Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Kellopeliappelsiini:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - tänään kello 11:14:08 ---
--- Lainaus käyttäjältä: jurzantaa - tänään kello 10:59:36 ---^Saisko jotain esimerkkejä näistä euoikeuksista?
--- Lainaus päättyy ---
Itse haluaisin myös tietää ihan konkreettisesti että millä tavalla olen etuoikeutettu tällaisena valkoihoisena heterona joka syö lihaa? Jos mun äitee olisi synnyttänyt vaikka ituja syöpöttelevän, tummahipiäisen hinaajan niin miten olisi ollut synkempi elämä? Tuo ympyrä näytti jotenkin jenkkilävassareiden hapatukselta.
En kannata mitään puoluetta koska en pidä yhteiskunnan eläteistä. Tosin Sauli Niinistöä äänestin kahdesti. Ainut jota olen äänestänyt. Hänen puolueestaan ei ole mitään hajua.
--- Lainaus päättyy ---
Yksinkertaisesti: olet etuoikeutettu maksamaan ulkokehälle kaiken. Ja jos valitat maksuista (verot yms.) olet myös ....
Loco Lucy:
Musta tuntuu, että teidän vastaväitteet ja kysymykset vastasi kysymykseen jo itsessään, niin siksi en lähde halkomaan hiuksia enempää tästä aiheestä.
ThomasDundee:
^ Juuri olin tulossa kommentoimaan jotain samansuuntaista. Vastaväittäjät vastaavat kysymykseen oikeastaan ihan itse.
Yritetäänpä lyhyesti vääntää rautalangasta nimimerkeille Thor Patsas, jurzantaa, Lifti ja Kellopeliappelsiini:
Katsokaapas, kun kyse ei olekaan konkreettisista etuoikeuksista, joita yhteiskunnan toimesta jotenkin erikseen jaettaisiin keskiympyrän sisällä oleville. Kuvan tarkoitus on visualisoida yhteiskunnassa vallitseva eriarvoisuus, jota muuten voi olla vaikea hahmottaa. Kauempana keskiympyrästä olevat joutuvat siis yhteiskunnassa pärjätäkseen kohtaamaan enemmän haasteita kuin keskiympyrässä olevat, ja näitä haasteita keskiympyrässä olevien on vaikea hahmottaa, koska eivät itse joudu niitä kokemaan.
Diagrammin ymmärtämistä ehkä helpottaa, jos ajattelette asiaa niiden kohtien kautta, joissa itse ette asetu keskiympyrän sisälle (esim. koulutus).
AegonX:
On tosiaan niin, että heikossa asemassa olevat ryhmät helpoiten tulevat huijatuiksi kannattamaan vasemmistopopulistisia liikkeitä, jotka sitten usein aiheuttavat heille kaikkein eniten haittaa.
Yleisesti ottaen, rajattoman typerää on tämä kuinka tilanteessa, missä liberaalidemokratia on vakavan globaalin hyökkäyksen kohteena ja todellisessa vaarassa hävitä ja kadota maailmasta lopullisesti, jotkut länsimaiset naiset ovat kovin kiinnostuneita keskittymään syyllistämään valkoisia heteromiehiä heidän etuoikeuksistaan. (Mutta Kreml tästä typeryydestä toki hyötyy ja sitä on perinteisesti Suomessa tuntuvasti rahoittanut.)
Ne valkoiset heteromiehet ovat ainoa merkittävää valtaa omaava ryhmä maailmassa, jolla mahdollisesti olisi kiinnostusta estää suomalaisten naisten palauttaminen yhtä alistettuun asemaan kuin missä heitä pidetään esim. kolmannen maailman kulttuureissa.
(Itse olen varsin pitkälle luovuttanut toivoni sen suhteen että suomalaiset naiset ymmärtäisivät herätä tukemaan ja vahvistamaan vähäisiä todellisia puolustajiaan, ja rakennan omaa tulevaisuuttani parempien naisten keskuuteen. Ja sanon tämän henkilönä joka nuorena oli vasemmistoidealisti.)
jurzantaa:
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - tänään kello 12:21:29 ---Katsokaapas, kun kyse ei olekaan konkreettisista etuoikeuksista, joita yhteiskunnan toimesta jotenkin erikseen jaettaisiin keskiympyrän sisällä oleville. Kuvan tarkoitus on visualisoida yhteiskunnassa vallitseva eriarvoisuus, jota muuten voi olla vaikea hahmottaa. Kauempana keskiympyrästä olevat joutuvat siis yhteiskunnassa pärjätäkseen kohtaamaan enemmän haasteita kuin keskiympyrässä olevat
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sun vaan pitäis todistaa, että nämä väitteesi pitää paikkansa. Se että sinä, tai joku muu niin sanoo ei vielä tee väitettä todeksi.
--- Lainaus käyttäjältä: ThomasDundee - tänään kello 12:21:29 ---Diagrammin ymmärtämistä ehkä helpottaa, jos ajattelette asiaa niiden kohtien kautta, joissa itse ette asetu keskiympyrän sisälle (esim. koulutus).
--- Lainaus päättyy ---
Se koulutushan on juuri asia, johon voi itse vaikuttaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta