Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (1371/4662) > >>

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Kesäkuu 05, 2021, 15:01:35 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 05, 2021, 14:50:12 ---Minä en oikein ymmärrä niitä puheita joiden mukaan kyseessä olisi "Mariniin kohdistunut ajojahti vaalien alla". Juha Ristimäki kertoi että Jarno Liski oli tehnyt aamupala-etuuteen liittyviä tiedusteluja VNK:lta jo huhtikuun alussa. Mikäli olisivat aikanaan vastanneet jarruttelematta niin asia olisi selvä eikä siitä tarvitsisi keskustella enää. Liskin kyselyitä on vaikea pitää aivan tarpeettominakaan: ensinhän kertoivat että kyseessä on noin 300 euron kuukausittainen etu mutta kyselyiden myötä kävi ilmi ettei se nyt ihan noinkaan ole.

Edelleen Ristimäki kertoi että ei Liskin työ liity vain Mariniin taikka demareihin. Edellisen hallituksen aikana keskityttiin silloisiin valtaapitäviin ja ne ihmiset jotka silloin kiittelivät Liskiä Sipilä-kysymyksistä ovat paljolti samoja jotka nyt arvostelevat Liskiä Marin-kysymyksistä.

--- Lainaus päättyy ---
Hienoa että edes joku on katsonut tuon haastattelun oikein ajatuksen kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, viestini lähteenä on Sanna Ukkolan tekemä haastattelu, johon linkin löysin tästä ketjusta ja taisipa olla sinun viestistäsi, Pekonen. Jälkikäteiskiitokseni siitä.
Samassa haastattelussa Ristimäki sanoi myös että Kulmunin tapaus oli "pahempi" (vai mitä sanaa Ristimäki käyttikään) kuin Marinin. Jos jollakin kiinnostaa perustelut tälle niin löytyy mainitsemastani videosta, johon linkki löytyy tästä ketjusta.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 10:40:09 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 05, 2021, 10:20:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:57:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 05, 2021, 09:49:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:33:19 ---^ootko pääministeri?

--- Lainaus päättyy ---
En, entä sitten?

--- Lainaus päättyy ---

Ok, entä rinnastatko itsesi pääministeriin? Oletko perillä valtionopillisista toimintatavoista ja säädöksistä?

--- Lainaus päättyy ---
Rinnastan Marinin ihmiseksi, jota myös itse olen. Hoidan itse tavalla tai toisella omat kauppakuluni ja ateriapalveluni. Maksan ne myös itse. Ei siiheen mitään valtionopillista tietämystä tarvita. Nähtävästi Marinkaan ei tiennyt. Googlaan nyt niin sitten tiedämme kaikki.
Minä lähden nyt naisiin.  8) :behind:

--- Lainaus päättyy ---

Nonni. Siis tiedossahan oli, että harvemmin olet mistään perillä, mutta nyt se tuli ihan konkreettisesti. Kiitos tästä.  :headbang:

--- Lainaus päättyy ---
Vaikeaa on taas seurata ajatostesi laukkaa. Kyllä teme olen perillä siitä miten kaupasta saa tilattua ostokset kotiovelle. Myös tiedän miten catering toiminnassa toimitetaan tilatut annokset kylmänä asiakkaalle. Ja tiedän myös, ettei tämä kaikki tarvitse mainitsemaasi valtionopinnillista tietämystä.
Omasta tietämyksestäni en kertonut mitään, koska siihen ei ole tarvetta. Jos sinulla on, voit kernaasti päteä sillä kaikella tietämyksellasi,joka sinulla kaikesta on. Olet nuori jatarvitset sitä.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Kesäkuu 05, 2021, 14:50:12 ---Minä en oikein ymmärrä niitä puheita joiden mukaan kyseessä olisi "Mariniin kohdistunut ajojahti vaalien alla". Juha Ristimäki kertoi että Jarno Liski oli tehnyt aamupala-etuuteen liittyviä tiedusteluja VNK:lta jo huhtikuun alussa. Mikäli olisivat aikanaan vastanneet jarruttelematta niin asia olisi selvä eikä siitä tarvitsisi keskustella enää. Liskin kyselyitä on vaikea pitää aivan tarpeettominakaan: ensinhän kertoivat että kyseessä on noin 300 euron kuukausittainen etu mutta kyselyiden myötä kävi ilmi ettei se nyt ihan noinkaan ole.

Edelleen Ristimäki kertoi että ei Liskin työ liity vain Mariniin taikka demareihin. Edellisen hallituksen aikana keskityttiin silloisiin valtaapitäviin ja ne ihmiset jotka silloin kiittelivät Liskiä Sipilä-kysymyksistä ovat paljolti samoja jotka nyt arvostelevat Liskiä Marin-kysymyksistä.

--- Lainaus päättyy ---
Sehän onkin yritystä saada duomio epäolennaisuuksiin.

Apunicki:
Koko Marin-casen tarkoitus on viedä huomio pois persujen lukumääräisesti suuresta määrästä rötöstelijöitä, jotka heillä on ehdokkaina kuntavaaleissa. Nehän ovat tokiJussin mukaan yksittäistapauksia.

Apunicki:

--- Lainaus käyttäjältä: Granado - Kesäkuu 05, 2021, 13:45:33 ---Maahanmuuttajathan uhkaavat jopa viedä perussuomalaisilta paalupaikan rötöstelyssä  :).

--- Lainaus päättyy ---
Eivät kyllä muuten varmaan tähän pääse. Siinä määrin suuri on persuilla tuo yksittäistapausten määrä.  :laught:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta