Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4707/4863) > >>

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: Loco Lucy - Syyskuu 23, 2025, 17:00:21 ---Mua kiinnostais että millaisessa kohtaa olette tässä kehässä ja mitä puoluetta kannatatte?

--- Lainaus päättyy ---

Hei, ihanaa kun tulit takaisin, Loco Lucy! 🤗❤️

Tuosta etuoikeuskehään sijoittumisesta voin sanoa sen verran, että sijoitun useimpien kohtien suhteen keskiympyrän sisälle, mutta kaksi kohtaa luokittelisin olevan keskiympyrän ulkopuolella.

En ole minkään puolueen uskollinen kannattaja. Identifioidun kyllä vihervasemmiston kannattajaksi, mutta en todellakaan seuraa kritiikittömästi minkään puolueen linjauksia, eli tuo jurzantaan ylempänä esittämä kommentti ei pidä ainakaan minun kohdallani paikkaansa.
Vaaleista riippuen olen äänestänyt SDP:n, vasemmistoliiton, vihreiden sekä joskus aikaisemmin myös keskustan ehdokkaita. En muista varmuudella olenko koskaan äänestänyt rkp:n ehdokasta. Perussuomalaista en koskaan. Kokoomuksen ehdokasta olen saattanut äänestää joissain presidentinvaaleissa kerran.

ThomasDundee:
^ Edit: Itse asiassa kolme kohtaa taitaa minulla sijoittua keskiympyrän ulkopuolelle.

ThomasDundee:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Syyskuu 21, 2025, 05:14:46 ---Toivomus keskustelijalle ThomasDundee. Kunnioita keskustelua ja toisia keskustelijoita - tässä tapauksessa minua - edes sen verran ettet väärennä sitaattejani kuten yllä. En ole kirjoittanut mitään tuollaista jota eilen 22:28:01 jättämässäsi viestin mukaan olen kirjoittanut.

--- Lainaus päättyy ---

Kiitos. Yritän parantaa tapani. Yritä sinäkin, minun mielestäni sinun kommentointisi täällä on kaikkea muuta kuin toisia keskustelijoita kunnioittavaa.

Mitä tuohon "sitaattisi väärentämiseen" tulee, en siteerannut mitään kommenttiasi, enkä väittänytkään sinun käyttäneen juuri mainitsemiani sanoja. Mutta asia ei jäänyt epäselväksi: syytit minua minua Hamasin kannattajaksi ainoastaan sillä perusteella, että kyseeenalaistin oikeutuksen Israelin harjoittamaan Gazan siviilien mielivaltaisen tappamiseen ja lasten tarkoitukselliseen näännyttämisen.
Minun nähdäkseni siis puolustit näitä mainitsemiani Israelin Gazan siviilejä kohtaan harjoittamia toimia, minkä takia pidän jeesusteluasi väkivallan vastustamisesta aika tekopyhänä.

joey_t:
Rautalankaa Thomasille. Ainoa asia johon otin kantaa on quotejen sotkemisesi mainitsemastani viestistä. Näyttää että siinä ei ole mitään sanomaasi vain ainoastaan sitaattia. Ja ainoa näkyvä nimimerkki sanojasta on minun nimimerkkini.
Tuollainen ei ole keskustelun kunnioittamista.

ThomasDundee:
^ Ai sitä tarkoitit. Se oli minulta epähuomiossa sattunut virhe, jota en pystynyt jälkeenpäin korjaamaan. Se johtui siitä, että olin poikkeuksellisesti saitilla mobiililaitteella, mihin en ole tottunut. Pahoittelut siitä, yritän toki jatkossa välttää näitäkin virheitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta