Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1518/4869) > >>

teme696:
Persuja ei pätkääkään kiinnosta se, mitä Veitsiluodon tehtaalta YT-neuvotteluiden takia irtisanotuille ihmisille tapahtuu. Mitähän perusduunarit ovat asista mieltä. Ainoa positiivinen asia tässä on, että persujen kannatus vajoaa pysyvästi ja duunareiden luottamus puolueeseen on lopullisesti mennyt.

Ohotnik:
Hyviä kysymyksiä. En pidä mielenosoituksista, mutta Esillenousevat kysymykset on kyllä tärkeitä. Temonen puhuu asiaa.

herra48:
^^Eipä se näytä kovin paljon kiinnostavan Samariinia ja kumppaneitakaan. Kaipolaan vielä jaksettiin lähteä poseeraamaan mutta vaalit meni ja Kemi on kaukana.

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 17, 2021, 22:10:31 ---Persuja ei pätkääkään kiinnosta se, mitä Veitsiluodon tehtaalta YT-neuvotteluiden takia irtisanotuille ihmisille tapahtuu. Mitähän perusduunarit ovat asista mieltä. Ainoa positiivinen asia tässä on, että persujen kannatus vajoaa pysyvästi ja duunareiden luottamus puolueeseen on lopullisesti mennyt.

--- Lainaus päättyy ---

Paperiliittolaisia ei kiinnosta vittuakaan mitä duunareille tapahtuu tulevaisuudessa. Naristaan kun kaikilla on duunia ja naristaan kun duunit lähtee. Mihin vittuun on kadonnut kiitollisuus? Eikö nyt jumalauta kannattas arvostaa mitä on? Minua ärsyttää äärettömästi yksinhuoltaja äidit jotka itkee kun mies lähti toisen naisen mukaan. Olisko kannattanu olla vähä kiltimpi kotona ja olla vittuilematta niin paljon, niin ehkä se ei olis lähteny? Mulle ei oo käyny, mutta seurannu sivusta ihan järkyttävää kielenkäyttöä, sättimistä ja moittimista puolisoa kohtaan ja sitten sitä vitun itkua kun se lähtee. Minä kysyn aina, jokaikinen vitun kerta tältä ihniseltä, että miten tämän olisi voinut välttää? Kysyn saman myös paperiliitolta. Koskaan ei saa vastaukseksi kuin hiljaisuutta

EDIT: ihan itku meinas tulla ku kerran yks tosiasiallinen n.75 vuotias oikein mukava rouva totesi palaverin jälkeen: "nyt minä ymmärrän mitä tein nuorena väärin". "nyt ymmärtäisin antaa miehelle sen autotallin ja omaa tilaa, mutta olin nuori ja hölmö". Kuten sanoin, meinas itku tulla

herra48:
^Ja duunithan lähtee kun ei osata sopeutua nykyaikaan. 70 luvulla oli markka jota voitiin devalvoida sitämukaa kun paperimies halusi. Ja luuli saavansa lisää liksaa. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta