Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Villerius:
Ja jopa Lappeenrannassa... ::)
Uutisanalyysi: Kokoomus vei vaalit ja nostaa Lappeenrannan kaupunginhallituksen johtoon Jyri Hännisen tai Joonas Grönlundin – SDP:n asema Lappeenrannan suurimpana kuntapuolueen päättyi.
https://www.esaimaa.fi/paikalliset/4185561
Vieras1776:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 15, 2021, 18:06:12 ---Jussi Halla-aho räkii kattoon ja loisii veronmaksajien rahoilla neljättä kautta valtuustossa.
--- Lainaus päättyy ---
Sittenhän Jussilla on hyvää aikaa vaikka opetella seuraamaan töllösarjoja, jos ei ole liian fiksu siihen. Veronmaksajat kai maksaisivat hänelle muutaman suoratoistopalvelun ensi hätään. :laught:
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 15, 2021, 18:14:04 ---akateeminen loppututkintoni
--- Lainaus päättyy ---
Miten rakennetaan Suomeen uusi Nokian kaltainen vientituote? Sulla on tutkinto, mulla on vaan vastaus. Aika alkaa nyt. Sun pitäs kaiken järjen mukaan vastata 10x paremmin ja saada 10x parempi vienti kuin Nokia teki aikoinaan, koska sinulla on tutkinto
teme696:
Tampereella haastateltiin kaikkien puolueiden edustajia, useamman valtuustokauden istuneita ja nyt pois päivänpolitiikasta jääneitä. Kysyttiin tuntemuksia yhteistyöstä. Ainoastaan perussuomalaisten valtuutetut sanoivat, että ovat vastustaneet kaikkia mahdollisia esityksiä. Kyse oli rantatunnelista, ratikasta ym kaupungin kehittämisestä. PS on todellinen kuntien ja yhteiskunnan kehityksen jarru.
Apunicki:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 15, 2021, 18:25:49 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 15, 2021, 18:14:04 ---akateeminen loppututkintoni
--- Lainaus päättyy ---
Miten rakennetaan Suomeen uusi Nokian kaltainen vientituote? Sulla on tutkinto, mulla on vaan vastaus. Aika alkaa nyt. Sun pitäs kaiken järjen mukaan vastata 10x paremmin ja saada 10x parempi vienti kuin Nokia teki aikoinaan, koska sinulla on tutkinto
--- Lainaus päättyy ---
No eihän tuo minulta onnistu. Olen liian fakkiutunut omaan alaani. Sama kuin pyytäisit slaavilaista filologiaa opiskellutta laatimaan järkevän puolueohjelman.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta