Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4764/4863) > >>

Penaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: Teroterava - Marraskuu 21, 2025, 23:04:22 ---VM: Kasvu­ennusteemme on pettämässä, ja syynä on tuntematon jarru.

--- Lainaus ---”Euroalueella ennusteita on tarkistettu ylöspäin, mutta Suomessa alaspäin. Suomen taloudessa on jokin jarru, joka hidastaa talouden elpymistä ja horjuttaa uskoa tulevaisuuteen.”
--- Lainaus päättyy ---

https://www.hs.fi/talous/art-2000011634955.html

Se "jokin" jarru on oikeistohallitus ja varsinkin kykypuolue kokoomus yhdessä tunkkaisten rasistien kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
No nyt oli kyllä jäätävän syvällinen analyysi Tepiltä. Hyvä Tepi!  :headbang:  :drinking:

Vieras1916:
^^musta ois ihanaa jos suomalaiset miehet ois lööpereitä ♥️ mutku osa niistä on tollasia niinku penaattori. Tilastot voi itseasiassa pienentyäkkin heidän kaltaisten ansiosta, jolloin se todellisuus jättäytyy tilastoista pois, täysin piiloon, vaikka todellisuydessa möärä kasvaa. Jos se on teidän tavoite, niin siinä varmasti onnistutte muutamassa vuodessa itämaisten maiden tavoin.

Penaattori:
^ Nyt en ihan ymmärtänyt. Olenko minä siis valkoritari?  ;D

Ja minun syykö se onkin jos joku kultamuna pahoinpitelee ja vainoaa sinua?  :o

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Loco Lucy - Marraskuu 21, 2025, 23:52:48 ---^^musta ois ihanaa jos suomalaiset miehet ois lööpereitä ♥️ mutku osa niistä on tollasia niinku penaattori. Tilastot voi itseasiassa pienentyäkkin heidän kaltaisten ansiosta, jolloin se todellisuus jättäytyy tilastoista pois, täysin piiloon, vaikka todellisuydessa möärä kasvaa. Jos se on teidän tavoite, niin siinä varmasti onnistutte muutamassa vuodessa itämaisten maiden tavoin.

--- Lainaus päättyy ---
Väkivaltaisia maahanmuuttajia emme tarvitse, joka ainoalle karkoitus ja ei takaisinpääsyä Suomeen.
Kotimaisia väkivaltarikollisia emme voi karkoittaa, heidän paikkansa on vankilassa.
Sulla on joku muu mielipide asioista?

Vieras1916:

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Marraskuu 21, 2025, 23:57:41 ---^ Nyt en ihan ymmärtänyt. Olenko minä siis valkoritari?  ;D

Ja minun syykö se onkin jos joku kultamuna pahoinpitelee ja vainoaa sinua?  :o

--- Lainaus päättyy ---

viittasin siihen sun syyllistävään kommenttiin "vakka kantensa valitsee" toki jos et pysty sen vertaa peilaa sun omaa käytöstä, ni voi olla toki hankala ymmärtää näiden eroa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta