Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:57:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 05, 2021, 09:49:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:33:19 ---^ootko pääministeri?
--- Lainaus päättyy ---
En, entä sitten?
--- Lainaus päättyy ---
Ok, entä rinnastatko itsesi pääministeriin? Oletko perillä valtionopillisista toimintatavoista ja säädöksistä?
--- Lainaus päättyy ---
Rinnastan Marinin ihmiseksi, jota myös itse olen. Hoidan itse tavalla tai toisella omat kauppakuluni ja ateriapalveluni. Maksan ne myös itse. Ei siiheen mitään valtionopillista tietämystä tarvita. Nähtävästi Marinkaan ei tiennyt. Googlaan nyt niin sitten tiedämme kaikki.
Minä lähden nyt naisiin. 8) :behind:
Vieras1776:
Uhriutuminen aamiaiskysymyksessä oli pääministeri Sanna Marinin viestintävirhe.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-oli-sanna-marinin-viestintavirhe-ateriakohussa-poliitikon-kannattaa-muistaa-etta-uhriutuminen-ei-nayta-hyvalta/8161252#gs.33vdju
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 05, 2021, 10:20:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:57:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 05, 2021, 09:49:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 05, 2021, 09:33:19 ---^ootko pääministeri?
--- Lainaus päättyy ---
En, entä sitten?
--- Lainaus päättyy ---
Ok, entä rinnastatko itsesi pääministeriin? Oletko perillä valtionopillisista toimintatavoista ja säädöksistä?
--- Lainaus päättyy ---
Rinnastan Marinin ihmiseksi, jota myös itse olen. Hoidan itse tavalla tai toisella omat kauppakuluni ja ateriapalveluni. Maksan ne myös itse. Ei siiheen mitään valtionopillista tietämystä tarvita. Nähtävästi Marinkaan ei tiennyt. Googlaan nyt niin sitten tiedämme kaikki.
Minä lähden nyt naisiin. 8) :behind:
--- Lainaus päättyy ---
Nonni. Siis tiedossahan oli, että harvemmin olet mistään perillä, mutta nyt se tuli ihan konkreettisesti. Kiitos tästä. :headbang:
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Tonava - Kesäkuu 05, 2021, 10:29:22 ---Uhriutuminen aamiaiskysymyksessä oli pääministeri Sanna Marinin viestintävirhe.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tama-oli-sanna-marinin-viestintavirhe-ateriakohussa-poliitikon-kannattaa-muistaa-etta-uhriutuminen-ei-nayta-hyvalta/8161252#gs.33vdju
--- Lainaus päättyy ---
Näin on. Lisäksi olen sitä mieltä että ihmisen luonteen näkee aidoimmillaan siitä kuinka tämä toimii kriisitilanteissa ja kovan paineen, myöskin sosiaalisen paineen alaisena. Sanna Marin on nyt todellisen luonteensa näyttänyt ja kansa tulee tämän muistamaan vaaliuurnilla.
Apunicki:
Pitäisikö jonkun mielestä täällä Sanna Marinin erota, koska on käyttänyt samaa etua kuin osa aiemmin pääministereistä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta