Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4746/4747) > >>

ThomasDundee:
^ Ei. Minä pidän YLE:ä kyllä aika luotettavana mediana. Teroteravan puolesta en tietenkään osaa sanoa.

Edit: Elät melkoisessa kuplassa jos luulet minun ja Teroteravan olevan edustava otos Suomen vasemmasta poliittisesta laidasta!  :laught:

joey_t:
Sinä sanoit että olen radikaalisti oikealla mutta oman arviosi mukaan itse et vastaavasti ole radikaalisti vasemmalla.

Tämä arvioisi vahvistaakin käsitystä siitä millainen olet.

antero pee:
Älkää nyt jaksako. Eikö voida vaan sanoa yhdessä että "YLE on paska"?

Jokainen saa sitten täyttää alle "oikeat syyt", esim. liian vasemmistolainen, woke-kommareiden ja feministien taskussa;
vrt. oikeistolainen, sovinistinen, eivät uskalla kritisoida hallitusta ja kansanmurhaa, etc.

Paska YLE  :drinking:

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: antero pee - tänään kello 12:38:44 ---Älkää nyt jaksako. Eikö voida vaan sanoa yhdessä että "YLE on paska"?

Jokainen saa sitten täyttää alle "oikeat syyt", esim. liian vasemmistolainen, woke-kommareiden ja feministien taskussa;
vrt. oikeistolainen, sovinistinen, eivät uskalla kritisoida hallitusta ja kansanmurhaa, etc.

Paska YLE  :drinking:

--- Lainaus päättyy ---
Minä ainakin jaksan. Jos kuka tahansa esittää täällä omaa arviotaan minusta, katson että mulla on täysi oikeus sanoa siihen takaisin. Vaikka se teitä vihervassareita harmittaakin kun joku sanoo takaisin ja ette pysty määrittelemään "turvallista tilaa" jossa keskustelu menee vain teidän ehdoillanne.

Teidän rooliksenne jää takoa bpr-nappulaa viestieni kohdalla kuten aina.

FortySexN2:
Noista vasemmiston ja oikeiston nimityksistä, etenkin kun niihin liimataan äärimmäisyyttä tai laitaa korostavia etuliitteitä. Täällä minua on jo kutsuttu vasemmistolaiseksi, demariksi, kokkariksi, oikeistoliberaaliksi ja laitaoikeistolaiseksi. Se on tavallaan huvittavaa ja toisaalta imartelevaa, sillä harva lista kuvaa yhtä hyvin riippumattomuutta puolueväreistä.

Miksi muuten aina (tai usein) erimieltä olevat pitää yrittää leimata jonkun puolueen tai suunnan hangaroundiksi?

Ei se Yle nyt ihan paska ole, mutta monesti esimerkiksi ajankohtaisohjelmat tai artikkelit tuntuvat olevan poliittisesti värittyneitä. Ehkä siellä halutaan kilpailla yksityisten medioiden kanssa klikkiotsikoilla. Tai sitten ei.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta