Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 02, 2021, 07:29:28 ---No se on huomattu monessakin asiassa.
--- Lainaus päättyy ---
Hienoa, että olet huomannut ja se ehkä selittää paljon asioita...
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 02, 2021, 07:29:28 ---Olishan se epäreilua, jos vanhukset tai lapsiperheet saisivat asianmukaista hoitoa ihan tulotasosta tai paikkakunnasta riippumatta?
--- Lainaus päättyy ---
Eheei, olet jälleen kerran erehtynyt. Epärelua on se, ettei yhteiskunta edelleenkään pysty tarjoamaan asianmukaisia terveyspalveluita maanlaajuisesti ihan kaikille. Tämä ei tulle tapahtumaan tulevan soten aikanakaan.
Henkilökohtaisesti olen vakuuttanut itseni vuosikymmeniä sitten ja olen siten turvannut omat terveyspalveluni. Onko siinä jotain väärää, että olen jo nuorena miehenä ajatellut tulevaisuuttani.
Mikä parasta, nyt kun tässä terveyspalveluita olen viime vuosina tarvinut paljon olen myös sitä saanut ja siksikin olen kiusaksesi vieläkin hengissä, vaikka sekään ei aina ollut niin selvää.
Villerius:
Mennään taas välillä aamiaisgaten puolelle, ettei totuus unohdu.
Kommentti: Marin reagoi ateriakohuun hitaasti ja ulkoisti vastuunsa virkamiehille.
Huhtikuussa 2020 pääministerille toimitettiin pelkästään kylmiä aterioita 1341,40 euron edestä valtion laskuun, minkä luulisi herättävän kysymyksiä edun asianmukaisuudesta, kirjoittaa Ilta-Sanomien politiikan toimittaja Olli Waris.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008018442.html
Ei ollut nyt Iltalehden juttu... ;)
Lifti:
Toimittajat on " vähän" tekopyhiä tässä asiassa. Faktahan on että juuri toimittajia on tässä maassa syötetty ja juotettu aivan perkeleesti. Tekisivät itsestään jutun, kuinka taas vedettiin olutta ja loisittiin urakalla koko kesä :laught: Saiko verottaja mitään ja kenen piikkiin vedettiin.
Toimittajat on pahempia iilimatoja kuin vaari ja kun vaaria enemmän kuppaa niin se on jo rikos ;)
Villerius:
^
Tää on kyllä niin totta kun joku voi olla. Mutta mikä parasta se toimii molempiin suuntiin. :laught:
Siis jonkun puolesta ja vastaan.
Lifti:
^ Pelisilmää pitää tietenkin olla.
Syötetään ja juotetaan oikeat tyypit säännöllisesti :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta