Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1417/4860) > >>

Apunicki:
^^ Itse en siis äänestä persuja, vasemmistopuolueita tai vihreitä, mutta minua kiinnostaa tuo logiikka, että henkilöön ei voi luottaa, jos hän ei tiennyt suosittelemastaan henkilöstä asiaa, joka ei yleisesti ole tiedossa.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 07, 2021, 19:24:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 07, 2021, 19:21:23 ---
No miksi hän edes suosittelee Veijoa jos ei tiukan paikan tullen tiedäkään hänestä mitään?

--- Lainaus päättyy ---
Siis voiko Paavo Lipposeen luottaa lainkaan vai ei, koska hän ei tiennyt Veijon syyllistyneen esimerkiksi lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ainakaan hänen suositteluihinsa kun eivät meinaakaan yhtään mitään.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 07, 2021, 19:28:42 ---^^ Itse en siis äänestä persuja, vasemmistopuolueita tai vihreitä, mutta minua kiinnostaa tuo logiikka, että henkilöön ei voi luottaa, jos hän ei tiennyt suosittelemastaan henkilöstä asiaa, joka ei yleisesti ole tiedossa.

--- Lainaus päättyy ---
Luepas tuota wikipediaa niin näet että kyseessä on kaveri jonka suosittelu on vähintäänkin arveluttavaa.

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 07, 2021, 19:29:03 ---
No miksi hän edes suosittelee Veijoa jos ei tiukan paikan tullen tiedäkään hänestä mitään?

--- Lainaus päättyy ---
Siis voiko Paavo Lipposeen luottaa lainkaan vai ei, koska hän ei tiennyt Veijon syyllistyneen esimerkiksi lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
No niin. Nyt päästiin jo hieman eteenpäin asiassa.
"Mikä on se syy, miksi pitäisi luottaa yhtään mihinkään mitä Paavo Lipponen taikka Tarja Halonen sanovat?"

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 07, 2021, 19:31:41 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 07, 2021, 19:29:03 ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
No niin. Nyt päästiin jo hieman eteenpäin asiassa.
"Mikä on se syy, miksi pitäisi luottaa yhtään mihinkään mitä Paavo Lipponen taikka Tarja Halonen sanovat?"

--- Lainaus päättyy ---
Viittaan nyt yleisestikin siihen että jos tohtii suositella jotakin niin kyllä sen olisi syytä tarkoittaa aika paljon. Siis suosittelun syy ei voi olla vaikkapa yhteinen puolue tai maailmankuva vaan kaveri jota tohtii suositella on tunnettava jokseenkin hyvin. Muutenhan "suosittelulla" ei ole mitään merkitystä. Tästäkin demarit venkoilevat ulos "enhän minä voinut tietää ja ainakaan tämä ei ole minu syy" selityksellä joka on sukua Marinin jakamille selityksille.
Jonka jälkeen eletään ja toimitaan kuten mitään ei olisi tapahtunut.
Miksi ihmiset eivät voisi ottaa vastuuta tekemisistään ja sanomisistaan. Kuten Katri Kulmuni.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta