Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1525/4869) > >>

Villerius:
^
Mikä Ohisalolta olisi viimeaikoina oikein onnistunut?

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Cherokee - Kesäkuu 18, 2021, 14:01:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Kesäkuu 18, 2021, 13:37:41 ---Ai minun nappi otsaan **** viesti on poistettu.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka en todellakaan kannata tätä kyseistä liikettään ja heidän metodejaan. Kyllä kannattaa miettiä, mitä suustaan / kynästään suoltaa.
Suorastaan ihan käsittämätöntä kommentointia tältä kyseiseltä neidolta. Ei, ei voi ymmärtää.
Onko se niin, ettei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.

--- Lainaus päättyy ---
No minäpä annan sinulle lusikalla. Nina on oikein mukava, väliin suorapuheinen, viehättävä nais-ihminen. Olen vähän liiankin usein koittanut houkutella Ninaa vierailemaan täällä Oulussa. Vähän kiusallista varmaan kun olen aina kysymässä samaa.
Luin justiinsa että myös Oulussa Elokapina osoittaa mieltään tänään. Mietin jo mennäkö katselemaan miltä siellä näyttää mutten viitsinyt. Mutta voi vitsi jos Nina olisi nyt käymässä täällä niin eiköhän me käytäisi päiväkävelyllä kertomassa Elokapinan porukoille mitä mieltä olemme heidän toiminnastaan.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 18, 2021, 07:00:28 ---Elokapinalle on pakko kyllä nostaa hattua!  :inlove:

Aurinko nousee ja Elokapinan laillinen mielenilmaus jatkuu.  :headbang: Poliisi ei ole antanut poistumiskäskyä. Moninainen joukko muistuttaa ilmastokriisistä ja luontokadosta ja öyhöttäjien reaktiosta päätellen mielenilmaus on varsin onnistunut ja herättää huomion. Ilmastotekoja tarvitaan konkreettisesti eikä vain ajatuksen tasolla.

--- Lainaus päättyy ---

Lainaus: MikkovKärnä (kesk)
Elokapinan laiton protesti osoittaa, että poliisi tarvitsee uusia voimankäyttövälineitä. LRAD tyyppinen "ääniase" tai vastaava olisi varmastikin paras tapa tällaisen protestin hajottamiseen. Siinä loppuu istuskelu lyhyeen, eikä pysyviä vaurioita jää.

No uskoisin, että kansanedustaja on perillä siitä, mikä on laillinen mielenosoitus.

Villerius:
Mutta kertakaikkiaan on mielenkiintoinen tilanne siellä helsingissä. Eikä se haittaa minua millään tavoin, päinvastoin seuraan mitä kaikkea tästä seuraa. Herkullinen tilanne kaikenkaikkiaan.  :drinking:
Otan voitonmaljat tänään.

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Granado - Kesäkuu 18, 2021, 14:16:08 ---Eikö se Sebe ole saanut rosiksessa jo parikin tuomiota kiihottumisesta kansanryhmää kohtaan ?

--- Lainaus päättyy ---

Onko se silleen, että joku kiihoittuu Tynkkysestä ja Tynkkynen saa siitä tuomion?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta