Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (4694/4705) > >>

Teroterava:

--- Lainaus käyttäjältä: molopää - Syyskuu 08, 2025, 19:42:13 ---Hallitus ei lisää alisuorittamista irtisanomisperusteeksi.
Varmaan tajusivat, että itse saisivat kenkää lain voimaan tullessa  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Jep.  :laught: Mutta eiköhän noi saa "kenkää" siitäkin huolimatta ihan kohta.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: molopää - Syyskuu 08, 2025, 19:42:13 ---Hallitus ei lisää alisuorittamista irtisanomisperusteeksi.
Varmaan tajusivat, että itse saisivat kenkää lain voimaan tullessa  :laught:

--- Lainaus päättyy ---

Meillä duunissa noin 50% on alisuoriutujia. Kaikille monoa ja mulle lisää liksaa - kiittää hän.

Asiaan - alisuoriutuminen olisi pitänyt lisätä irtisanomisperusteeksi.

Teroterava:
Elina Valtonen taitaa olla ainut, jolla on jokin edes selkärangan tapainen Suomen nykyisessä hallituksessa. Siinä missä koko hallitus on ollut täysi katasrofi, on Valtonen pystynyt pitämään edes jonkinlaista ulkopoliittista linjaa, ettei Suomen tarvitse sentään hävetä lopullisesti silmiä päästään. Vaikka taitaa persujen ja Orpon aiheuttama mainehaitta olla jo sen verran paha, että siitä tuskin paluuta normaaliin ihan heti on luvassa.

Valtoselle kuitenkin pointsit tästä. Suomi liittyy Ranskan ja Saudi-Arabian valmistelemaan New Yorkin julkilausumaan Palestiinan kysymyksen rauhanomaisesta ratkaisemisesta ja kahden valtion ratkaisun toteuttamisesta. Tämä ei vielä kuitenkaan riitä. Suomen on myös tunnustettava Palestiinan valtio.

molopää:
Elina Valtosen suurin saavutus taitaa olla jättimäiset silmäpussit.

Saakohan ollenkaan nukuttua?

Lifti:
Onneksi näillä yhteiskunnan pummeilla, verorahojen eläteillä taas palkka nousee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta