Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1405/4853) > >>

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 06, 2021, 19:06:31 ---^ Onko siis tämän ketjun tarkoitus puhua ainoastaan Marinin aamupaloista? Eli jos haluaa keskustella jostain toisesta teemasta, niin se on aiheen siirtämistä?

--- Lainaus päättyy ---
Täytyy myöntää että asiassa on perää.
Ehkä Marinin aamupaloille pitäisi luoda oma ketjunsa koska asia oli hirmu mielenkiintoinen ja luulen että poliisitutkinnan , joka koskee näitä vnk:n salailuja, edistyessä aiheeseen palataan sen saadessa uusia dramaattisiakin vivahteita. Voi olla että aihe pysyy tulevaisuudessakin yhtä mehukkaana kuin sisäfilepihvi Sannan aamiaispöydässä.

Vieras0240:
[quote author=Apunicki link=topic=442.msg157667#msg15766
Viime vuonna keski-ikäinen mies tuomittiin viiden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
[/quote]

Mää veikkaan, että ne tekee siitä lapsiasiavaltuutetun

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 06, 2021, 19:41:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 06, 2021, 19:06:31 ---^ Onko siis tämän ketjun tarkoitus puhua ainoastaan Marinin aamupaloista? Eli jos haluaa keskustella jostain toisesta teemasta, niin se on aiheen siirtämistä?

--- Lainaus päättyy ---
Täytyy myöntää että asiassa on perää.
Ehkä Marinin aamupaloille pitäisi luoda oma ketjunsa koska asia oli hirmu mielenkiintoinen ja luulen että poliisitutkinnan , joka koskee näitä vnk:n salailuja, edistyessä aiheeseen palataan sen saadessa uusia dramaattisiakin vivahteita. Voi olla että aihe pysyy tulevaisuudessakin yhtä mehukkaana kuin sisäfilepihvi Sannan aamiaispöydässä.

--- Lainaus päättyy ---
Aamupala-case on kyllä oikeastikin mielenkiintoinen. On mielenkiintoista nähdä mihin poliisi päätyy tutkinnassaan ja mihin mahdollisesti oikeudessa päädytään. Itse luotan näihin instansseihin, koska uskoisin heillä olevan enemmän tietoa asiasta käytössään kuin esimerkiksi minulla.

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Kesäkuu 06, 2021, 19:46:38 ---

Mää veikkaan, että ne tekee siitä lapsiasiavaltuutetun

--- Lainaus päättyy ---
Tämä on mahdollista.  :laught: Uskotko muuten, että persut haluavat seuraavaan hallitukseen?

Villerius:
Entä, miten mahtaa olla tulevien kuntapäättäjien oma talous? Paljonko on ulosotossa ja muuta velkaa  ::)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta