Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1353047 kertaa)

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19180 : Kesäkuu 01, 2023, 10:03:37 »
Matkailu on hauskaa ainakin muiden piikkiin.

Ei ole leikattavaa ei. Tutkimuksesta näkyy olevan ja paljon.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19181 : Kesäkuu 01, 2023, 14:07:06 »
Ymmärrän vasemmiston osakesäästötilin vastustuksen.

Sehän voisi tarkoittaa, että kansalaiset pääsisivät kerryttämään varallisuutta, joka on jotain muutakin kuin oma asunto. Sitten me ei ehkä enää oltaisi niin persaukinen ja pääomaköyhä maa, jonka pitää myydä kaikki ulkomaille.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19182 : Kesäkuu 02, 2023, 09:16:42 »
Kalliiksi tuli veronmaksajille Sannan maailmaparannusmatka, bisnesluokassa totta kai.

"Sanna Marin lensi New Yorkiin ja Bilderberg-kokoukseen – Lasku veronmaksajille yli 24 000 euroa"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b1a826c4-cf16-4600-a83e-7192705ec563
Perfektionisti.

Poissa guuguuman

  • Jr. Member
  • Viestejä: 98
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #19183 : Kesäkuu 02, 2023, 09:23:27 »
Ymmärrän vasemmiston osakesäästötilin vastustuksen.

Sehän voisi tarkoittaa, että kansalaiset pääsisivät kerryttämään varallisuutta, joka on jotain muutakin kuin oma asunto. Sitten me ei ehkä enää oltaisi niin persaukinen ja pääomaköyhä maa, jonka pitää myydä kaikki ulkomaille.
Yleensähän ihmiset vaurauden karttuessa muuttavat äänestyskäyttäytymistäänkin oikealle.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19184 : Kesäkuu 02, 2023, 14:47:04 »
^^ Eli ei mitään uutta Santsalta. Veikkaan että hän kävelee nenä pystyssä veronmaksajien ja työtätekevien ihmisten ohi mutta sitten hengailee kaikenmaailman tubettaja Tuuren ja turhien julkkisten kanssa koska heillä on rohkeutta kuulua mihin lie seksuaalisuuntauksiin ja karttaa töitä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19185 : Kesäkuu 03, 2023, 11:05:46 »
Ajankohtainen !
kysyvälle vastataan

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19186 : Kesäkuu 07, 2023, 22:57:50 »
Rahaa on!

Näin Helsinki Pridelle virtaa suuria summia veronmaksajilta

https://www.talouselama.fi/uutiset/nain-helsinki-pridelle-virtaa-suuria-summia-veronmaksajilta-alko-salaa-tukirahansa/29f3c58f-8f94-4db9-b735-997605841d8b

Laitoin tämän politiikka-osioon, koska Pride on umpipoliittinen liike.
Perfektionisti.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2622
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19187 : Kesäkuu 08, 2023, 05:28:09 »
^ Ei minulla ole mitään sateenkaari-ihmisiä vastaan mutta joskus tuntuu että heidän seksuaalisuuttaan vain rahoitetaan vähän liikaakin. Ei ainakaan minulle ole koskaan annettu rahaa eikä ylistetty sen takia että olen hetero.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19188 : Kesäkuu 08, 2023, 10:46:13 »
^ Ei minulla ole mitään sateenkaari-ihmisiä vastaan mutta joskus tuntuu että heidän seksuaalisuuttaan vain rahoitetaan vähän liikaakin. Ei ainakaan minulle ole koskaan annettu rahaa eikä ylistetty sen takia että olen hetero.

Erilaisuutta tulee tukea siksi, että erilainen ei tuntisi olevansa erilainen. Tosiasiassa kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut mitä kukin tekee kotonaan, mutta näiden erilaisten täytyy tuoda koko maailmalle tietoisuuteen miten he ovat erilaisia. Oikeasti oksettavaa koko vitun sateenkaari.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #19189 : Kesäkuu 08, 2023, 11:49:25 »
P. Haavisto pyrkii presidentiksi valitsijayhdistyksen kautta. Minun ääntäni hän ei tule saamaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19190 : Kesäkuu 08, 2023, 12:01:38 »
P. Haavisto pyrkii presidentiksi valitsijayhdistyksen kautta. Minun ääntäni hän ei tule saamaan.

Joo ei täältäkään. Rutto vai kolerakysymys: Olli Rehn vai Pekka Haavisto? Taitaa jäädä pressavaaleissa vaihtoehdot vähiin.

Poissa Sete_S

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Politiikka
« Vastaus #19191 : Kesäkuu 08, 2023, 12:43:24 »
On kyllä surkeat vaihtoehdot.
Onkos se nyt varmaa, ettei Elina Valtonen asetu ehdokkaaksi? Olisi parru-pekalle hyvä vastus.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19192 : Kesäkuu 08, 2023, 12:45:49 »
P. Haavisto pyrkii presidentiksi valitsijayhdistyksen kautta. Minun ääntäni hän ei tule saamaan.

Joo ei täältäkään. Rutto vai kolerakysymys: Olli Rehn vai Pekka Haavisto? Taitaa jäädä pressavaaleissa vaihtoehdot vähiin.

Toisaalta jos kokoomus tekee ahtisaaeret ja ottaa Aaltolan ehdolle nämä toden näköisesti

kohtaa 2 kiekalla ja siitä tulee oikeisto vasemmisto mittely jossa oikeisto on vahvoilla.
kysyvälle vastataan

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19193 : Kesäkuu 08, 2023, 16:29:38 »
Olisi kyllä upeaa kun saataisiin Pekan myötä kolumbialainen(?)maanäiti ;D

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Politiikka
« Vastaus #19194 : Kesäkuu 08, 2023, 16:57:01 »
Repesin.  :laught: :laught: :laught:

"Emma Kari pitelee lintua kämmenellään lumisessa kuusimetsässä, Annika Saarikko ajaa potkukelkalla hakemaan halkoja puuliiteristä. Marin itkee, Andersson itkee, Ohisalo itkee, Saarikko itkee, Kulmuni itkee."

https://suomenkuvalehti.fi/politiikka-ja-talous/arvio-huulipunahallitus-laittaa-huulipunaa-idolisoivassa-dokumentissa-ja-siinapa-se/?shared=1258904-850f1c95-4
Perfektionisti.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1389
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Politiikka
« Vastaus #19195 : Kesäkuu 08, 2023, 17:06:59 »
^ Kiitos linkistä. Täälläkin repeiltiin :D

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Politiikka
« Vastaus #19196 : Kesäkuu 08, 2023, 18:48:11 »
^^

Lainaus
HBO-dokumentti on fanisarja, joka pyhittää valikoivasti hallituksen perintöä ihmiskasvoisena supersankarijoukkueena.

 :laught: :wanker: :laught: :wanker: :laught: :blowjob:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3518
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Politiikka
« Vastaus #19197 : Kesäkuu 08, 2023, 19:33:14 »
Onko Paulxp kuulolla?
Uuden kannatusmittauksen mukaan hallitusneuvotteluita parhaillaan käyvät puolueet ovat nostaneet kannatustaan.
Kepu sen kuin jatkaa sukellustaan nyt jo alle 10 prosentin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen gommunisti.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Politiikka
« Vastaus #19198 : Kesäkuu 08, 2023, 20:55:18 »
Kunnon demari.  :o


Kaupunginvaltuuston puheenjohtajaa epäillään rikoksesta – opettajana toimiva mies viestitteli Snapchatissa 14-vuotiaalle ”perseen hiplaamisesta”
Joensuun kaupunginvaltuuston puheenjohtaja kiistää syyllistyneensä rikokseen tai opettajalle sopimattomaan käytökseen. Hän kokee itse joutuneensa kunnianloukkauksen uhriksi.


https://yle.fi/a/74-20035745?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp&fbclid=IwAR2JtrfDNKx0fAWg1rZ6zA-PMnBCdTrTU6DcZxcj85rWpTZgR5VLGRBoczM
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa TaijaFin

  • Jr. Member
  • Viestejä: 51
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Politiikka
« Vastaus #19199 : Kesäkuu 08, 2023, 22:14:25 »
^ Ei minulla ole mitään sateenkaari-ihmisiä vastaan mutta joskus tuntuu että heidän seksuaalisuuttaan vain rahoitetaan vähän liikaakin. Ei ainakaan minulle ole koskaan annettu rahaa eikä ylistetty sen takia että olen hetero.

Erilaisuutta tulee tukea siksi, että erilainen ei tuntisi olevansa erilainen. Tosiasiassa kukaan ei oikeasti ole kiinnostunut mitä kukin tekee kotonaan, mutta näiden erilaisten täytyy tuoda koko maailmalle tietoisuuteen miten he ovat erilaisia. Oikeasti oksettavaa koko vitun sateenkaari.

Just niin. Ai täältä on politiikka ketjukin
Kouvolassa 12.4-13.4