Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Vieras0240:
Tiktokissa on video jossa haastattelija kysyy kahdelta nuorelta tytöltä, että: "millä toimilla saavutetaan hiilineutraalisuus vuoteen 2025 mennessä?" "kaikilla"
Ei vittu oikeesti. Te olette syntyneet ja elätte, koska on hiilidioksidia ilmassa. Esittäkää nyt vitun keskenkasvuiset kakarat konkreettisia toimenpiteitä miten se tehdåän niin kapitalisti kyllä tekee. Ei se vittu vaan voi mennä niin, että iskä kantaa rahan kotiin ja kotona on vaan vaatimuksia: tee paremmin, tee nopeammin, tee hiilivapaasti..
Eli iskä joutuu vielä kaiken päälle miettimään miten, ei riitä enää pelkkä rahan kantaminen.
Niillä saatanan pikkuprinsseillä ja prinsessoilla on päivät aikaa laatia toimintasuunnitelmia jotka on taloudellisesti toimivia, mutta ei. Istua lonotetaan peukalo perseessä ja esitetään vaatimuksia. Ei tämä ole heidän vikansa. Se on kaupunkilaistumisen vika ja heidän vanhempiensa.
En pidä liiemmin sanonnasta ennen vanhaan, mutta ennen vanhaan maalla kun tuli joku ongelma, niin itse kukin ratkaisi ongelmansa ja elämä jatkui.
Miksi peruskoulussa ei opeteta erikseen ongelmanratkaisua? Siinä teille ratkaisu!!
No siksi ei kun opettajatkin on opetettu, että kyllä joku muu ne ongelmat ratkaisee. Hei, mennään terapiaan😊
On tämä vittu välillä ku eläs jossain sairaassa komedia elokuvassa jossa itse leijut ilmassa ja seuraat epäuskoisena maailman hölmöilyä.
EDIT: tää ei oo vitsipalsta niin kerron ihan vakavissaan. Tämä maailma on luisumassa tilanteeseen jossa 10v. lapsi toteaa, että minua kakattaa. Mitä teen?
Villerius:
^
Suurin osa siitä porukasta on siellä mukana vaan siitä syystä, että pääsee julkisuuteen ja kun se on niin kivaa aiheuttaa kiusaa tavallisille ihmisille.
Vieras0240:
^..ja vanhemmat ei oo kertonu niille mikä niiden rooli on
Villerius:
On ihan ok, että ihmisillä on oikeus osoittaa mieltään ja järjestää mielenosoituksia, se on demokratiaa. Mutta sitten kun nämä mielenosoitukset alkavat häiritä normaalia elämää se ei oikein enää ole hyväksyttävää. Kuten poliisin ohjeissakin lukee seuraavaa, Milloin poliisi puuttuu kokouspaikkaan?
Poliisi voi neuvotella yhteyshenkilön kanssa yleisen kokouksen siirtämiseksi, jos järjestäminen ilmoitetussa paikassa
vaarantaa ihmisten turvallisuutta
aiheuttaa huomattavaa haittaa ympäristölle tai vahinkoa omaisuudelle
häiritsee kohtuuttomasti sivullisia tai liikennettä
häiritsee valtiovierailuun tai julkisyhteisön järjestämään kansainväliseen kokoukseen kuuluvaa tai suojelun tarpeeltaan niihin rinnastettavaa tilaisuutta.
Lainaus on sivulta https://poliisi.fi/yleiset-kokoukset-ja-mielenosoitukset
Ja kun nyt oli kyse Helsingin pääkadun sulkeminen kyse on halusi kuka mitä tahansa haittasi se kohtuuttomasta liikennettä. Ja jopa hälytysajoneuvot joutuivat kiertämään paikan, vaikka olivat ilmoittaneet niiden pääsevän läpi, näin siis ei käynyt.
No tällä erää ovat kertoneet mielenosoittavansa huomisiltaa. :headbang:
Vieras0240:
Mulla on ratkaisu miten lopetetaan nälänhätä ja sodat. Mulla on nimenomaan ratkaisut, ei toteamista, että maailmassa on sotia ja nälänhätää.
Jos minä menisin järjestämään mielenosoituksen niin kukaan ei kuuntelisi. Kukaan ei halua kuulla, että jollain on ratkaisu koska itse näyttää sitten tyhmältä
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta