Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
ThomasDundee:
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - Syyskuu 25, 2025, 20:56:21 ---Tuo ýmpyrähän sivuuttaa täysin sen kaikkein ilmiselvimmän ja helpoimmin todennettavan, lakiin kirjatun eriarvoisuuden jonka mukaan naiset ovat sukupuolensa perusteella vapautettuja asevelvollisuudesta. Eli ovat etuoikeutettuja miehiin nähden.
--- Lainaus päättyy ---
Niin sivuuttaa, ja sivuuttaa myös täysin niinkin tärkeitä seikkoja kuin sosiaaliset suhteet, perhetausta, vanhempien tulotaso... joilla varmasti on vieläkin suurempi merkitys kuin esim sukupuolella tai seksuaalisella suuntautumisella.
Minua myös vähän häiritsee, että keski-ikäinen on keskemmällä kuin nuori, vaikka ainakin työmarkkinoilla tämä taitaa mennä toisinpäin.
Kielitieteilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Loco Lucy - Syyskuu 23, 2025, 17:00:21 ---Mua kiinnostais että millaisessa kohtaa olette tässä kehässä ja mitä puoluetta kannatatte?
--- Lainaus päättyy ---
Aika karkea ja yleistävä hyrrä; Seurannut keskustelu joissain kohdissa viihdyttävää, toisaalta ankean sävyistäkin eli ah, niin suomalaista?
Minä:
Ikä-ihminen aika vähällä koulutuksella ja työuraa joka nyt päättymässä on yli 45 vuotta.
Sisäkehällä noita kahta ominaisuutta lukuunottamatta.
Tänä päivänä voi olla vaikeaa mutta 80- luvun alussa ihan pentuna lähti duunarin poika duuniin. Otti lainan ja osti tontin. Maksoi lainan ja rakensi talon, siitä se läks. Oman lapsen opiskelua olen pystynyt tukemaan ja tämä on nyt merkittävässä asemassa, menestyvä mies.
Edelleen nyky-Suomessa tyhjästä voi nousta, ilman vilppiä. Varmasti se nykyaikana on vaikeampaa mutta mahdollista silti.
Opiskeluhan on ehdottomasti se tärkeä juttu ja verkostoituminen heti nuorena.
Puoluekantaa en pidä tärkeänä menestyksen kannalta, oma arvo- ja aateemaailma tietenkin vaikuttaa valintoihin jotka sitten johdattavat elämässä...
Mitä mieltä he jotka jaksoivat tänne asti lukea, olette esim siitä että nuoret ottavat opintolainaa maksimit, sijoittavat pörssiosakkeisiin / kryptoihin etc?
Itseä tämä trendi mietityttää, voi olla avain menestykseen mutta siinä on ne riskinsä myös.
Gynther:
"Ei enää politiikkaa, se kuvottaa minua niin" totesi Aatukin joskus keväällä -45. Ja loppu oli lähellä silloin.
FortySexN2:
Iranin televisio sensuroi Elina Valtosen sääret videosta missä tämä tapasi Iranin ulkoministerin. Valtonen: En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä.
Tästä saisi muutkin naispoliitikot ottaa mallia.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011523833.html
joey_t:
^Kävi ilmi että Iran ei hyväksy kahden valtion mallia. Onpas yllättävää!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta