Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Vieras0240:
^ Työnantajahan ne verot maksaa ja työnantajalle kuuluu selvittää mitkä ovat verotettavaa etua. Kyllä minä Sannan puolella tässä olen, että jos kansliasta on sanottu, että aamiaset kuuluu teille niin en tuota kyllä itsekkään olisi vaivautunut sen enempää selvittämään.
Eikä olisi tältä saitilta kyllä kukaan muukaan. Saletisti näin, älä edes vaivaudu muuta väittämään
Pekonen:
^ Kyllä väitän. Kuititkin on pitänyt salata yksityisyyden suojaan vedoten. Kuitenkin kyse on julkisesta hankinnasta jolloin sen pitäisi olla läpinäkyvää. Tätä meitä lakia paremmin tuntevat asiantuntijat ihmettelevät. Tästä kantaa vastuun pelkästään pääministeri ei kukaan muu. Kuten Kulmuni kantoi vastuunsa esiintymiskoulutuksensa rahoituksesta. Niinistö on kustantanut aamupalansa itse. Samoin käsittääkseni edeltäjä pääministerit, tosin ei kaikki. Käsittääkseni kuitteja ei salailtu silloinkaan. Jonkun näistä on aina kannettava vastuu, ei aina saa piiloutua systeemin taakse.
RobertLey:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Toukokuu 26, 2021, 08:07:18 ---Keijo Jaatinen lienee meidän saittilaisten yhteinen kuntavaaliehdokas?
--- Lainaus päättyy ---
Keijon vaalivideot ja -lupaukset ovat Rautaa ;D ! - Tosin taitaisi sopia vaaliteemoiltaan enempi tätä nykyä kunnallisvaaliehdokkaaksi Epsanjaan...
Vieras0342:
--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Toukokuu 27, 2021, 04:27:44 ---^ Kyllä väitän. Kuititkin on pitänyt salata yksityisyyden suojaan vedoten. Kuitenkin kyse on julkisesta hankinnasta jolloin sen pitäisi olla läpinäkyvää. Tätä meitä lakia paremmin tuntevat asiantuntijat ihmettelevät. Tästä kantaa vastuun pelkästään pääministeri ei kukaan muu. Kuten Kulmuni kantoi vastuunsa esiintymiskoulutuksensa rahoituksesta. Niinistö on kustantanut aamupalansa itse. Samoin käsittääkseni edeltäjä pääministerit, tosin ei kaikki. Käsittääkseni kuitteja ei salailtu silloinkaan. Jonkun näistä on aina kannettava vastuu, ei aina saa piiloutua systeemin taakse.
--- Lainaus päättyy ---
Vaarin on mielestä väärin, että vaari joutuu maksamaan lääkkeet, hupakoinnit ja lääkärikäynnit itse. Vaari on kuullut, että tilaisuus tekee varkaan, eli net joilla on mahdollisuus porsastella ja joilla porsastelun valvonta on olematonta, tilaisuuden valtion hallinnossa käyttää. Oli kyseessä sitten virkanimitykset(hillotolpat) tai muut kohtuuttomat etuudet.
Ei ole ilmaisia aamiaisia eikä edes saunajuomia, jotka laitetaan veronmaksajien piikkiin, koska se on maan tapa. Jonkun on on kannettava vastuu julkisten varojen törsäyksestä? Sitä et tule näkemään. Vastuun väistelijöitä on koko eduskunta täynnä. Vaari on lukenut Aamulehdestä, että Suomesssa ei ole korruptiota, ja tottahan sen on oltava, kun se lehdessä lukoo.
Vaari huvitti keskustan ministeri turveministerin ja valtionvarainministerin nimitykset, kummallakaan valtuista ei ole mitään kompotenssi tai osaamista pestiin, ja jälki on sen mukainen.
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Toukokuu 26, 2021, 23:23:22 ---^ Työnantajahan ne verot maksaa ja työnantajalle kuuluu selvittää mitkä ovat verotettavaa etua.
--- Lainaus päättyy ---
Toki näin, mutta lopullinen vastuu on aina sillä verovelvollisella tarkistaa, että kaikki on mennyt oikein.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta