Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Kesava:
Aika typerää kyllä, mutta samaa taktiikkaa käytti SDP:kin Kiurun johdolla viime hallituskaudella soten:n kanssa.
Villerius:
Matti Vanhanen sanoo Uusi Suomi lehdessä, että tulossa on merkittävää hintojen nousua.
Tämä on selvä merkki siitä, että talous on ylikuumentumassa. Seuraus siitä on juuri tuo hintojen nousu ja sitä myöden lainojen koron nousu.
Jos ja oletettavasti kun eduskunta hyväksyy elvytyspaketin, sen hinta suomelle tulee olemaan paljon kalliimpi kuin mitä yleisesti ajatellaan. Suomi ei tällä hetkellä tarvitse elvytystä. Inflaatio nousee mikä tarkoittaa hintojen nousua.
Elvytyspaketista tulee suomelle todella kallis paketti ja itse asiassa se ei edes auta suomea nyt. Se 2 – 3 miljardia, jonka saamme tulee vasta vuoden kuluttua ja silloin täällä talouden pitäisi on olla hyvin nousussa ja emme oikeasti edes sitä rahaa tarvitse.
Järkevin vaihtoehto minun mielestäni olisi ollut se, että jäämme pois tästä elpymisrahastosta ja otamme itse lainaa siihen mitä tarvitsemme. En oikein tahdo uskoa sitä, että kun rahat saa italia / espanja akseli, se jotenkin hyödyttäisi meitä millään tavoin.
herra48:
^Kalliiksi tulee Marinin ja kumppaneiden EU virat.
Vieras1763:
Eihän viime aikoina ole ihan kauheasti kehuttu tuota elvytyspakettia, lähinnä on puhuttu siitä mitä vaikeuksia Suomelle tulee jos torppaamme tuon paketin :-\
Villerius:
^
Marin tietty lymyili omaehtoisessa karanteenissa, vaikka mikään pakko ei ollut.
Kun käsittelyssä on hänelle vaikea asia, hän melko usein jättää saapumatta paikalle, joka on selvää vastuun pakoilua. Seura lehden haastatteluun kuitenkin aikaa löytyy ja siinä jo vähän lipsahti tulevaisuuden haave pikaisesta Brysseliin lähdöstä. Kait EU palkitsee jos ja ikävä kyllä kun tukipaketti hyväksytään persujen jarruttelusta huolimatta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta