Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: pohjoisenyöt - Kesäkuu 09, 2021, 17:12:10 ---Minulle in kerrottu että avainlipun saa jos tuotteesta yli 50% on Suomesta.
Riittää kun kertoo ostohinnan (hankintahinta) kahdella niin virolainen sohva on Avainlippu-tuote. (Myyntihinta).
Toivottavasti olen väärässä.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo 50%:a käy järkeen kun kerran 73%:lla saa sen. Luin tuosta niin ei tuota ainakaan pikalukemusella saa kumotuksi tuota teoriaa. Ei se kyllä järkeen käy
pohjoisenyöt:
Niiton lopulta vähän asioita jotka tässä valtakunnassa käy järkeen.
Ei ihme jos monesti valtaa tunne että koirakin on älykkäämpi kuin ihminen..
Vieras0240:
--- Lainaus käyttäjältä: pohjoisenyöt - Kesäkuu 09, 2021, 17:30:46 ---Niiton lopulta vähän asioita jotka tässä valtakunnassa käy järkeen.
Ei ihme jos monesti valtaa tunne että koirakin on älykkäämpi kuin ihminen..
--- Lainaus päättyy ---
Aikuisuus on on ihmisen pahin haaste. Kuten Lifti totesi yksi päivä isosta kirjasta joka sanoo, että muuttukaa lapsen kaltaisiksi. Niille on kaikki selvää. Usko nyt sitten mihin hyvänsä, mutta tuo asia menee juuri noin. Kyllä siinä aikuinen näyttää tyhmältä lapsen edessä kun lapsi kysyy jotain loogista ja et voi kuin änkyttää, että tää nyt vaan menee näin ;D
Edelleen, realismia ei ole olemassa. On vai idealismi. Realismi on pelkoa ja pelko on turhaa. Pelko on oman pään sisällä. "Pelkään kuolevani" ja viidenkymmenenkahden vuoden päästä voit viimeisinä henkosina todeta, että: "olin oikeassa" ja aivopestyt lapset sanovat: "en uskonut, mutta oli se oikeassa, opetan nyt kyllä saman lapsilleni"
EDIT: Äiti on hyvä esimerkki: "kohta minä kuolen" "kun minä kuolen niin sitten sitä ja tätä" vastaan aina, että ihan varmasti kuolet ja jos et nyt pidä turpaasi kiinni niin alan toivomaan asian tapahtuvan huomattavasti nopeammin kuin on tarkoitettu
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 09, 2021, 16:18:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 09, 2021, 11:49:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kesava - Kesäkuu 09, 2021, 10:45:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 08, 2021, 22:11:54 ---Politiikkaa saakin näköjään seurata useammassakin ketjussa.
--- Lainaus päättyy ---
Aika säälittävää toi Apukikin sama jankutus kahdessa eri ketjussa.
--- Lainaus päättyy ---
Apunickin tarkoituksena on aiheuttaa hälinää ja pahennusta, jotta porukka tulisi eripuraiseksi. Onneksi en lankea siihen. Joskus ennen ehkä olisinkin voinut, mutta nyt se lähinnä huvittaa.
--- Lainaus päättyy ---
Teidän setien kommentit taas olivat niin säälittäviä, että ne peräti poistettiin.
--- Lainaus päättyy ---
Mikä se minun kommentti olikaan? ;)
Vieras1776:
Sanna Marin Iltalehden Suoraa Puhetta -kuntavaalitentissä:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3df3144c-958a-4ee9-aa62-f410fe031d24
Eikä yhtään selittelyä "suomen kärkipoliitikolta". ::) :laught:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 09, 2021, 16:04:44 ---Sanna Marin osoitti jälleen eilen puheenjohtajatentissä, että kuka on suomen kärkipolitiikko.
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta