Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
Jos joku kuvittelee, että Tampereella politiikan tekeminen jotenkin muuttuu, niin saa pettyä todella pahasti. Kokoomus ja SDP ovat siellä vetänyt yhtä köyttä ja tehneet hienoa yhteistyötä Tampereen eteen. Persuille oli Tampereella galluppien mukaan tulossa viidenneksen kannatus, mutta tuhnuksi jäi.
Villerius:
^
Ajattelen niin, että ainoa joka nyt täällä kuvittelee, ettei mikään muutu olet sinä.
Syytä ainakin on muuttua, äänestysprosentti oli järkyttävän pieni ja näin ei voi jatkua. Äänestäjät uinuivat ja demokratia hävisi, syyt tähän ovat selvät. Poliitikot eivät kanna poliittista vastuuta itse vaan siirtävät sen virkamiehille, joita voi vaihtaa milloin huvittaa.
teme696:
^olen varmasti ainoa. Olen myös ainoa, joka asiasta näyttää tietävän jotain. :) Näytät olevan tästäkin asiasta aivan pihalla eikä se yllätä.
Azazello:
Me, myself and I 😁 ”Muutamalla” aliaksella.
Tuli mieleen kun muutama vasemmistolainen proffa perusti firman ja ajattelivat osaamisellaan ja ideologiallaan tekevänsä siitä helposti esimerkillisen kasvuyrityksen. Se teki kuitenkin nopeasti konkurssin. Perustajat kommentoivat surkeaa loppua, että he tekivät kaiken oikein mutta markkinat toimivat taas väärin.
Kaikkien historian ”suurmiesten” kuten Hitlerin, Kim Jong Unin tai vaikkapa Trumpin mielestä he olivat tai ovat ainoita jotka ymmärtävät asiat oikein 😅
joey_t:
Viher-vasemmistolaisessa politiikassa minua kiinnostaa muutama ns. fundamentaalinen kysymys. Jos todetaan että millään uusilla keksinnöillä ja/tai uusiutuvia luonnonvaroja käyttäen ei pystytä tyydyttämään kasvavankin kultuksen tarpeita niin kumpi on ratkaisu: tingitään kulutuksesta ja hyvinvoinnista vai ympäristöasioista?
Toinen ja jossakin määrin samantyyppinen kysymys liittyy ihmisarvoihin, joka viher-vasemmistolaisen näkemyksen mukaan tarkoittaa käytännössä sitä että hädänoloisissa oloissa asuvilla ihmisillä on oikeus saada Suomesta turvapaikka. Tätä mieltä on suht helppo olla niinkauan kun tulijoiden määrä pysyy "maltillisena" mutta entäpä silloin jos turvapaikan hakijoita onkin todella paljon, sanotaan vaikkapa yli 100000 vuodessa?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta