Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Vs: Politiikka
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Syyskuu 14, 2019, 17:06:29 ---Pääministeri haluais että postinjakajat koputtelisivat ovelle ja kyselisivät ihmisiltä tarpeita.
Yksi punatukkainen ja pyöreäperseinen huora tänne, kiitos!
--- Lainaus päättyy ---
No tässä mä nyt oon :)
Azazello:
^Oho, joissain jutuissa se Antti sentään pitää lupauksensa. Lähetän tälle kiitoskirjeen ... postilla, joten sen saapuminen saattaa kestää.
Vieras0041:
Hvittaa tälläiset "Tampereen Trumpit" ;D
Tuet kelpaavat yrittäjälle, mutta veroja ei haluta maksaa....ja sitten yhteiskunnan pitää kustantaa kaikki mm työvoiman kouluttaminen..yrityksen investointeihin ei ole tarvetta kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista juurikin erilaisina tukina ja verohelpotuksina. :o
Taas näkee kuinka PS:n päältä rapistuu ”pienen ihmisen” puolustajan naamiaispuku ja todellinen agenda tulee esiin...pienet ihmiset ovat näille vain vaalikarjaa jonka avustuksella pyritään vahvistamaan valkoisen miehen hegemoniaa...kyllä kansa sietää.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006239335.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=1&utm_source=tf-other&share=c2b74cfe0293bde345b6c2980831a2fc
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: lprman1 - Syyskuu 15, 2019, 13:01:16 ---Hvittaa tälläiset "Tampereen Trumpit" ;D
Tuet kelpaavat yrittäjälle, mutta veroja ei haluta maksaa....ja sitten yhteiskunnan pitää kustantaa kaikki mm työvoiman kouluttaminen..yrityksen investointeihin ei ole tarvetta kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista juurikin erilaisina tukina ja verohelpotuksina. :o
--- Lainaus päättyy ---
Mua taas huvittaa nää Lappeenrannan Trumpit, jotka lainaa uutisia ymmärtämättä mistä oikein on kyse.
Tuet kelpaavat todella hyvin työttömille työnhakijoille, joilla ei ole halua saada vakituista työpaikkaa ja ovat kauhuissaan jos työkkäri pistää ne työhaastatteluun. Suurin huolen aihe on yleensä se, että menettääkö sitten tuet, jos joutuukin vakituiseen palkkatyöhön... :o
Vittu mä sanon, ette kaikki tuet pois noilta lusmuilijoilta. perkele.
Niin ja miksi yritys investoisi jos ei ole työntekijöitä, koska ne haluaa helppoa rahaa...
Joro76:
^Nyt komppikitara soi ja repua pukkaa
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta