Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (13/4705) > >>

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: lprman1 - Elokuu 15, 2019, 20:51:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 15, 2019, 19:08:46 ---Sosialistit ajavat tämän maan kaaokseen vuodessa.  :(

--- Lainaus päättyy ---

Eli siis vituttaa kun joudut tästä lähin maksamaan työntekijöille TES:in mukaista liksaa?  ::)

--- Lainaus päättyy ---
öö tästä lähin? Tarkoitatko nyt, että tästä lähtien mun pitäisi siis maksaa TES:n mukaista minimiä jokaiselle ammattiryhmälle, joita mulla on duunissa?
Jos tätä tarkoitit mua ei vituta yhtään vaa pikemminkin juhlisin ja pomppisin ilosta. Palkkakustannukseni pienenisi roimasti. Jos sun punikkihallitusksesi näin määrää, uskoisin niiden olevan porvarillisempia kuin porvarit itse. Duunarit sen sijaan voisiva onna allapäin.

Pääsääntöisesti Suomalaiset yritykset aina poikkeuksetta maksavat vähintään sen TES:n määräämän minimin, josta se muuten aina puhuu. Ylärajaahan palkalla ei ole ja siis alaraja on. Työsuhteen päättymisen jälkeen eronneella/-tulla työntekijällä on 5 vuotta aikaa periä maksamattomia palkkoja takaisin, tarkoittaa myös niitä tessin alarajan alle maksettuja.  ;D

Rinne on ajamassa tätä maata turmioon, veronkorotuksia on siis luvassa noin 700milj. ja Afrikkaan lähetetään 700milj. No omathan saa kärsiä.  ;D

Lifti:
Tää on saatanan hyvä ketju jos on vaikeuksia saada unta. Lukasee pari postausta niin takaan että kuorsaus kuuluu.

Caravaani Timo:
^
Varsinkin kun istuu oheisessa jalat pöydällä 8)

Vieras0041:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 16, 2019, 06:52:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lprman1 - Elokuu 15, 2019, 20:51:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 15, 2019, 19:08:46 ---Sosialistit ajavat tämän maan kaaokseen vuodessa.  :(

--- Lainaus päättyy ---

Eli siis vituttaa kun joudut tästä lähin maksamaan työntekijöille TES:in mukaista liksaa?  ::)

--- Lainaus päättyy ---

Rinne on ajamassa tätä maata turmioon, veronkorotuksia on siis luvassa noin 700milj. ja Afrikkaan lähetetään 700milj. No omathan saa kärsiä.  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Millä tavalla verojen nosto on viemässä ketään turmioon? Kuka kärsii? Lähinnä ahneat yrittäjät ja porvarit, joille on kipattu panamatileille rahaa vuosia hyvävelijärjestelmällä. Saavatkin kärsiä.....oikein kunnolla.

Villerius:
^
Ikävä kyllä verojen korotus kohdistuu lähinnä pieni- ja keskituloisiin. Meillä riistoporvareilla sen sijaan porskuttaa aivan mahtavasti edelleen.
Se pilkka kalahtaa punikeilla nyt aivan omaan nilkkaan.  ;D

EDIT: 700miljoonan veronkorotus menee kokonaisuudessaan afrikkaan. Omille ei siis mitään hyötyä. Mulle on henkilökohtaisesi aivan sama, sillä siihen afrikan rannikolle on aikomus muuttaa.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta