Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
teme696:
Sanna Marin oli koko Suomen äänikuningatar ja ylti jopa parempaan äänimäärään kuin Jussi Halla-aho, jos äänestyskunnan äänioikeutettujen määrään suhteutetaan. Upea suoritus kaikkien aikojen suosituimmalta pääministeriltä. Eipä paljon oikeiston alulle laittama ajojahti haitannut. :)
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 14, 2021, 17:26:47 ---^linkki unohtui.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole linkkiä toripuheisiin. ;)
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 14, 2021, 17:26:47 ---Mutta epäilen, että sellaista ei ole taaskaan tulossa...pelkkää pölhöpopulistien itkua. :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoitatko, että minä olen pölhöpopulisti? Ja, että minä itken?
Tässä olen nyt tirskunut sun draamaa koko iltapäivän, älä sekoita minua sun draamaan. ;)
Ymmärrän kyllä, että ajattelit vihervasemmiston vaalivoittoon ja nyt on vaikeaa hyväksyä se tosiasia, ettei niin käynyt.
teme696:
Persut Helsingissä 10.2 prossaa eli vielä enemmän porukkaa meni jonon ohi. :laught: Halla-ahosta ei tullut edes apulaispormestaria.
Halla-ahon lausunnat ennen vaaleja omille duunarikannattajilleen palkittiin sillä, että kannatus tuhnahti ja sillä jäätiin Kepun taakse. Persujen ajama äärioikealle sijoittuva talouspolitiikka työläisten kurittajana ei tuo duunareita takaisin persujen äänestäjiksi. Hyvä ennakko eduskuntavaaleja silmällä pitäen, jossa tulee persuille toinen tuhnu.
Villerius:
Tällainen eduskunta olisi tullut kuntavaalituloksella
Kokoomus 48 (+10)
SDP 38 (-2)
Keskusta 34 (+3)
PS 32 (-7)
Vihreät 19 (-1)
Vasemmistoliitto 15 (-1)
RKP 11 (+1)
KD 3 (-2)
Liike Nyt 0 (-1)
https://www.verkkouutiset.fi/tallainen-eduskunta-olisi-tullut-kuntavaalituloksella/#77c3585f
Mielenkiintoinen laskelma ja se tarkoittaisi oikeisto hallitusta. Pitääpä muistaa iltarukouksissa tämä. Tosin hallituksen muodostaminen olisi tietty perin hankalaa ilman persuja.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta