Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Villerius:
Demareileirille tilanne on tosiaan tukala. Suomalaisten poliittinen muisti muistaa vielä aamupalat.
Mutta kun ajatellaan mitä aamupalat Marinilld maksaa versus kuusi miljardia italiaan ja espanjaan on se mitätön summa. Marin osaa tuhlata rehellisen ladymäisesti.
Inflaatio alkaa laukkaamaan.
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Apunicki - Kesäkuu 05, 2021, 16:38:05 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 05, 2021, 16:32:54 ---Jännä kun en ole huomannut henkilökohtaisesti millainen rikollisjoukkio persut onkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tällainen:
"PERUSSUOMALAISTEN tämän vuoden kuntavaaliehdokkaat ovat saaneet rikossyytteitä yli kaksi kertaa niin paljon kuin muiden isojen puolueiden ehdokkaat, kertoo Helsingin Sanomien selvitys."
:laught: :laught: :laught:
Ja melkoinen paniikki taitaa joillain olla päällä, kun pohditaan apunickejä. Minä tiedän lähinnä sellaiset apunickit kuin Juhalin ja Satunnainen Kulkija. :laught: :laught: :laught: :laught: :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Nauruhymiöiden määrästä huomaan että olen tainnut mennä liian pitkälle ja pahoittelen kovasti että tahtomattani loukkasin.
Jospa rentoudutaan välillä ja otetaan iisisti vaikka tämän videon parissa:
https://youtu.be/oGsOPg_dQSU
Apunicki:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 05, 2021, 16:52:18 ---
Nauruhymiöiden määrästä huomaan että olen tainnut mennä liian pitkälle ja pahoittelen kovasti että tahtomattani loukkasin.
--- Lainaus päättyy ---
Älä kuvittele itsestäsi liikoja. Sinä et tuohon pystyisi. :laught: :laught:
Pekonen:
^Pystyin jo. Lämmöt laski heti nauruhymiöiden määrällä mitattuna yhdeksästä kahteen.
Apunicki:
^ Tuo on yksi keino yrittää kääntää huomio pois rikollisista yksittäistapauspersuista. Mutta aika onneton. :laught: :laught: :laught:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta