Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 18, 2021, 08:33:52 --- Lisäksi minulle on hieman epäselvää miksi estää ratikoiden kulkeminen jos haluaa vastustaa yksityisautoilua.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä tuli minullekin heti miekkarin alkaessa mieleen. Lisäksi eikö juurikin julkinen liikenne ole tämän roskajoukon tavoitteiden yksi päämäärä, siis ILMAINEN julkinen liikenne.
joey_t:
Entä sitten tämä. Joku ajaa autolla vahingossa tiellä makoilevan mielenosoittajan päälle. Kuka saa syytteen?
a) tiellä ajava autoilija
b) tiellä makoileva mielenosoittaja
c) mielenosoittajien makoilua turvaava poliisi
Kapu:
^Rikoksentekovälineet, kuten teltat ja makuupussit, voisi takavarikoida kuukaudeksi.
teme696:
Hieno homma! :headbang:
--- Lainaus ---Elokapinan mielenosoitus saa jatkua toistaiseksi – Liikennettä ohjattiin perjantaiaamuna yhä kiertoreitille
Poliisi tiedotti perjantaina aamupäivällä, että se ei toistaiseksi puutu mielenosoitukseen, mutta tilannetta seurataan
--- Lainaus päättyy ---
Mikään ei ole koko ihmiskunnan historian aikana ole ärsyttänyt setämiehiä, niin kuin nuoriso joka vaati parempaa huomista. Paitsi, että on....setämiehiä ovat myös aika paljon ärsyttäneet naiset, jotka vaativat parempaa huomista ja erilaiset vähemmistöt, jotka vaativat parempaa huomista.
Itse asiassa kaikki, jotka vaativat parempaa huomista.
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 18, 2021, 10:36:07 ---Hieno homma! :headbang:
--- Lainaus ---Elokapinan mielenosoitus saa jatkua toistaiseksi – Liikennettä ohjattiin perjantaiaamuna yhä kiertoreitille
Poliisi tiedotti perjantaina aamupäivällä, että se ei toistaiseksi puutu mielenosoitukseen, mutta tilannetta seurataan
--- Lainaus päättyy ---
Mikään ei ole koko ihmiskunnan historian aikana ole ärsyttänyt setämiehiä, niin kuin nuoriso joka vaati parempaa huomista. Paitsi, että on....setämiehiä ovat myös aika paljon ärsyttäneet naiset, jotka vaativat parempaa huomista ja erilaiset vähemmistöt, jotka vaativat parempaa huomista.
Itse asiassa kaikki, jotka vaativat parempaa huomista.
--- Lainaus päättyy ---
..ja mitä enemmän vaatii, sitä huonommaksi elämä muuttuu. Näytä mulle se onnellinen feministi, niin mä näytän sen Siltsun tyttöystävän
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta