Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (65/4743) > >>

Vieras0041:
Jani Mäkelä on äänestäjien asialla.....90-luvun eurokriisi.  ;D Nyt ei kyllä koulutuksesta saa enää yhtään leikata, ettei noita pölhöjä tule lisää. Se nyt on tiedossa, että persut elävät disinformaation levittämisellä ja propagandalla, mutta nyt meni Jani Mäkelä vähän liian pitkälle omassa ryhmäpuheenvuorossaan eduskunnassa. Kieltämättä oli huvittavaa seurata muiden edustajien reaktioita.

Azazello:
Politiikka on nykyään suurimmaksi osaksi tahallista väärinymmärtämistä ja sen perustelemista julkaisemalla keskustelusta vain osia. Se on hieman surullista.

Vieras0087:

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Lokakuu 16, 2019, 20:51:12 ---Sopii mulle.
Luulen, että joku toinen parku ennen mua.
Asumistuet veks eli kaikki. ;D

--- Lainaus päättyy ---

On kyllä Villeltä taas niin hieno mielipide että. Tänään 17. lokakuutahan on YK:n kansainvälinen päivä köyhyyden poistamiseksi. Ja ensi yönä vietetään asunnottomien yötä. Edes hieman empatiaa tai edes pientä respectia voisi sentään odottaa  :(. 

Azazello:
Siitä persuille täytyy antaa pisteet, että he eivät unohda sitä 90 luvun kriisiä missä hallitsemattoman valuuttapolitiikan ja olemattoman pankkivalvonnan takia asuntovelalliset ja yrittäjät joutuivat ongelmiin. Kriisin alleviivasi demaripresidenttimme Koivisto joka konklaavissaan ylimmille oikeusviranomaisille paalutti että pankit eivät saa hävitä oikeusjuttuja velallisten kanssa. Toinen demaripresidenttimme Halonen vielä leimasi ikuisiksi ajoiksi salaisiksi ko tapahtumia koskevat asiakirjat.

Taisi viittaus eurokriisiin olla sarkastinen, koska Suomi valmistautui tuolloin hovikelpoiseksi Euroopan kanssa.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: kocour - Lokakuu 17, 2019, 08:34:16 ---On kyllä Villeltä taas niin hieno mielipide että. Tänään 17. lokakuutahan on YK:n kansainvälinen päivä köyhyyden poistamiseksi. Ja ensi yönä vietetään asunnottomien yötä. Edes hieman empatiaa tai edes pientä respectia voisi sentään odottaa  :(.

--- Lainaus päättyy ---
On se niin.
Empatia on kadonnut viimevuosina totaalisesti, kun olen nähnyt mikä on SUOMALAISEN työmoraali. Sitä ei ole.
Käkkiköön asunnottomana ellei työ kiinnosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta