Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1492/4867) > >>

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 14, 2021, 18:41:55 ---En voi ottaa kunniaa tuosta hienosta ilmauksesta. Sen on keksinyt Alexander Stubb.  :headbang: Halventava se ei ole vaan ihan yleinen ilmaus.

--- Lainaus päättyy ---
Ja kun Stubb niin on sanonut, niin se ei ole halventava. Sitä se nimenomaan on, ainakin sinun puheissasi, koska viljelet sitä juuri siinä tarkoituksessa. Sinä minun puolestani saat halventaa keuitä haluat ja missä yhteydessä tahansa, se ei sinällään minua häiritse millään tavoin ja olen huomannut sen ärsyttävän sinua. ::)

Apunicki:
Minun mielestäni olisi mielenkiintoista nähdä persvaot hallituksessa. Hehän ovat siellä olleet, enkä ole ihan varma, olisivatko he sinne into piukeana menossa.

PaksUkko:
Mieluummin näkisin kyllä nykyisen hallituksen johtoviisikon persvaot kuin tuon "paljon älämölöä tyhmästä" joukon hallituksessa. Taitaa tuo jälkimmäinen persvako olla niin äärioikealla, ettei sen kanssa samaan hallitukseen haluaisi edes Elina Valtonen.

Kesava:

--- Lainaus käyttäjältä: PaksUkko - Kesäkuu 14, 2021, 19:31:45 ---Mieluummin näkisin kyllä nykyisen hallituksen johtoviisikon persvaot

--- Lainaus päättyy ---
Ihan hyvinhän ne näkee nytkin kun niillä se on siinä olkapäitten välissä.

teme696:
Perussuomalaiset lähtivät vaaleihin hallitusta kaatamaan ja vaalitavoitteina oli asioita joista ei kuntatasolla päätetä. Keskustan kannatus 14,9% ja 2448 paikkaa, PS 14,5% ja 1350 paikkaa. Keskusta sai siis 0,4% kannatuksella yli 1000 paikkaa enemmän kuin PS. Tuhnuksi jäi, kun lähdettiin kaatamaan keskustaa ja hävittiin selkeästi yli 1000 paikalla, mutta vain 0,4% äänillä. ;D

Orpon mukaan hallituspuolueiden pitäisi tehdä vaalin tuloksesta johtopäätökset. Niinkö on ollut tapana, että hallitukset tekevät kuntavaalien tuloksesta johtopäätöksiä. Kun hallituspuolueiden äänimäärä oli 56 prosenttia ja kokoomuksen 21 prosenttia, niin mitä johtopäätöksiä tästä pitäisi tehdä? On se vaan hupiukko.  :laught:

Orpo ja Häkkänen antoivat lausuntoja teemoista vaalien jälkeen, mitkä viittasivat yleisvaaleihin. Jos kokoomus näin asian näkee, niin viime eduskuntavaaleihin verrattuna hallituksen kannatus nousi. Eli vaaleissa ei äänestetty kokoomusta vaan hallituspuolueita. Antti Häkkänen voisi tarkastaa puolueensa menettelyä väittäessään, että vaali­tulos on selvä vasta­­lause vasemmistolaiselle politiikalle. Näin ei ollut ja sen näkee sokea reettakin.

Oikeiston harrastamaan lokakampanjaan ollaan vastaamassa myös vihervasemmiston blokilla, jolla ainakin Turussa ollaan viemässä pormestarin paikka pois kokoomukselta. Samaa voisi soveltaa myös Helsinkiin. Tampereella asiat on kunnossa, koska yhteistyö kokoomuksen ja SDP:n välillä on toiminut aina loistavasti.   :headbang:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta