etkä syönyt sitä vaikka ihan paistettuna tarjottiin.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2097
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8789 : Syyskuu 17, 2021, 15:32:01 »
Kyllä. Kirjoituksestasi paistoi naisviha ja tartuin siihen. Aika omituista kuitenkin.

Mä olin huomaavinani ironiaa, mutta muistin että sehän ei olekaan enää muodissa
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8790 : Syyskuu 17, 2021, 15:34:10 »
Kyllä. Kirjoituksestasi paistoi naisviha ja tartuin siihen. Aika omituista kuitenkin.

Mä olin huomaavinani ironiaa, mutta muistin että sehän ei olekaan enää muodissa
Vai että oikein ironisesti... Tai vaikka kännissä ja läpällä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15362
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8791 : Syyskuu 17, 2021, 15:39:38 »
Rouskis rouskis rouskis... :headphones:

Mutta siis mennäkseemme taas vaihteeksi politiikan maailmaan kaiken parkumisen jälkeen.

Mun mielestä ei pitäisi kajota mihinkään eläkkeisiin.

Jussi Saramo: Paras olisi poistaa indeksikasvu isommilta eläkkeiltä.

https://www.verkkouutiset.fi/jussi-saramo-paras-olisi-poistaa-indeksikasvu-isommilta-elakkeilta/#77c3585f
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2097
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8792 : Syyskuu 17, 2021, 15:39:58 »
No kyllä noita huoria on miehissäkin, vai yritätkö omia huoraamisen pelkästään naisten etuoikeudeksi?
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8793 : Syyskuu 17, 2021, 15:42:36 »
Teme näkee vaivaa etsiäkseen faktaa ja linkittää usein mistä fakta on peräisin.

 :laugh. Tämä jos mikä on hyvä esimerkki siitä oivaltavasta vittuilusta, josta kubinage silloin vuonna miekka ja kirves keltaisella puhui ja modena jopa peräänkuulutti.
Niin tai näin. Politiikka ketjun tietäjä herra48 veti koukun vatsalaukkuun asti.

No kyllä noita huoria on miehissäkin, vai yritätkö omia huoraamisen pelkästään naisten etuoikeudeksi?
hep. Ja naiset nimittelevät Vaaria seksityöntekijäksi. Kaikki mihin liitetään sana työ, loukkaa minua syvästi.

Yhdelle haastattelijalle sanoin kolme kertaa että olen huora! Sitten se alkoi kutsumaan minua huoraksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2021, 15:45:56 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Paikalla joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5369
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8794 : Syyskuu 17, 2021, 16:59:52 »
Marinin laukku-casesta. Mulla itselläni ei ole mielipidettä siitä onko pääministerin sopivaa markkinoida tuolla tavalla jonkin firman tuotetta. En minä sitä ainakaan hirveän pahana asiana näe. Toinen asia: Kimmo Sasi ja muutama muukin henkilö on tehnyt huomion siitä että Yle kohtelee nykyistä hallitustamme silkkihansikkain toisin kuin oli aiempien hallitusten laita. Yleltä puuttuu hallitukseen liittyvä poliittinen satiiri? Kenties.

Mainitsemani asiat tuli mieleeni kun kun silmiini osui Ylellä oleva uutisleike joka on otsikoitu "Moni hieraisi silmiään, kun Sanna Marin kehui suomalaisyrityksen laukkua Instagramissa – kysyimme pääministerin avustajalta, onko tällainen ok": https://yle.fi/uutiset/3-12103321

Media voi kysyä asiaa ja se on ok mutta se on minusta todella erikoista että asiaa kysytään pääministerin avustajalta. Tällainen uutisointi voi kääntyä itseään vastaan. Mediat varmastikin tekevät tällaisia tiedusteluja mutta lähinnä ehkä itärajamme takana ja erilaisissa diktatuureissa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1818
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8795 : Syyskuu 17, 2021, 18:07:07 »
yle hs ja 90% ip  lehdet on täysin viisikon talutus nuorassa.  ei tulisi kuuloonkaan itsevaltiaat tyylinen irvailu

sensiaan jos joku juttu sapettaa viisikkoa tilataan pilakuva persuista ja uuninpakolta joku huuhaa juttu.
kysyvälle vastataan

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8796 : Syyskuu 17, 2021, 18:31:50 »
Porvarileirin hätääntyminen alkaa olla myös huolia herättävä asia....mikään ei nyt siellä onnistu. Vuosisadan tärkeimmässä äänestyksessä EU:n elvytysrahaston perustamisen hyväksymisessä kokoomuksen eduskuntaryhmä joutui toteamaan, että sen autonomiasta ei todellisuudessa ole mitään jäljellä. EK:n Jyri Häkämies välitti äänestysohjeet. Päätös saneltiin ulkoparlamentaarisesti. Uppiniskaisimmat saavat aikanaan tietää tulevaisuudestaan.

Oppositiojohtaja Petteri puhuu sekavia, jankuttaa valheita yleissitovuuden turmiollisuudesta, sosiaalimenojen rajujen leikkausten välttämättömyydestä, kieltäytyy asiallisesta ammattitaitoisen työvoiman maahanmuutosta, pelkää persujen vievän kokoomuksen loputtomaan tappiokierteeseen. Ajaa politiikkaa, joka kusee pahasi omien kintuille.
Persuleirin pelko on että onko Purralla munaa vaimentaa rävittömimpien peltoniemien ääniä? Muuten susi tulee, ja alkaa viihtyä persujen nurkissa.

Norjan parlamenttivaalit olivat ensimmäinen isku Orpo-pojan näpeille. Seuraava saattaa odottaa vielä viikon ja iskee sitä rajummin Saksasta. On syytä huolehtia, että Suomalaiselle klubille tilannekatsausta kertomaan mennessä peräsuoli olisi tyhjä.

Petterille joku aluehallintoviraston osastopäällikkö voisi olla tulevaisuuden toiveammatti..
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8797 : Syyskuu 17, 2021, 18:46:11 »
Avustajat ovat suunnitelleet Sannalle uuden työasun.
Perfektionisti.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8798 : Syyskuu 17, 2021, 22:59:52 »
Olen kokeillut muutamaan otteeseen ja kerran vetänyt myös överit kuten yannis ja Bill. Ei ollut hauskaa. Kuten ei känniöveritkään.

Pilvi ei ole minun juttu, en pidä sen tuomasta fiiliksestä, pari lasia viiniä on minun tapa rentoutua. En suosittele kannabista neuroottisille ihmisille joita pelottaa kaikki, en alle 25 vuotiaille koska aivot keskenkasvuiset enkä heille joilla suvussa taipumusta paukahtaa psykoosiin. Jos tuntee olevansa addiktioherkkä niin olisin varovainen. Kaikille muille suosittelen kokeilua.
 

No onhan tuota tullut pössyteltyä ja muutema sätkäkin väännettyä kun ei ne kaman hankkineet velliperseet ole siihen kyenneet. Itselle ei ole mitään pelkotiloja ko. mömmöstä tullut, mutta joillekkin on esim. kaveril.. tai siis tutulle joka poistui pössyttelemästä läheiselle bussipysäkille tai oikeastaan sen taakse, eikä suostunut sieltä pois tulemaan muutenkuin ambulanssiin. Lähinnä olo oli sellaista että iltapäiväkerholaisten ja jopa virolaisten jutut naurattivat.

Muutenkin tuo maistuu paskemmalle kuin Aroma- sätkätupakkavainaa, niin en oikein näe kohdaltani järkeä moisen nauttimiseen. Olut ja konjakki / brandy maistuvat punaisen L&m:än kanssa huomattavasti paremmilta. Ja sitten jos pää pitää oikein sekoittaa niin pirtulla.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #8799 : Syyskuu 17, 2021, 23:24:04 »
Sitä se teettää kun ostaa hupiheinät katukaupasta.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-