Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Vs: Politiikka

<< < (35/4705) > >>

Caravaani Timo:

--- Lainaus käyttäjältä: DeeDee - Syyskuu 27, 2019, 19:15:17 ---Sinähän se sotket. Meillä on todellakin itsenäisesti ajattelevat Visegrad-maat jonne saa vapaasti matkustaa ja he ottavat asialliset vieraansa ystävällisesti vastaan ja tämän olen monesti kokenut. Siellä aistii vapauden.

Mutta se siitä ja nyt näkemään unia Chodovista :)

--- Lainaus päättyy ---
Olet kyllä sokaistunut ja sinulla on jotensakin kieroutunut näkökanta asiassa. Mutta sinulla on sinun totuus ;)

Vieras0043:
 Kieroutunutta olisi jos toivoisin heille samaa väkivalta ja terrorismikierrettä joka on länsi-Euroopan maista tuttua.
Minun totuus on se minkä itse olen omin silmin nähnyt enkä lukenut Ylenannosta  :)

Vieras1703:
Aiemmin oli juttua väestönkasvusta ja ilmastonmuutoksesta. Ohessa asiaa muutamasta tärkeästä näkökulmasta tarkasteleva tuore juttu: "Miksi väestönkasvusta tuli ilmastokeskustelun tabu?"

https://yle.fi/uutiset/3-10825443

Kesava:
Huvittaa kyllä vihervasemmistoisen median itku ja peppukipuilu kun eivät päässeet laittamaan sanoja Litmasen suuhun.  ;D Hyvä Jari!

"Sananvapauteen kuuluu edelleen se, että saa olla jotain mieltä"
- Jari Litmanen

Azazello:
En ole demareiden ystävä enkä aikanaan tiennyt ärsyttävämpää ihmistä kuin Urpilainen, kun tämä oli oppositiodemareiden puheenjohtaja. Tänään Urpilainen oli tosi vakuuttava komissaaritentissä. Olin tästä jopa aika ylpeä. Toki pääsi aika helpolla mutta silti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta