Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vs: Politiikka  (Luettu 1314880 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10460 : Marraskuu 24, 2021, 19:14:36 »
Ehkä jossakin pitseriassa on oltu töissä, yhdessä 30 muun kanssa.
Olet tässä harvinaisen väärässä. Heitä on töissä metallialan yrityksissä, maatalouden palveluksessa ja tietysti ravintoloissakin. Siivousfirmoissa yms.
Musta on jotenkin säälittävää, että näitä turvapaikan hakijoita verrataan aina pizzerioihin.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10461 : Marraskuu 24, 2021, 19:16:01 »
Täytyy aina muistaa, että useilla näistä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneista oli vakituinen työ ja maksoivat veronsa ja elättivät perheensä täällä.
Itse tiedän tästä omasta lähipiiristäni 6 tällaista henkiköä. Erittäin suurta kärsimystä tämä aika on heille ollut ja toivon, heille sydämmeni pohjasta sitä oleskelulupaa, jotta voisivat jatkaa töitään.

jos päätös tulee 95% lopettaa työt ja siirtyy kela gold asiakkaaksi.
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10462 : Marraskuu 24, 2021, 19:17:37 »
Vuosia laittoasti maassa olleen olisi pitänyt poistua suomesta, mutta ongelmahan on ettei näitä ihmisiä saada maasta pois jos eivät itse lähde, joten asia ratkaistaan antamalla heille oleskelulupa. Nyt voi kysyä miksi me ylipäätään pyöritämme kallista turvapaikkajärjestelmää?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10463 : Marraskuu 24, 2021, 19:40:48 »
Ehkä jossakin pitseriassa on oltu töissä, yhdessä 30 muun kanssa.
Olet tässä harvinaisen väärässä. Heitä on töissä metallialan yrityksissä, maatalouden palveluksessa ja tietysti ravintoloissakin. Siivousfirmoissa yms.
Musta on jotenkin säälittävää, että näitä turvapaikan hakijoita verrataan aina pizzerioihin.
No nythän noita työpaikkoja löytyy jo enemmän kuin sinulle tuttuja kielteisen turvapaikkahakemuksen saaneita maahanmuuttajia. Mutta ehkä tarinan edetessä myös tuttavapiirisi laajenee.
Miten tahansa, hallitus ei ole tekemässä esitystä haluamallasi tavalla. Eikä vissiin kukaan muukaan.

Poissa jurzantaa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1527
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10464 : Marraskuu 24, 2021, 19:47:29 »
Jokohan kohta Suomi perässä?

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/098682e3-4e85-42da-8ca2-777d840e9982

Ruotsin hallitus hajosi
Omnia formonsis cupio donare puellis, set mihi de populo nulla puella placet.

https://www.youtube.com/watch?v=KhKyB37mc-8&t=2760s

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10465 : Marraskuu 24, 2021, 19:57:05 »
jos päätös tulee 95% lopettaa työt ja siirtyy kela gold asiakkaaksi.
Se on vähän pakko lopettaa. Oikeus tehdä töitä poistuu. Mikä on kela gold? Mun mielestä on halventavaa puhua jostan "kela gold" jutuista. Nämä tyypit ovat sentään osallistuneet yhteiskuntamme toimintaan verotuksen myötä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10466 : Marraskuu 24, 2021, 20:03:35 »
No nythän noita työpaikkoja löytyy jo enemmän kuin sinulle tuttuja kielteisen turvapaikkahakemuksen saaneita maahanmuuttajia. Mutta ehkä tarinan edetessä myös tuttavapiirisi laajenee.
Miten tahansa, hallitus ei ole tekemässä esitystä haluamallasi tavalla. Eikä vissiin kukaan muukaan.
Ei kannata yrittää laittaa minun suuhuni sellaista mitä en ole sanonut tai tarkoittanut.

Täytyy aina muistaa, että useilla näistä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneista oli vakituinen työ ja maksoivat veronsa ja elättivät perheensä täällä.
Itse tiedän tästä omasta lähipiiristäni 6 tällaista henkiköä. Erittäin suurta kärsimystä tämä aika on heille ollut ja toivon, heille sydämmeni pohjasta sitä oleskelulupaa, jotta voisivat jatkaa töitään.

Ja tosiaan minulla on 6 lähipiirissäni olevaa henkilöä tässä tilanteessa.
Tarinalla on minun osalta vain nämä tutut, sinä voit tietysti keksiä itsellesi lisää, sen tarinasi edetessä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10467 : Marraskuu 24, 2021, 20:05:20 »
Naapurilla oli töissä kavereita jotka oli maahantulokiellossa. Asia paljastui vasta kun nämä jäivät kiinni murtovarkauksista. Tyypit oli asioineet Suomalaisissa virastoissa ihan kuin muutkin ei mitään ongelmaa. Yksi näistä törttöili humalassa liikenteessä ja poliisi käsitteli asian, ei vieläkään paljastunut ettei tyypillä olisi asiaa Suomeen ollenkaan. Vasta sitten asia paljastui kun murtovarasliiga jäi kiinni. Tällaista se on.
Tässä tapauksessa puhutaan turvapaikanhakijoina vuosina 2015-16 Suomeen tulleista henkilöistä joiden turvapaikkahakemus on hylätty. Vaikea uskoa että tuota porukkaa on ollut töissä suomalaisissa virastoissa mutta mistäpä minä tiedän. Ehkä jossakin pitseriassa on oltu töissä, yhdessä 30 muun kanssa.
Niin tämä sattui toistakymmentä vuotta sitten eivätkä olleet turvapaikanhakijoita vaan virolaisia työmiehiä töissä maatilalla. Yksi niistä oli maahantulokiellossa Suomeen eikä se selvinnyt poliisille edes humalassa ajetun liikenneonnettomuuden selvittelyssä. Uskomatonta mutta totta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0298

  • Jr. Member
  • Viestejä: 75
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10468 : Marraskuu 24, 2021, 20:07:42 »
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008426237.html

Lainaus
SISÄMINISTERIÖSSÄ valmistellaan kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneiden Suomessa oleskelun laillistamista. Laillistaminen koskisi arviolta ainakin kolmea tuhatta turvapaikkaa hakenutta.
Aika erikoista. Moisella päätöksellä Suomi sekä kertoisi ettei luota itse tekemäänsä selvitykseen turvapaikan tarpeellisuudesta että myöskin antaisi signaalin kielteisen päätöksen saaneille: jos piilottelet aikasi, saat lopuksi oleskeluluvan. Vaikea kuvitella että Keskusta lähtisi mukaan mihinkään tällaiseen.

Vaarallinen hallitus, kertakaikkiaan!

Ohisalo oikoo halla-ahon vihapuhetta!
https://twitter.com/mariaohisalo/status/1326585451587768323?lang=fi

Ohisalo oikoo omia puheita ja myöntää Suomen olevan Ruotsin tiellä.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4311308

KRP on Ohisalon kanssa samaa mieltä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rikosylikomisario-nuorisorikollisjengeista-olemme-todella-vahvasti-tanskan-ja-ruotsin-tiella-tallainen-on-rikollisjengi-mantaqa/8227086#gs.gwlqlg

Eikö näillä päättäjillä ole mitään huolta pienistä lapsista, sukulaisista tai kenestä vaan, vaan kasvatetaanko ne elämään räjähtelyn ja muun paskan ympärillä? Näköjään.. Mitä olen tänään jutellut näistä asioista, niin jopa osa vihreistä ei oikein hyväksy tälläistä politiikkaa?!

Aivan käsittämätöntä, menee koko pohja turvapaikkajärjestelmästä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10469 : Marraskuu 24, 2021, 20:18:50 »
No nythän noita työpaikkoja löytyy jo enemmän kuin sinulle tuttuja kielteisen turvapaikkahakemuksen saaneita maahanmuuttajia. Mutta ehkä tarinan edetessä myös tuttavapiirisi laajenee.
Miten tahansa, hallitus ei ole tekemässä esitystä haluamallasi tavalla. Eikä vissiin kukaan muukaan.
Ei kannata yrittää laittaa minun suuhuni sellaista mitä en ole sanonut tai tarkoittanut.

Täytyy aina muistaa, että useilla näistä kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneista oli vakituinen työ ja maksoivat veronsa ja elättivät perheensä täällä.
Itse tiedän tästä omasta lähipiiristäni 6 tällaista henkiköä. Erittäin suurta kärsimystä tämä aika on heille ollut ja toivon, heille sydämmeni pohjasta sitä oleskelulupaa, jotta voisivat jatkaa töitään.

Ja tosiaan minulla on 6 lähipiirissäni olevaa henkilöä tässä tilanteessa.
Tarinalla on minun osalta vain nämä tutut, sinä voit tietysti keksiä itsellesi lisää, sen tarinasi edetessä.
En ole keksinyt tähän mennessäkään joten miksi tekisin niin nytkään? En minä toivo lähipiireilleni mitään poikkeuksia verrattuna laillisiin viranomaisselvityksiin. Sehän on sinun puuhaa.
Sulla oli tuttupiirissä 6 hlöä, ammattialoja 4 joista 3 monikossa joka tekee vähintään seitsemän työpaikkaa. Kaipa siellä seitsemännessäkin joku kuitenkin oli vaikka ei sattunutkaan olemaan lähipiirissäsi. Kuitenkin sen mitä ilmeisimmin tiesit, oli muuten vain tuttu tapaus tarinan jatkoksi?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10470 : Marraskuu 24, 2021, 20:21:41 »
Naapurilla oli töissä kavereita jotka oli maahantulokiellossa. Asia paljastui vasta kun nämä jäivät kiinni murtovarkauksista. Tyypit oli asioineet Suomalaisissa virastoissa ihan kuin muutkin ei mitään ongelmaa. Yksi näistä törttöili humalassa liikenteessä ja poliisi käsitteli asian, ei vieläkään paljastunut ettei tyypillä olisi asiaa Suomeen ollenkaan. Vasta sitten asia paljastui kun murtovarasliiga jäi kiinni. Tällaista se on.
Tässä tapauksessa puhutaan turvapaikanhakijoina vuosina 2015-16 Suomeen tulleista henkilöistä joiden turvapaikkahakemus on hylätty. Vaikea uskoa että tuota porukkaa on ollut töissä suomalaisissa virastoissa mutta mistäpä minä tiedän. Ehkä jossakin pitseriassa on oltu töissä, yhdessä 30 muun kanssa.
Niin tämä sattui toistakymmentä vuotta sitten eivätkä olleet turvapaikanhakijoita vaan virolaisia työmiehiä töissä maatilalla. Yksi niistä oli maahantulokiellossa Suomeen eikä se selvinnyt poliisille edes humalassa ajetun liikenneonnettomuuden selvittelyssä. Uskomatonta mutta totta.
Ok. Luin väärin sori siitä. Olet kirjoittanut että olivat asioineet suomalaisissa virastoissa, luin että olivat olleet töissä.  :laught:
Virolaisethan on lainsäädännöllisesti eri asia kuin EU:n ulkopuolelta tulleet mutta maahantulokielto tietty on tuossa myös mainintana.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10471 : Marraskuu 24, 2021, 20:26:16 »
^^
En ole kertonut lähipiirini ammattialjoa. Kerroin, missä tiedän näitä tyyppejä olevan töissä. Esim. HK-scan ja Nams tomaatti.
Tottakai toivon, että saisivat jatkaa elämäänsä täällä. Näitä töitä mitä he tekevät ei tahdo oikein suomalaisia kiinnostavan.
Ja kuten jo mainitsin, mun mielestä elintasopakolaiset saa lennättä kotimaihinsa heti. Ei heillä ole mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle.
Enkä edes yritä kääntää sinun mielipidettäsi, koska tiedän sen olevan turhaa. Et saa sinäkään minun mielipidettäni muuttumaan tässä asiassa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10472 : Marraskuu 24, 2021, 20:26:48 »
jos päätös tulee 95% lopettaa työt ja siirtyy kela gold asiakkaaksi.
Se on vähän pakko lopettaa. Oikeus tehdä töitä poistuu. Mikä on kela gold? Mun mielestä on halventavaa puhua jostan "kela gold" jutuista. Nämä tyypit ovat sentään osallistuneet yhteiskuntamme toimintaan verotuksen myötä.

https://www.suomenuutiset.fi/tosielaman-kela-gold-anonyymeja-mastercardeja-jaettu-yli-kahdelle-miljoonalle-eurooppaan-laittomasti-maahan-tulleelle-yhteisarvo-yli-15-miljardia-euroa/
kysyvälle vastataan

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10473 : Marraskuu 24, 2021, 20:28:17 »
^
Entä sitten? Minusta se siitä huolimatta on halventavaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10474 : Marraskuu 24, 2021, 20:40:04 »
^^
En ole kertonut lähipiirini ammattialjoa. Kerroin, missä tiedän näitä tyyppejä olevan töissä. Esim. HK-scan ja Nams tomaatti.
Tottakai toivon, että saisivat jatkaa elämäänsä täällä. Näitä töitä mitä he tekevät ei tahdo oikein suomalaisia kiinnostavan.
Ja kuten jo mainitsin, mun mielestä elintasopakolaiset saa lennättä kotimaihinsa heti. Ei heillä ole mitään annettavaa tälle yhteiskunnalle.
Enkä edes yritä kääntää sinun mielipidettäsi, koska tiedän sen olevan turhaa. Et saa sinäkään minun mielipidettäni muuttumaan tässä asiassa.
Ei kai tässä mielipidettä yritetäkään kääntää vaan käydään keskustelua. Joka on antoisampaa silloin kun näkökannat poikkeavat toisistaan vrt tilanteet joissa on jo valmiiksi samaa mieltä. Ei siinä saa uutta erilaista näkemystä.
Minusta ei ole reilua todeta ettei heidän tekemänsä työt suomalaisia kiinnosta, ei minua kiinnosta myöskään jonkun Vantaalla asuvan Virtasen tai Tampereella asuvan Niemisenkään työt. Kaverit joista puhumme ovat tulleet hakemaan Suomesta turvapaikkaa. Viranomaisselvityksissä hakemukset on hylätty joka tarkoittanee sitä että lähtöalueensa ei ole turvaton eikä minulla ole ainakaan mitään millä voisin tuon asian kiistää. Ei lähtöalueensa muutu sen turvattomaksi jos turvapaikanhakija saa Suomesta töitä.
Kokonaan eri asia on turvapaikanhakijoiden työllistyminen joka on toivottavaa. Mutta se on eri asia.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10475 : Marraskuu 24, 2021, 20:54:25 »
Minusta ei ole reilua todeta ettei heidän tekemänsä työt suomalaisia kiinnosta, ei minua kiinnosta myöskään jonkun Vantaalla asuvan Virtasen tai Tampereella asuvan Niemisenkään työt.

Kyllä ainakin minua kiinnostaa Niemisten ja Virtasten työt. Elleivät he ole töissä, ovat he oletettavasti työmarkkinatuen piirissä. Reilua tai ei, mutta kokemukset ovat vaan näin ososittaneet melko monella alalla. Harmi sinänsä.

Kaverit joista puhumme ovat tulleet hakemaan Suomesta turvapaikkaa.

Aivan, tarkoittaako se sitten sitä, että pitää odottaa kotona maaten sängyssä räkien kattoon sitä turvapaikkapäätöstä?
Ei todellakaan, monet heista haluaa aloittaa uuden elämän täällä ja rakentaa turvallisen elinympäristön, siksi kait he ovat hakeneet sitä turvapaikkaa. Useat heistä myös hakevat työlupaa turvapaikkahakemuksen käsittelyajaksi, koska haluavat pistää kortensa kekoon tämän yhteiskunnan puolesta.


Viranomaisselvityksissä hakemukset on hylätty joka tarkoittanee sitä että lähtöalueensa ei ole turvaton eikä minulla ole ainakaan mitään millä voisin tuon asian kiistää. Ei lähtöalueensa muutu sen turvattomaksi jos turvapaikanhakija saa Suomesta töitä.
Kokonaan eri asia on turvapaikanhakijoiden työllistyminen joka on toivottavaa. Mutta se on eri asia.
Joskus tarkoittaa ja joskus ei tarkoita.
Kukaanhan ei ole niin väittänyt, että kohdemaa muuttuisi turvattomaksi vain siksi, että saa töitä Suomesta.
Minulla ei ole mitään konkreettista tietoa siitä, että miksi nämä hakemukset ovat hylätty.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10476 : Marraskuu 24, 2021, 20:56:25 »
Aiemmin laittamaani linkkiin josta tässä on keskusteltu, tuli vastaus. Arvasin että Keskusta ei sitä tue mutta eipäs tue myöskään SDP: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008429446.html
Lainaus
– Sisäministeriössä valmistelussa oleva selvitys, jossa laittomasti maassa oleva kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut henkilö voisi saada oleskeluluvan, on hallitusohjelman vastainen, Sdp:n ja keskustan kansanedustajat katsovat.
Jos lainsäädäntöä muutettaisiin ehdotuksen mukaisesti siten, että kielteisen turvapaikkapäätöksen saanut henkilö saisikin oleskeluoikeuden, romuttaisi se kansanedustajien mukaan koko maahanmuutto- ja turvapaikkalainsäädännön olemassaolon.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5178
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10477 : Marraskuu 24, 2021, 21:00:34 »
Aivan, tarkoittaako se sitten sitä, että pitää odottaa kotona maaten sängyssä räkien kattoon sitä turvapaikkapäätöstä?
Mikä kirjoittamani sai sinut tekemään tuon kysymyksen minulle?
Joskus tarkoittaa ja joskus ei tarkoita.
Kukaanhan ei ole niin väittänyt, että kohdemaa muuttuisi turvattomaksi vain siksi, että saa töitä Suomesta.
Minulla ei ole mitään konkreettista tietoa siitä, että miksi nämä hakemukset ovat hylätty.
Minä en nyt oikein ymmärrä mitä tällä yrität viestittää. Kiistää Migrin päätöksenteon ja korvata niitä ainakin osin omilla havainnoillasi?

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10478 : Marraskuu 25, 2021, 07:14:50 »
^
Sellainen intuitio tuli. Ja on yhä edelleen.

En yritä viestittää mitään, vaan kerroin mielipiteeni.
En minä voi migrin päätöksiä kiistää, korkeintaan arvostella niiden oikeellisuutta. Samoin useat tekevät positiivisen turvapaikkapäätöksen saaneista.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15014
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vs: Politiikka
« Vastaus #10479 : Marraskuu 25, 2021, 08:32:26 »
Aiemmin laittamaani linkkiin josta tässä on keskusteltu, tuli vastaus. Arvasin että Keskusta ei sitä tue mutta eipäs tue myöskään SDP: https://www.is.fi/politiikka/art-2000008429446.html
Tuohan nyt oli aivan selvää. Ei tänne kukaan muu paitsi tietysti vihreät halua elintasopakolaisia.

Oikeastikaan en oikein ymmärrä, miten paljon siimaa pitää vihreille oikein antaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant