Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Teroterava:
Voihan naamapalmu. :laught:
Lifti:
Monta vuotta politiikka ketjua seuranneena olen huomannut että täällä on vain yksi joka sopisi politiikkaan ja jota äänestäisin. Ihan sama vaikka menisi vihervassareihin ja vaikka en tykkää näistä yhteiskunnan eläteistä. Mutta Jumala olkoon todistajana, JoeyT ääneni on sinun.
Granado:
^Hyvä Lifti. Hieno ajatusleikki. Minä antaisin ääneni ehdottomasti herralle FortySexN2. Minusta Forty sopisi erinomaisesti politiikkaan, koska hän perustaa ajattelunsa faktatiedoille, toisin kuin suurin osa foorumin aktiivisista politiikan keskustelijoista. Ihailen Fortya keskustelijana, koska hän tietää niin paljon asioista, osaa hankkia tietoa ja esittää asiansa selkeästi ja turhia provosoimatta tai provosoitumatta. Oikeastaan en ole miettinyt, että mitähän poliittista puoluetta Forty mahtaisi edustaa tai ketä hän vaaleissa äänestää, mutta puolueesta riippumatta antaisin ääneni FortySexN2:lle :).
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 01, 2025, 07:37:15 ---Monta vuotta politiikka ketjua seuranneena olen huomannut että täällä on vain yksi joka sopisi politiikkaan ja jota äänestäisin. Ihan sama vaikka menisi vihervassareihin ja vaikka en tykkää näistä yhteiskunnan eläteistä. Mutta Jumala olkoon todistajana, JoeyT ääneni on sinun.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tästä Lifti, lämmitti isosti.
Tlostan tuon viestisi lompakkooni.
ThomasDundee:
Hauska ajatusleikki tosiaan.
Olen kyllä Granadon kanssa täsmälleen samaa mieltä. Asiallisimmat, parhaiten esitetyt ja parhaiten perustellut politiikkaan liittyvät kommentit ovat minunkin mielestäni tulleet käyttäjältä FortySexN2, ainakin sen reilun vuoden aikana jonka minä olen tällä foorumilla ollut ja tätä ketjua seurannut. Vaikka aivan kaikesta ei ollakaan samaa mieltä, ääneni menisi FortySexN2:lle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta