Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
Elokapinalle on pakko kyllä nostaa hattua! :inlove:
Aurinko nousee ja Elokapinan laillinen mielenilmaus jatkuu. :headbang: Poliisi ei ole antanut poistumiskäskyä. Moninainen joukko muistuttaa ilmastokriisistä ja luontokadosta ja öyhöttäjien reaktiosta päätellen mielenilmaus on varsin onnistunut ja herättää huomion. Ilmastotekoja tarvitaan konkreettisesti eikä vain ajatuksen tasolla.
Entto:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 18, 2021, 07:00:28 ---Elokapinalle on pakko kyllä nostaa hattua! :inlove:
Aurinko nousee ja Elokapinan laillinen mielenilmaus jatkuu. :headbang: Poliisi ei ole antanut poistumiskäskyä. Moninainen joukko muistuttaa ilmastokriisistä ja luontokadosta ja öyhöttäjien reaktiosta päätellen mielenilmaus on varsin onnistunut ja herättää huomion. Ilmastotekoja tarvitaan konkreettisesti eikä vain ajatuksen tasolla.
--- Lainaus päättyy ---
eli trollaus saa jatkua
Villerius:
Sielläpä istuvat. :laught:
Mä istun kotona, hyvin ilmastoidussa ja viileässä asunnossa. Aamupalaa tuossa väsäsin. Pekonia ja kananmunaa. Kotimaisista mansikoista tehtyä smoothieta myös. NAM'
Haluaisin, että elokapina ottaisi kantaa myös mun aamiaisiin. Miten se onnistuisi? :headbang:
Kellopeliappelsiini:
Älypuuttuukapina siirtyy aamulla hakemaan mäkkäristä pullaa ja limunaatia ja salesta ediä niin jaksaa taas.
Täytyy kyllä ihmetellä poliisia, eivät pysty ennalta ehkäisemään rikoksia saati toimimaan kun laittomuuksia tapahtuu suoraan nenän alla. Tämähän laskee koko poliisi "voimien" arvostusta ympäri maata - pelle porukkaa. Enäähän tuota ei edes voi purkaa, poliisi on omantoimintansa panttivanki.
Poliittinen osuus eli sisäviherministerimmme hutisalo; aiheesta tulee varmaankin välikysymys mutta jälleen keskustan tuella hallitus jatkaaa.
joey_t:
Nyt odotetaan että hallitus ottaa kantaa Elokapinan vaatimuksiin. Mielenkiintoista nähdä mitä Ohisalo ja Saramo vastaavat ydinkannattajaporukalleen. Lisäksi minulle on hieman epäselvää miksi estää ratikoiden kulkeminen jos haluaa vastustaa yksityisautoilua.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta